1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27223 inlägg · 5186 ämnen
« · 224810 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: KL 12.30 IMORGON I ISHALLEN
Mygel: Skulle va kul men skolan kallar.

KL 12.30 IMORGON I ISHALLEN
ALLA TILL ISHALLEN IMORGON KL 12.30 O MÖT UPP MED VÅRA HJÄLTAR: KÖP BLOMMOR O ANDRA PRYLAR.

HÄR SKA DET FIRAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: JAAA
Kan det bli bättre än så här? Här sitter en som tvivlar!

Sv: F*n vad gött
Dj RBK: Vi har lite problem med SMS tjänsten just nu. Har du Vodafon lr? Många som har Vodafon har ej fått SMS idag.

Sv: Kvalserien
Starkt gjort Rögle!! Lycka till i kvalserien. Hoppas det blir SAIK och löven som ansluter dit senare så det blir regäla publikmatcher.

fritte rbk: eliserien nästa!!

JAAA
JAAAAA FAN VAD GÖTT!

Yessssssss !!!!

Kvalserien
jajjemensan då var vi klara med lövkrattningen för denna gång, målet är nått : KVALSERIEN HERE WE COME

Dj RBK: jo det har kommit många sms för min del

Är det någon som får sms ???
Jag får inte några

F*n vad gött
F*n vad gött. Hoppas bara att dem kan behålla den ledning dem har.. (mer mål för Rögle gör ju inget =) ) som alla vet så kan det vänta j*vligt fort i hockey. Hoppas dem vinner som man kan hålla sig lungn till mars..

Sv: Kvällens match
1-4 så långt(i väntan på3:e)Det är faktiskt värt 500:- feltippat på Oddset!

tycker

mn båstad:

Jag har satt in pengar på konto, fast jag får inte igång radion. Har fördålig bandbred

ledansk: jag får inte chatten att fungera... .

Ebbe: följ denna länken för att komma till onlinerapporteringen med chat!

Är det någon mer än jag som inte når bild sidan och där med chatten?

Annars kan kanske någon ge en dirket länken till chatten här..

Patrik: Då får du ju skynda dig hem....

=)

Så fort jag kommer hem från jobbet så skall jag kontakta vår rapportör på plats, för att förhoppningsvis kunna lägga ut periodrapporter på AIA:s hemsida.

Är det någon här som beställt webradio till matchen?
Jag såg att det kosta 29kr/match
men man måste sätta in minst 100kr på ett konto

FredrikPP: Nu drar jag ut till Ume arena så ska ni få en liten rapport senare...=) Jag gråter om det går dåligt!!!

Kämpa RBK!!!!!!!!!

Sv: Nått helt annat
Ahriman: Tja, varför inte? Eller kanske en påse sega gubbar att trösta sig med, nu när säsongen tagit slut. Dom borde ju vara vana vid sega gubbar - efter en säsong med MIF.

Tips för ikväll: RBK vinner med 3-2 i sudden. Arlbrant sätter den avgörande struten efter att Lövhögens målvakt sprungit vilse i Arlbrants alldeles för stora tröja!

Tjoho!

Kvällens match
Så är det snart dags! Det här kan bli en riktigt kul kväll, jag känner på mig att Rögle fixar detta!

Hoppas många dyker upp på onlinechatten så vi kan stödja varanndra under kvällens drabbning.

Sv: Nått helt annat
Pyttemjuk: Naaaaah! Du krossar mitt hjärta Pyttemjuk! Dom kanske kan tigga Percy om pengar till en snuttefilt så att dom kan hålla sig varma nu när slutspelet börjar utan dem.

Skadeglädje, den enda sanna formen av glädje :)

Guldvåg
Jonas o Kingen: Här gäller det att i fortsättning väga sina ord, ser jag, vilka utvikningar;0). Undrar om den stackars "apparat-skötaren" vågar sätta sig i sekretariatet igen, om han gör det så rodnar han säkert länge!
Nu har jag satt 500 på 2-3 enl oraklet i Löta, det brukar jämt
stämma det han tippar, så ni kan sluta bita på div kroppsdelar
( d v s de som gör det, inga ass. nu Jonas, dessutom sitter "på"
bakom 500 inte framför!

Forza RBK!

Sv: Löven matchen i kväll.
bjocken: hehe aa de förstår ja. lite avis endå att du ska se den

Nått helt annat
En snabbkoll i MIF:s GB låter visa att Miffona är ledsna i ögat för att RBK-fansen är glada när MIF förlorar...

Jaha, och?

Pyttemjuk: ja det var lite å ta i från min sida. mena ju klart att dom ska ta i för kung å fosterland. å för aIa förståss.
det blir datorn å radion ikväll

rBK

tussi: Ikväll blir det hockey live för andra gången på hela säsongen...tungt att bo i norrland på så vis. =)
Ikväll ska vi vinna!!

