1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27169 inlägg · 5186 ämnen

nya spelare

nya spelare
2 nya utländska spelare tränar med Rögle,Fredrik Stolt till Jonstorp eller Hhc,Tom nerskickad till juniorerna!!!!!!!!!!!!!

Sv: nya spelare
Hmm någon sanning i det här Gasolin. Tänker mest på att det inte stått något om det i tidningen!

Måste påstå att man blev ganska nyfiken nu (om det stämmer). Vet du vilka det är eller var de kommer ifrån? Någon som vet?

De 2 spelarna kommer från Slov?????????????????bara för att retas lite!!!!!

Lille "Gasis", Du lyckas.
Slovenien är det nog inte, så då är det väl något annat!!!

Sjung ut nu, ge oss en sång....

Nibbe lille, tänkt på att det finns ett land som heter Slovakien också som tog silver i VM för inte allt för länge sedan? :)

Sedan har vi ju gamla fina Slovjettunionen också. För att inte tala om Slovalia nere i Afrika, eller kanske t.o.m. Slovaziland på samma kontinent ;-)
Det är många om budet.

Ohoh, här va det livat :-) Geografikunskaperna flödar.
Nåja, själv tror jag mest på O-Slo...
Sen är det kul att lakejerna från Växjö hittat hit! har ni någon slags vänskapspakt med Uppsala? (jag ser att Malul håller på Almtuna).
Ragga och supa i Växjö? njae, för egen del går jag nog mest in för att se Nygrens köpegäng få däng med tennissiffror igen. Klart man ska dit!

Ja vi får hoppas att det är nya spelare på väg in, om de så kommer från slottet i fjollträsk. Denna truppen är alldeles för tunn o ju tidigare ansvariga inser det, desto roligare får vi framåt vårkanten.......

Äh, menar Jens att dom har snott Tjeckien??? Men tack i alla fall Jens, för nu vet jag vilket lag jag har köpt biljetter till i Hockey-VM.
:-)

Det står i NST. Rögle har tre slovenska splare 21årige Mitja Sivic och 19åringarna Gregor Paloncic och Jurij Golicic har tränat med Rögle i veckan. Men dom håller inte måttet. Jan Votruba håller ett öga på dom slovenska talngerna och även efter elitserielagen! Men en ny forward ska vara klart till helgen står det.

« · 5427