Fortfarande inget på officiella. Brukar ju dyka upp runt midnatt. Heller inget på nät-HD. Så här sena har dom fanimej aldrig varit, även om pappersupplagan är tryckt och på väg hem till en vid det här laget. Wuts up?
Hofnar: Frågan är om man verkligen vill läsa om eländet... Kanske får passa på att be om ursäkt, jag har själv inte haft energi att skriva på sistonde...
The Punisher: Jag är lite nyfiken på vad Waltin har för kommentarer. Inför matchen var han öppet halvkritisk, både i "inför" och i HD. När så många på läktaren öppet visar sitt missnöje efter en match, måste det ju sätta sina spår.
Hofnar: Jag var iofs på presskonferancen efter matchen, men jag tyckte inte att det sas så mycket intressant. Waktin sa dock att spelarna verkar vara rädda...
The Punisher: "Waktin sa dock att spelarna verkar vara rädda..." Åfan, och vad kan det bero på månne? Har inte truppen blivit informerad om att det inte finns några spöken i städskrubben. Eller är det så jävla mörkt i omklädningsrummet.
Hofnar: Är det spöken i skrubben så kan jag ta på mig att ta ett snack med dem... Gäller det bara det, så ska vi nog få ut dem så att segrarna kan börja komma igen...
The Punisher: Javafan är det annars för anledning att spelarna "ser rädda ut"? Är den analysen korrekt får man söka anledningar till rädslan och råda någon form av verkningsfull kur. En rädd hockeyspelare är ingen bra hockeyspelare, även om han har gröna kalsonger och tånaglar.
Heller inget på nät-HD. Så här sena har dom fanimej aldrig varit, även om pappersupplagan är tryckt och på väg hem till en vid det här laget.
Wuts up?