Sv: Rasism
... ja det är ta mig fan riktigt genant att behöva stå och höra på kräken som skriker sånt!!... jaja, vi får visa att vi tar avstånd för sånt till nästa match...

Kom igen Rögle ikväll vinner ni!!! om ni kämpar....

Som Josef sa:
"Nu måste vi vara kalla!"
Felet RBK har gjort de senaste bortamatcherna är att man varit på tok för offensiva.
Nu gäller det att backa hem, gneta och kontra. Då kommer 3p som på posten.

tussi: Ånej! Ett par brutna ben är ett alldeles för högt pris för att fälla Lövhögen! RBK måst ju kunna ställa starkast möjliga lag på isen vid ett eventuellt playoff (hemska tanke). Jag hoppas dock att RBK säljes sig dyrt, mycket dyrt. Och skulle inte det räcka får vi hoppas på Hammarby.

Rönne River: vi ska fälla löven om de så ska kosta truppen ett par brutna ben eller så. detta är riktigt viktigt för tusan.
nån som ska titta ikväll live?

grön-vitt hjärta

fritte rbk: Jag får hålla tillgodo med textv & radion.
& JAG ÄR INTE NERVÖS alls.....
Ok lite nervös är jag.
Om jag nu tänker efter så är jag nog JÄTTE NERVÖS...
Men 1-3!!!

Rönne River: Tack för det beskedet , då kan man koppla av igen,
men jag kan säga att man kommer att sitta klistrad framför radion och datorn ikväll .

Come on Rögle!!!!!

fritte rbk: Var lugna våra MÄN fixar detta idag. 1-3 blir det.

skämdes som ett as när dOm började med sina påhopp..nästa gång så ska dom fan inte få höras..

lycka till ikväll rögle, laget i vårat hjärta.

Sv: Sms
Jugga: Ska försöka fixa det. Problemet är om det blir för många mål i matcherna. Det blir en väldans massa SMS då :(

Sms
Tänkte bara fråga om man kaske kunde få resultatet bå bägge matcherna ikväll , Björklöven - Rögle & Bofors - Hammarby genom sitt sm:s

Mvh Jögga

Haggeman: Vilka fingrar? jag tuggar snart på armarna och värre kommer det väl att bli i kväll:)

Haggeman: Börjar också bli nervös, har svårt att koncentrera mig på jobbet idag, tankarna glider ofta iväg till kvällens match!

Någon mer än jag som redan bitit av sig naglarna och påbörjat tuggandet av seniga fingrar? ;-) Börjar bli rätt nervös nu!

Löven matchen i kväll.
Seger mot Löven i kväll är mycket viktig.
För blir det play-off spel kan vara mycket chansartat.
För i Playoff 1 har dom allsvenska lagen inget att förlora.
I play off 2 kommer AIK. Skellefteå, Björklöven utgår
ifrån att alla 3 lagen överlever playoff 1.
Om jag har fattat det rätt kommer Rögle ha avgörande
3 dje match hemma i båda playoff runderna oavsett vem
man möter och det är viktigt i playoff 2 med dom lag som
förmodligen kommer att vara med där(se ovanstående)
Hoppas vi slipper det att det blir klart i kväll.
Operation Lövfällning i kväll.

Jan-Åke

Lägg ner rasism diskussionen nu o fokusera på kvällensmatch...
Matchen går att beställa som webbradio på lövenshemsida men det verkar vara en historia i sig...

Jonas: Alla apparatskötare borde kolla in denna...

Jonas: Vill du antyda att vi tre på något sätt bringar olycka över Rögles bortamatcher ? :-))

Ahriman: Kloka ord! Antarktis borde vara en lämplig deportationsort för lobotomiklubben av flera skäl. Dessutom torde det vara en miljö som dom skulle trivas i - allting är ju vitt, vitt, vitt...

Kvällens match
Det finns mycket goda chanser att det blir ett trendbrott ikväll. Bortsett från alla anledningar och förutsättningar som vi kan läsa om i tabeller och tidningar, finns det ännu ett viktigt faktum:
Varken jag, Joinzzon eller Svenne är på plats i Umeå. Herregud, det känns ju nästan som en garanterad vinst!

Ett alldeles utmärkt tillfälle att visa att röglepubliken är en trevlig publik. Bort med köttskallarna!!!

Mitt i prick, ut med nazi fjantarna ur klacken. nästa gång gång dom står och hailar och vrålar så hoppar vi alla på dom och pucklar på... hehe man kan kanske inte göra så, men tanken e god =)

Ang brevet till AIK: Mycket bra idé.

« · 224810 · »