God kväll Jag vill klargöra följande, att vi har budgeterat 1900 i grundserien och 2500 i SA och för närvarande ligger vi strax under men under förra säsongen hade vi i grundserien i snitt 1924 personer.
Ett första alternativ vi presenterade för kommunen för en träningshall kostade 10 milj, men när vi sedan fick förslaget om att göra en kombihall som skulle ta 700 åskådare så blev summan 16 miljoner. Men för RBK:s del är det tillräckligt med en hall för 10 miljoner. Vi gör allt för att övertyga politikerna om att vårt behov är mycket akut och jag tror inte att sista ordet är sagt i denna fråga. Hälsningar lasse PS Jag skall som ni andra ha halsduk på mig imorgon. DS
lej: Det är glädjande att se att du fortsätter kämpa för en hall, och du har många av oss supporters i ryggen. Vi kommer att göra vad vi kan! Något du och alla andra, förhoppningsvis kommer att få se ikväll...
Jag vill klargöra följande, att vi har budgeterat 1900 i grundserien och 2500 i SA och för närvarande ligger vi strax under men under förra säsongen hade vi i grundserien i snitt 1924 personer.
Ett första alternativ vi presenterade för kommunen för en träningshall kostade 10 milj, men när vi sedan fick förslaget om att göra en kombihall som skulle ta 700 åskådare så blev summan 16 miljoner. Men för RBK:s del är det tillräckligt med en hall för 10 miljoner.
Vi gör allt för att övertyga politikerna om att vårt behov är mycket akut och jag tror inte att sista ordet är sagt i denna fråga.
Hälsningar
lasse
PS Jag skall som ni andra ha halsduk på mig imorgon. DS