FredrikM: jag ser att ingen svarar, skandal, inga som älskar Rögle här eller? Ni vill kanske bara se ÄFF på sporten? Idag på Tv4 visade de inte ett reportage om Rögle utan om Roger Melin. Jag vill se allsvenskan, för några år sen visade de alltid tabellerna efter omgångar. men nu gör dom inte detta, och ni som snackar här på HS verkar inte bry er heller. Men kom igen klaga please.. vill se allsvenskan come on Rögle !
Hammers fan: Vinst??? För mig så känns detta bara som en förlust. Det skulle ju för f-n varit 2 siffrigt efter 2 perioder. Så här ineffektiva får man bara inte vara. Det var ju rena motorvägen fram till Holst många gånger, men det enda som det resulterade var at man sköt över eller kastade iväg pucken på någon meningslös passning sidled.
Någon annan äb jag som tyckte att inställningen idag verkade vara under all kritik.
Två saker var positivt: En överraskad Hansson som fick veta att han gjort 300 matcher samt Daniel "Skjut för att döda" Josefssons skott. Sicken bössa killen ligge inne med.
bara jag som tycker svt visar massa skit på sporten.. även tv4 suger.. fast idag visade de konstigt nog ett litet repotage om Melin o RBK... men jag tycker alla ska skriva o klaga på såväl tidningarna Aftonbladet och Expressen som svt och tv4 att de ska visa mer Rögle och framför allt mer hockeyallsvenskan på Tv o tidningar!.. svts mejladress är: [email protected] om ni vill skriva o klaga hoho..
HasseT: synd att Rögle bara vann efter straffar då.. har lagt ut klagomål till SVT för att de aldrig visar Rögle eller allsvenskan och allsvenskans tabell!!
Verkar som grabbarna inte är i form alls. Spelar jämt med skitlag nuförtiden. Men det är kanske för att man förbereder sig inför SA hoppas jag. Annars blir jag rädd om man inte kan slå lag som Mörrum och Halmstad med några mål.
Oh, vilken nervpärs!!! Varför måste dom spela så snyggt, skjut så fort som möjligt istället, Iwarsson bra idag, annars inte mycket att glädjas över. Svenne: TV4 var där och filmade, ett tips bara!
HasseT: Ehh hasse?.. .Wennström e ju för fan skitbra på straffar... i förra hemmamatchen de blev straffar rädda han ju skitmånga... Men nog alltid va RBk inefektiva alltid... fy fan va uselt.. om vi skulle satt alla våra chanser i första perioden skulle vi ha vunnit med minst 6-2... o fy fan nu får det se till o komma mer folk på matcherna.. även fast detta var en av de bästa publikmatcherna hittils tycker jag de e för lite..
Svenne: asså fan va ineffektiva dom va. Melin för fan kom igen nu. Men ivarsson va ju bra på straffar, till skillnad från Wennström som inte är så bra. Gött Starck. vi har serieledingen i en lite ask:) //hasse
Svenne: Pp-spelet har väl egentligen aldrig fungerat den här säsongen. Undantaget sist framför dina ögon. Utvisning för för många spelare på banan... första i år?
fritte rbk: appropå aia och sångerna, är det inte dax för lite fler sånger snart, de som sjungs idag på matcherna känns lite urvattnade.
Med andra ord: En lite utmaning till alla rögle fans, se till och författa lite nya sånger (även jag ska givetvis fundera trots min totala avsaknad för musikalitet)
HasseT: Klart AIA är en bra klack, ibland (när det går bra för RBK). Se nu till att visa klassen ikväll mot hammers bara, så lovar jag som "lik" att sjunga utav bara fan.
badkar: ärlig talat så e AIA Sveriges bästa klack, tycker jag. Lixom vilken klack har så många fyndiga ramsor? inte Leksand iallafall. Alla andra klacker kommer med sina tråkiga småramsor som Vi ska tillbaka, hur kul låter det på en skala från 1-10, när några daladockor sjunger. jaja, tyck som ni vill=) ses i ladan och ta i nu!! /hassan tha man
Feffe: Det är bra att högra sittplats sjunger med i ramsorna. Jag hoppas att ni är med på att sjunga fram våra hjältar mot en ny seger i kväll.
Jag vet vilken match du tänker på men jag kommer inte ihåg vilka vi mötte. Men jag kommer ihåg att det var dåligt tryck i hallen men att det blev mycket bättre efter delningen. Jag kommer också ihåg hur förvirrade spelarna var efter matchen. De visste inte vilka de skulle tacka först.
Någon flytt till bortasektionen i kväll är förstås inte aktuellt men jag tror att det kan bli aktuellt vid något annat tillfälle när bortasektionen är tom.
Feffe: Tyckte inte det var en bra detalj att klacken delades! Har hellre en klack som hörs högt en två dåliga klackar! Men det är ju upp till var och en! Men det var ju faktiskt en rolig händelse men inte fler gånger!!!
fritte rbk: Håller med Dig fritte. Håller på RBK Håller inte på MIF
Högra sittplats håller inte tyst om klacken ger sitt yttersta (vilket den faktiskt brukar)
Förra året mot ??? delade klacken på sig, så att en liten del gick bort till "bortasektionen" och skrek därifrån. Det var faktiskt en kul detalj och klart publikupplyftande. Vid tom bortasektion är nog detta ett sätt att lyfta hela den månghövdade pub(liken). Rätta mig om jag har fel.............????????
se till att samla så många välsjungande "klackisar" i kväll mot Hammers. Jag som sittplatsåskådare tycker att det blir en jävla stämning och tryck om klacken sjunger månghövdat. Det tror jag alla håller med om. Sjung så taket lyfter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patrik: Du har helt klart förstått essensen av mitt inlägg! Kul! Fingerspitzgefuhl och fyndiga ramsor är helt klart stämninghöjande! Men jag påstår ändå, med en dåres envishet, att ramsorna låter bäst i den tappning de är avsedda. Nya, genomtänkta och fyndiga ramsor är alltid välkomna, men plagiat tycker jag är under AIA:s värdighet att ens fundera på att ta upp.
FredrikM: självklart vinner rögle, men tänk på att hammers slår ur underläge. Men , det är ju klart, rögle har ju revanch att kräva. snormycket folk, ett jävla liv på klacken och 7-2 till våra hockeygladiatorer