Jugga: Hammers har tre egna produkter i seniortruppen. Har Rögle så många fler? Jag vet inte, det är därför jag frågar.
Hammers slog Rögle ifjol med 5-1 i premiären. Då var det ett lag blandat med spelare som kom direkt ifrån division I. I år är alla spelare (förutom en) komna från minst allsvenskan och där har de spelat minst en säsong. Jag tror Nyström, Bjurman, Svensson, Salmi, Abrahamsson och Fälth gör mål idag. Det blir alltså 6 mål för Hammers. Nordqvist får väl in ett och Lindén ett! Ahh, 6-2 till Halmstad Hammers.
Jugga: Fy vad pinsamt! Hur många egna produkter har Rögle egentligen? Jag hittade en! Herr Björn Lindén! Och vi är ett köbelag? Haha. Silket skämt! Hammers har tre gånger så många!
GregerofHonkers: Jaja, det enda skämtet här är tydligen du, RBK har 12 egna produkter i laget, så jag tycker du skall läsa på lite bättre i fortsättningen......
Persson Rena: Vilka menar du då? Jag gick genom alla era spelare och på en enda står det "Moderklubb: Rögle BK"... Men ni kanske menar egna produkter på ett annat sätt än vad resten av hockeyseverige gör??
svennis 2: JAJAJA...ni har övertgat mig. Jag vill också bli en halmstadtönt och hålla på töntiga hämmes. Stämmer härmed upp ett taktfast hejande..."HÄMMES HÄMMES HÄMMES!!! *klapp klapp*
Persson Rena: Vilka tolv egna produkter? Räknar ni juniorlaget då eller? I A-Truppen har ni en, och det är en spelare som har utvecklats till vad han är i Halmstad. Om man är 16 och kommer till Rögle från en annan klubb är man ingen egen produkt. En egen produkt är en spelare som började sin hockeykarriär helt och hållet för t.ex Rögle. Oftast vid sju-åtta års ålder. Men det visste ni eftersom ni har "hockeykultur".
Så länge man har "hockeykultur" så behöver man inte visa upp resultat och alla spelare är egna produkter. Eller?
Det måste väl finnas nån Röglesupporter här som är lite realistik och ödmjuk? Annars är det pinsamt.
Nu har jag fått reda på hur ni räknar egna produkter. Det är tydligen när ni tar spelarna från klubbar i närheten och fostrar dem. Vad jag vet så räknars det som att moderklubben har skapat produkten och att det är deras produkt.
GregerofHonkers: Slå med klubba, använda knytnävar och efterslängar... det är Halmstads recept på att gå till SA, fy fan vilka idioter Halmstadsspelarna är...
+ domaren var sämre än Morgan J +Pelle var kung i dag...speciellt när han tryckte ner Niklas Bjurman till isen, +Nordqvist är vår nya Srsen
Jaha nu möter vi Halmstad och vips så är sandlådenivån igång. Kan någon förklara för mig varför??? varför har inte hämmersfansen skrivit ett enda inlägg i deras egen gästbok sedan den 19. men så fort dom är i Ängelholm och spelar så vaknar dom små skrivarfingrarna i Halmstad.
Belix: Men nu var det match mor er ikväll. Vill ni ha en ensidig gästbok, så okej. Men är det roligare med flera åsikter? Jag gick mest in här ikväll för jag hoppades på ett bra matchreferat. Kan någon ge mig det? Gärna ett så objektivit som möjligt. Det går lika bra i vår gästbok som här.
KalleK: Japp Ni spelade mot oss i kväll och då ska ni överta gästboken med sanlådestilen . Jag vet man behöver vara minst två för att bråka. Men det ser likadant ut varje gång som vi möter halmstad. mer än hälften av inläggen sen jag stack iväg för att se på matchen kommer från halmstad och få av dom är meningsfulla utan handlar mest om min pappa är större än din suck.Ni är givetvis välkommna att skriva även här. Jag tyckte bara att nivån var patetiskt låg.
KalleK: Nu är referat inte min grej. Så du får vänta tills officiella sidan lägger ut referatet. bilderna hittar du antingen om du klickar på länktipset eller klicka på min logga nere i menyspalten
GregerofHonkers: Ville bara säga att du tror väl inte att Rögle kan tända till mot ett lag som Hammers , isåfall måste du skoja . nä det behövs mer än ett lag som heter Hammers för att få alla storstjärnor att tända till .
Belix: Okej, nu är jag med. :) Kul att iaf se lite bilder. Men du, en liten detalj... Det stavas "inofficiell". Jag tänkte att en sån fin sida ska ha den första raden rättstavad. God natt!
KalleK: Ja i Rögle har dom ju "HockeyKultur" då förstår dom inte bättre utan kallar alla från södra sverige för egna produkter.Och kaxiga är dom också skauningarna dom brukar skrika RBK RBK RBK det låter som HBK HBK HBK.*Ler*
Ps Har Hammers någon egen spelare , ja kanske en .....
Mitt tips 7-1 till RBK