F*n vad gött. Hoppas bara att dem kan behålla den ledning dem har.. (mer mål för Rögle gör ju inget =) ) som alla vet så kan det vänta j*vligt fort i hockey. Hoppas dem vinner som man kan hålla sig lungn till mars..
Så fort jag kommer hem från jobbet så skall jag kontakta vår rapportör på plats, för att förhoppningsvis kunna lägga ut periodrapporter på AIA:s hemsida.
Ahriman: Tja, varför inte? Eller kanske en påse sega gubbar att trösta sig med, nu när säsongen tagit slut. Dom borde ju vara vana vid sega gubbar - efter en säsong med MIF.
Tips för ikväll: RBK vinner med 3-2 i sudden. Arlbrant sätter den avgörande struten efter att Lövhögens målvakt sprungit vilse i Arlbrants alldeles för stora tröja!
Pyttemjuk: Naaaaah! Du krossar mitt hjärta Pyttemjuk! Dom kanske kan tigga Percy om pengar till en snuttefilt så att dom kan hålla sig varma nu när slutspelet börjar utan dem.
Jonas o Kingen: Här gäller det att i fortsättning väga sina ord, ser jag, vilka utvikningar;0). Undrar om den stackars "apparat-skötaren" vågar sätta sig i sekretariatet igen, om han gör det så rodnar han säkert länge! Nu har jag satt 500 på 2-3 enl oraklet i Löta, det brukar jämt stämma det han tippar, så ni kan sluta bita på div kroppsdelar ( d v s de som gör det, inga ass. nu Jonas, dessutom sitter "på" bakom 500 inte framför!
Pyttemjuk: ja det var lite å ta i från min sida. mena ju klart att dom ska ta i för kung å fosterland. å för aIa förståss. det blir datorn å radion ikväll
... ja det är ta mig fan riktigt genant att behöva stå och höra på kräken som skriker sånt!!... jaja, vi får visa att vi tar avstånd för sånt till nästa match...
Kom igen Rögle ikväll vinner ni!!! om ni kämpar....
"Nu måste vi vara kalla!" Felet RBK har gjort de senaste bortamatcherna är att man varit på tok för offensiva. Nu gäller det att backa hem, gneta och kontra. Då kommer 3p som på posten.
tussi: Ånej! Ett par brutna ben är ett alldeles för högt pris för att fälla Lövhögen! RBK måst ju kunna ställa starkast möjliga lag på isen vid ett eventuellt playoff (hemska tanke). Jag hoppas dock att RBK säljes sig dyrt, mycket dyrt. Och skulle inte det räcka får vi hoppas på Hammarby.
Rönne River: vi ska fälla löven om de så ska kosta truppen ett par brutna ben eller så. detta är riktigt viktigt för tusan. nån som ska titta ikväll live?
fritte rbk: Jag får hålla tillgodo med textv & radion. & JAG ÄR INTE NERVÖS alls..... Ok lite nervös är jag. Om jag nu tänker efter så är jag nog JÄTTE NERVÖS... Men 1-3!!!
Seger mot Löven i kväll är mycket viktig. För blir det play-off spel kan vara mycket chansartat. För i Playoff 1 har dom allsvenska lagen inget att förlora. I play off 2 kommer AIK. Skellefteå, Björklöven utgår ifrån att alla 3 lagen överlever playoff 1. Om jag har fattat det rätt kommer Rögle ha avgörande 3 dje match hemma i båda playoff runderna oavsett vem man möter och det är viktigt i playoff 2 med dom lag som förmodligen kommer att vara med där(se ovanstående) Hoppas vi slipper det att det blir klart i kväll. Operation Lövfällning i kväll.
Lägg ner rasism diskussionen nu o fokusera på kvällensmatch... Matchen går att beställa som webbradio på lövenshemsida men det verkar vara en historia i sig...
Ahriman: Kloka ord! Antarktis borde vara en lämplig deportationsort för lobotomiklubben av flera skäl. Dessutom torde det vara en miljö som dom skulle trivas i - allting är ju vitt, vitt, vitt...
Det finns mycket goda chanser att det blir ett trendbrott ikväll. Bortsett från alla anledningar och förutsättningar som vi kan läsa om i tabeller och tidningar, finns det ännu ett viktigt faktum: Varken jag, Joinzzon eller Svenne är på plats i Umeå. Herregud, det känns ju nästan som en garanterad vinst!
Mitt i prick, ut med nazi fjantarna ur klacken. nästa gång gång dom står och hailar och vrålar så hoppar vi alla på dom och pucklar på... hehe man kan kanske inte göra så, men tanken e god =)
Charliejfz: Ni har inlett mycket bättre än vad de s.k. "experterna" har förutspått. Kanske det passar er bra att få gå lite under radarn? Men alla vet ju hur svåra ni är att möta när ni får till er defensiv. Bra jobbat hur som helst.