1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27190 inlägg · 5186 ämnen
« · 140453 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

bussen???
nån som kan svara mej i detta nu om det finns plats på bussen hem från mörrum ikväll??? \\tacksam medborgare

Daniel Johansson
Hoppas Daniel ångrar sig nu att han valde att stanna i Brynäs och inte kom tillbaka till Rögle. Hade varit j-vligt skönt att se honom i den grön-vita dressen nästa säsong :)

Sv: Hbg
Gasolin: Jag ska dit

Hbg
Hoppas att Hbgarna tar sig till morrum for da vet man att det blir drag, krossa laxarna..

Sv: Artikel..
Fransson: Jag märker det. Vi ses i Mörrum

badkar: tja...fiska lite..

nä...17 h, ska det ju vara....är lite trött nu.......

Fransson: Vad yrar du om? Vad ska du göra i Mörrum på lördag?

Förlåt mig, 29 h ska dt ju vara

OE: alla har sin åsikt, jag anser att han har gjort många felbedömningar när han har varit i Ängelholm...

om 24 h och 30 min rullar bilen till Mörrum

Fransson: Ulrik LINDH är faktiskt en godkänd domare, tror han kommer göra en bra match i derbyt.

Sv: Har vi sverigesbästa klack?
Håller på rbk: Nej det har vi inte men vi kan bli Sveriges bästa klack. Men då krävs det en ordentlig skärpning när vi möter lag som inte lockar mycket folk till ishallen. Nu sist mot Västerås missade jag första halvan av matchen och kanske därför inte uttala mig om hur det var då. Under den andra halvan var det dock långt i från bra för att uttrycka det snällt.

Hjälp Rögle!
Gör som jag o visa hjärta för Rögle o ställ upp o var funktionär! Ni kan ju göra någonting som gör så att ni inte missar hockeyn! Fritt inträde o fika varje match som tack för hjälpen är väl aldrig fel...... Jag älskar Rögle! Nu när de ber oss så kan vi väl ställa upp?

Har vi sverigesbästa klack?
Själv tycker jag det när vi är fullstyrka. Då är det inte många elitserie lag som kan överrösta oss! Imorgon hoppas vi på bra stämning o många Röglefans....... En känsla säger mig att det inte kommer så många hbg:are imorgon, men det gör det väl? Det hoppas jag i alla fall!!!! För mörrum ska vi slå !!!!

Kingen: Ulrik Blind dömer derbyt på söndag!!!

Mygel: Han erkände dock i dagens KvP att han gjort en del misstag i matchen...åfasen, det hördes...han blev dock bättre efter daniels bröstvärmare.

Såg Vinnerborg döma på C+ idag. Nästan lika dålig. T om Arne och Ankan sa att han var dålig. VARFÖR ska vi drabbas av dessa trojanska hästar i domarled??

Sv: Vem har ett äkta Rögle hjärta?
Junior: Ja vi både ses och hörs i Mörrum. Vi ska vinna...

Sv: Nu är det revansch mot Mörrum som gäller
tk: Vi ses och hörs i Mörrum

Nu ska fan alla till Mörrum imorgon. En roligare match får man vänta länge på..
Vi ses i Mörrum. Eller hur?

RBK FANS I H-st: Kommer ej att åka till Mörrum imorgon men dock antagligen till Malmö för att stötta J18 som möter MIF.

Mr Persson: i morgon så e de dax för alla med ett rögle hjärta att ta sig till mörrum ... de va ingen kul match igår . gris hockey va namet och domarn . ska väl inte skylla allt på han, men matchen pajade han ialla fall ... vi ska vinna, vinna denna matchen ,vinnade den på läktarn för vi e aia . ps imorron vill jag se ett lag me hjärtat på rätt plats å inget högmod för då går de som sist

Vem har ett äkta Rögle hjärta?
Nu får vi se om det är många som åker till mörrum imorgon o stöttar vårt kära Rögle. Det behöver dom nu efter motgången mot Västerås i förra matchen! Heja Rögle i med o motgång!

Sv: Johan Lindström!
Han är klar för en ny klubb men vill inte säga vilken. Han ska flytta ifrån Gävle om 2veckor.

Kan det vara Rögle´s hemliga nyförvärv?? hahaha

Ses imorgon. Nu ska här spelas Korpenfotboll..

Sv: Halsinfektion
Hata Bafucin. Älska Fishermand´s Friend. eller hur fan det stavas :o)

Halsinfektion
Går det en halsinfektion i laget.....? Inte bra, låt mig rekommendera en viss pastill........:-D

Sv: varme
det koper jag inte... har man som malsattning o ga till superallsvenskan o sedan kvalserien kan man inte underskatta ett lag som gurkorna...

Sv: varme
Gasolin: Underskattning

varme
sitter nere pa tenerifa o undrar hur fan rbk kan forlora mot ett lag som fick en grattis plats i super allsvenskan skandal kallar jag det... hata mif...

