Idag när jag kom till jobbet, fick jag höra att två stycken spelare har synts till ute i ishallen....Någon som vet något om detta? Jag vet vilka två spelare det rör sig om men undrar om någon vet om rögle är på väg att skriva kontrakt med dessa båda?
fritte rbk: Jag skrev inte att d var på träningen......Men hade det varit så väl hade kanske ett kontrakt varit klart med dessa båda, å det hade inte varit dumt.
bjärebo: hehe, håller med dig. Nu känns det så där som man kände sig ett par dagar innan julafton när man var yngre. Extrem förväntan. Dels två mkt viktiga matcher och även nyheten om ev förstärkningar
Tyvärr, så läste jag mig till lite info nu, så en av dessa två som jag hade hört rykte om kan vi avskriva, men den andre är nog "ganska" aktuell, annars hade han inte varit här på besök. Nä, nu e det tid att jobba igen. Hoppas på att läsa ett fint reportage under kvällen möjligtvis, vem vet????
bjärebo: Är de sant det du skriver??? När börjar du kl 7 ? Vilka spelare går upp mitt i natten om dom inte kommer här ifrån? Har svårt att tro att styresen är uppe vid kl 6? Snälla inga falsa rykte är ni snälla! =(
Men jag hoppas att du har rätt... de är på tiden att dom hitta nån bra spelare!! har väntat hela uppe hållet... =)
Kan inte veckan ta slut snart ?? Fredag fredag fredag! =))
Fantastiskt! Någon skriver att han hört någon säga att någon annan sett två spelare utanför hallen. Dessa spelare skulle lika gärna kunna vara två polare till någon i laget, som droppat in för att säga hej. Ett par timmar senare spekulerar ett helt community om vem det är som skrivit på. Skulle inte förvåna mig om någon redan ringt och terroriserat Åkesson eller Hansson på kansliet om det. Internet ist sehr fantastich, ja!
Bonzo_: Japp Bonzo d e rätt jag börjar 07.00, men tänk LITE logiskt, d behöver ju inte vara så att spelaren fanns där just imorse, eller??? Jag frågade aldrig källan vilken dag han sett personen i fråga. Från början gällde det ju två, men den ena avskrev jag direkt efter att jag läst lite på nätet, och det är precis som någon tidigare skrev att man kan ju faktiskt ha någon kompis eller ha spelat här tidigare. Men jag lovar och svär att den andre inte var här för att besöka någon kompis, men det är ju ändå inte säkert att det blir något kontrakt med honom för d. Jag är heller inte intresserad av att sprida falska rykten, jag gör det i alla fall inte medvetet. Jag delar bara med mig i forumet för rögle anhängare vad jag hört. Jag uppskattar i alla fall när andra skriver lite "rykten" om vad som sägs ute stan om vad som är på gång.....Så länge man inte medvetet sprider FALSKA rykten.
bjärebo: Visst, men eftersom du säger A och inte B (vilket du f.ö. inte bör göra) så blir det lätt en och annan sarkasm. Åtminstone så länge jag sitter uppkopplad.
Matchen mot LHC hemma och Den Haan spelar troligen samt Bristedt. Inte klart om LaDue och Bengtsson spelar. Horky var bra mot Leksand och även Olofsson. Zaar är på en nivå som liknar hans bästa säsonger. Felix och Everberg stabila. ... | Läs mer