Hoppas Daniel ångrar sig nu att han valde att stanna i Brynäs och inte kom tillbaka till Rögle. Hade varit j-vligt skönt att se honom i den grön-vita dressen nästa säsong :)
Håller på rbk: Nej det har vi inte men vi kan bli Sveriges bästa klack. Men då krävs det en ordentlig skärpning när vi möter lag som inte lockar mycket folk till ishallen. Nu sist mot Västerås missade jag första halvan av matchen och kanske därför inte uttala mig om hur det var då. Under den andra halvan var det dock långt i från bra för att uttrycka det snällt.
Gör som jag o visa hjärta för Rögle o ställ upp o var funktionär! Ni kan ju göra någonting som gör så att ni inte missar hockeyn! Fritt inträde o fika varje match som tack för hjälpen är väl aldrig fel...... Jag älskar Rögle! Nu när de ber oss så kan vi väl ställa upp?
Själv tycker jag det när vi är fullstyrka. Då är det inte många elitserie lag som kan överrösta oss! Imorgon hoppas vi på bra stämning o många Röglefans....... En känsla säger mig att det inte kommer så många hbg:are imorgon, men det gör det väl? Det hoppas jag i alla fall!!!! För mörrum ska vi slå !!!!
Mygel: Han erkände dock i dagens KvP att han gjort en del misstag i matchen...åfasen, det hördes...han blev dock bättre efter daniels bröstvärmare.
Såg Vinnerborg döma på C+ idag. Nästan lika dålig. T om Arne och Ankan sa att han var dålig. VARFÖR ska vi drabbas av dessa trojanska hästar i domarled??
Mr Persson: i morgon så e de dax för alla med ett rögle hjärta att ta sig till mörrum ... de va ingen kul match igår . gris hockey va namet och domarn . ska väl inte skylla allt på han, men matchen pajade han ialla fall ... vi ska vinna, vinna denna matchen ,vinnade den på läktarn för vi e aia . ps imorron vill jag se ett lag me hjärtat på rätt plats å inget högmod för då går de som sist
Nu får vi se om det är många som åker till mörrum imorgon o stöttar vårt kära Rögle. Det behöver dom nu efter motgången mot Västerås i förra matchen! Heja Rögle i med o motgång!
sitter nere pa tenerifa o undrar hur fan rbk kan forlora mot ett lag som fick en grattis plats i super allsvenskan skandal kallar jag det... hata mif...
Vi ska INTE ha Lindström Lindström är precis som Aronsson, drar på sig helt horribla utvisningar i stort sätt varje match. Killen jobbar hårt för laget typ Lindén, men han har inga offensiva kvaliter. Bara en massa j""la utvisningar
Ja truppen är skitbra när den är hel !!! men om vi ska någonstans så måste vi bredda truppen! Vi har duktiga juniorer i form av skugge, hammerstad, andersson men håller de förtrycket sen när det hettar till? hammerstad o andersson är grymma när de får självförtroende men vi måste nog ändå bredda o då är väl en gammal kompis till Melin ett bra val? han har ju spelat mycket i elitserien med Brynäs o var proffs förra säsongen i tyskland (tror jag att det var)........
nek97raj: Jo som den är just nu. Men förr eller senare så kommer det skador. Skador som kanske kommer jävligt olägligt. Då är det bäst att ha en bred trupp. För iår ska vi gå längre än till SA
Läste att Johan Lindström en 27 årig forward har brutit sitt kontrakt med djurgården för att han vill få mer istid... Han har spelat för Roger Melin i Brynäs!!!! Så han skulle väl Rögle kunna locka till sig... Vi behöver bredda truppen innan det är för sent!!! Heja Rögle i med o motgång!
Kom igen nu Rögle och se till o vinn över Mörrum imorgon. För inte har vi väl haft problem mot dom tidigare? HEJA RÖGLE! Alla Rögle fans till mörrum imorgon!
Ebbe: De borde kanske ha nämnt att Morgan gjorde en av sina sämsta matcher igår dessutom. Brukar inte tycka att Morgan är så värst dålig, även om man ibland kan reta sig lite på att han släpper rätt mycket hakningar osv. Men igår var rent utsagt horribelt. VIK:s grishockey tilläts fullt ut. Inget ont om VIK eller så. De hade ju redan proklamerat att de skulle spela tuff, tråkig grishockey, vilket iofs är en bra taktik när man möter ett spelande topplag. Men att Morgan låter det användas fullt ut är rent ut sagt uselt. Slagsmålet i andra får Morgan ta på sig och han ska vara glad att matchen inte urartade till slut. Man kunde se både att Rögle och VIK spelarna blev alltmer frustrerade över att han släppte det mesta. Spelet blev ju helt förstört!!
Ebbe: De slår till stort och har en artikel om Hammarby. Det är inte direkt överraskande att de ska skriva om ett Stockholmslag när de för en gång skull skriver något.
Har för första gången detta året hittat en artikel på expressens hemsida om Allsvenskan och då handlar den om ja kanske inte allas favorit från igår, Morgan Johansson.