Är det några som e intresserade av en supporterfest i slutet av säsongen som vissa andra lag har???? Kanske skulle kunna fixa något i samarbete med Rögle o på så sätt bjuda in våra hjältar? Hade kanske varit en idé att börjar så smått planera det nu isåfall. Vad säger ni??
Håller på rbk: Ok, jag ska kolla upp förutsättningarna med Rögle så fort jag får lite tid över. (om någon annan känner att de har en massa tid över så skulle den/de kunna göra det).
Hade kanske räckt med att vi t.ex. åt middag o hade lite förfest på t.ex Bahnhof, Kompis eller Nick's som fest.
Säsongen har ju precis börjat men självklart kan det nog bli ett partaj. Först ska vi igenom en lång säsong med höjdpunkter som vi längtat länge efter, bla kvalserien mot Mif(?)..... Längtar tills imorgon!
Håller på rbk: joo imorgon ska det bli kul... hehe.. hoppas det kan komma 2500 på matchen iallafall... och ett par gapande supportrar inga jävla sniglar!
Junior: Klart att vi kan ha litta partaj innan match nu under säsongen oxå. Gäller bara att hitta en pub innan match eller efter där alla kan samlas (I Ängelholm är nog bäst, kortast avstånd).
Men det jag tänkte mig var en fest efter säsongen där spelarna + ledare mfl är inbjudna. En supporter kombinerat med lagfest.
OE: Tror att det även hade setts positivt här. Vi kan ju snacka längre fram vad vi kan göra. Måste tyvärr dyka ner i min väldigt "intressanta" uppsats den närmsta veckan.
Hade kanske varit en idé att börjar så smått planera det nu isåfall.
Vad säger ni??