Håller på rbk:

Förlåt han hade "bara" 91 min på 46 matcher säsongen 99-00
Totalt 33 mål på 256 matcher.

Mygel: Ja, Dynamo Moskva

Håller på rbk:
Om jag inte miss minner mig så hade han 100 utvisningsminuter härom året :-(

Utvisningsspelare? Han hade nog ändå tillfört en del offensiva kvaliteter... Jag tycker att Roger Melin ska få bedömma det....

Håller på rbk:
Nej nej nej nej nej o åter nej

Vi ska INTE ha Lindström
Lindström är precis som Aronsson, drar på sig helt horribla utvisningar i stort sätt varje match.
Killen jobbar hårt för laget typ Lindén, men han har inga offensiva kvaliter.
Bara en massa j""la utvisningar

Sv: Nu är det revansch mot Mörrum som gäller
Håller på rbk: Vi kommer ett gäng FATTA vad vi ska sjunga. - VI HÅLLER PÅ RBK...

nek97raj: Denna Lindström var väl på väg till Moskva om jag inte har helt fel??

Håller på rbk: då så, go for it!

Jersmyr har sagt att det finns beredskap för en förstärkning .

Ja truppen är skitbra när den är hel !!! men om vi ska någonstans så måste vi bredda truppen! Vi har duktiga juniorer i form av skugge, hammerstad, andersson men håller de förtrycket sen när det hettar till? hammerstad o andersson är grymma när de får självförtroende men vi måste nog ändå bredda o då är väl en gammal kompis till Melin ett bra val? han har ju spelat mycket i elitserien med Brynäs o var proffs förra säsongen i tyskland (tror jag att det var)........

Japps båda har rätt :o)

Men det skulle säkert löna sig att betala en extra spelare och gå lite längre i SA än tvärt om. Jaja. Vi får väl se

Junior: Ja, det är klart, men det är ju även en ekonomisk fråga. jag glädjs åt att truppen har "tungre" fysiskt sett.

nek97raj: Jo som den är just nu. Men förr eller senare så kommer det skador. Skador som kanske kommer jävligt olägligt. Då är det bäst att ha en bred trupp. För iår ska vi gå längre än till SA

Håller på rbk: tycker truppen verkar bra som den är

Johan Lindström!
Läste att Johan Lindström en 27 årig forward har brutit sitt kontrakt med djurgården för att han vill få mer istid... Han har spelat för Roger Melin i Brynäs!!!! Så han skulle väl Rögle kunna locka till sig... Vi behöver bredda truppen innan det är för sent!!!
Heja Rögle i med o motgång!

Nu är det revansch mot Mörrum som gäller
Kom igen nu Rögle och se till o vinn över Mörrum imorgon. För inte har vi väl haft problem mot dom tidigare? HEJA RÖGLE!
Alla Rögle fans till mörrum imorgon!

Ebbe: De borde kanske ha nämnt att Morgan gjorde en av sina sämsta matcher igår dessutom. Brukar inte tycka att Morgan är så värst dålig, även om man ibland kan reta sig lite på att han släpper rätt mycket hakningar osv. Men igår var rent utsagt horribelt. VIK:s grishockey tilläts fullt ut. Inget ont om VIK eller så. De hade ju redan proklamerat att de skulle spela tuff, tråkig grishockey, vilket iofs är en bra taktik när man möter ett spelande topplag. Men att Morgan låter det användas fullt ut är rent ut sagt uselt. Slagsmålet i andra får Morgan ta på sig och han ska vara glad att matchen inte urartade till slut. Man kunde se både att Rögle och VIK spelarna blev alltmer frustrerade över att han släppte det mesta. Spelet blev ju helt förstört!!

Skärpning till nästa match Morgan!!!!!!!!

Sv: Rögle-VIK
wrebe: Vilket var vad VIK gjorde (fast det blev 7 totalt)

badkar: Jag upptäckte den artiklen strax efter den med Morgan Johannsson men man kan ju säga att man inte blev förvånad..

Ebbe: De slår till stort och har en artikel om Hammarby. Det är inte direkt överraskande att de ska skriva om ett Stockholmslag när de för en gång skull skriver något.

Sv: Rögle-VIK
wrebe: Visst har du rätt i det men man kan vända på det och säga om man släpper in 6 mål ska man ha en poäng då?
För bra!!! :-)

Artikel..
Har för första gången detta året hittat en artikel på expressens hemsida om Allsvenskan och då handlar den om ja kanske inte allas favorit från igår, Morgan Johansson.

Läs mer : expressen.se/article.asp?id=126142

Sv: Roger Hansson
Mygel: Det är helt korrekt att Roger H låg nerbäddad. Det finns en halsinfektion som går inom laget och flera spelade med medicin.
lej

« · 140453 · »