1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27214 inlägg · 5186 ämnen
« · 323447 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: ALLA ska komma
Hejsan Rooth, jag som trogen Röglesupporter tycker det vore kul om ni kunde informera (helst i god tid) om att det kommer att komma minst 500 supportrar från Växjö till matchen Rögle-Växjö Fredag den 14 november. När det kommer mycket folk och det finns risk för bra tryck, då vill Ängelholmspubliken komma!
Du har säkert redan lagt märke till att det kommer så många därifrån själv, men jag ville gärna säga mitt med.
Det vore kul om vi kunde slå dem på läktarn också, mvh Hans Thörncrantz!

Från lakejer.griffel.net/ :
"Fredag den 14 november spelar Lakers "hemmamatch" mot Rögle i Ängelholm.

Just nu är det 500 av 500 platser bokade till ståplats - TIO FULLA BUSSAR! Dessa bussar avgår kl 16.00 från Parken (vintervägsentrén). Buss och matchbiljetter betalas på bussarna.

Med andra ord är ståplatserna slut så nu fyller vi sittplats! Ni som vill ha sittplats åker med Lakers sponsorbussar som går från Parken kl. 16.15

Pris: 200kr inkl. inträde OBS! Endast fakturering!

Anmäl dig med namn, adress och telefonnummer samt hur många platser som önskas till [[email protected]]
senast måndagen den 10 november!

Ni som är anmälda, glöm ej att avboka era platser vid förhinder!

Ni som vill kan ställa er i reservplatskö till ståplatsbussarna så kontaktar vi er vid eventuella återbud."

Skriv det i GB:n om du vill... jag snackar med din fruga :) ha det!

HasseT:
Vad har du skrivit till Rooth??
Alla här inne är mycket nyfikna på det .......

HasseT: ja, det är rätt e-post adress

havsmussla: Jag har skrivit nu. Jag hittade inte hans adress, men jag hoppas han har [email protected]

HasseT: bra initsiativ... hur fan stavas skiten haha, du fattar!

havsmussla: Du kanske svarade till mig eller? :)
Jo det med såklart. Men det är många som läser tidningen, så det vore ju bra om dom skrev det där. Jag mailar Rooth direkt och frågar, han har säkert redan lagt märke till det, men det vore ju kul att veta vad han säger ändå! ha det

Scholdi: klart det varit bra om tidningen skrivit lite om matchen, i lite god tid. men jag tror det viktigaste är att man informerar så många som möjligt om matchen, dvs. jobbkompisar, vänner, fiender :) osv.

AIA_: Alla som har möjlighet MÅSTE klart komma mot växjö!

Sv: 500växjö supportrar!!
Yngligen: Sånn inställning ska vi inte ha! Man ska utgå från att alla sjunger, så det kommer lite folk till hallen! Men är det bara här på sidan dom gör reklam för det?? Folk i Ängelholm gillar mycket folk och bra tryck, så det vore bra om det stod i tidningen med! Sen kunde ju nån informera tv-sporten, de kommer säkert! De har ju ibland t.o.m reportage om dem ibland!
Men fan va ledsna de kommer va när de åker hem! Slagna överallt! muahaha. Ha de gött

ALLA ska komma
ALLA måste komma mot växjö...

HD
Det finns några kloka ord från Rooth på HD.

Yngligen: ojoj, jag är så dålig på att bedömma, men jag menar det brukar inte vara så mycket på vanliga "tråklag" som inte är så intressanta, men nu när många vet att många växjöfans kommer, lär intresset bli större bland både AIA:are och Röglefans i allmänhet... de har stora förhoppningar läste jag precis i en gästbok "VI SKA VA 750 LAKERSFANS PÅ KORTSIDAN I ÄNGELHOLM"...

havsmussla: Hur många sjungande supporters i AIA brukar de va....?

duva: nej men detta kommer inte bli några problev överhuvudtaget, om alla med Röglehjärta kommer...

Sv: Upp som en sol och rätt ner i sjön
Ebola: å när man läste _all_ text så såg man ju att det redan var nämnt... ack o ve! ;)

Sv: Nyförvärv
Jacob: Har bestämt för mig att Mats W inte var intresserad av P.A Lundström när han väl skulle lämna Djurgården

Upp som en sol och rätt ner i sjön
Läste "nyheten" på AIA.just.nu
Ni får inte glömma att SMP även har TAIF som favoritlag ibland. ;)
Lynnig sportredaktion det där. ;)

500växjö supportrar!!
Just nu är det 500 av 500 platser bokade till ståplats - TIO FULLA BUSSAR! .... FYFAN!! DOM SKA INTE TRO ATT DOM KAN ÄGA VI LILLA LADA !! ALLA TILL LADAN!!!!!!

Lånade inte löven per-anton lundström fram till nov, eller hur var det, de innebär ju att han e ledig nu o han känner väl waltin väl?? bara en dålig tanke....

Tuborg:
Nej för h¤¤¤ete inte "Berkan"
Han är totalt oduglig .... Visst han är stor o tung men han har noll spelsinne + att han som du skriver drar på sig MASSOR av utvisningar.
"Berka" tillhör Borlänge i div.1 men spelade med Leksand under försäsongen när de hade ont om backar.

Sv: Troja matchen
Gigel: Jag ska med!
Hoppas det blir full buss.

Tuborg: Spelar han ännu eller? Du skriver fd. Leksand så..

Stefan Bergkvist fd Leksand hade varit intressant som libero, stor, tung, defensiv polis i försvaret. Kanske drar han på sig för mycket utvisningar?!

Stigsson: Kunde just tro det!

Sv: score sång
gäst: Det är låt med Manu Chao som heter Promiscuity från lysande plattan Radio Bemba Sound System

score sång
Jag behöver veta vilken låt det är som spelas när rögle går mål hemma. Någon som vet artist och sångtitel?

Tuborg: Bergenström tränar med Leksand under uppehållet och är därmed trolig att gå dit nästa säsong. Ej aktuell för en övergång redan i år enligt Masken Carlsson.

Sv: sv
nollan: Vem glömmer Berglund.Måste vara bland de sämsta backvärvningarna genom tiderna förutom Kristian Just.

Elvis in som andretränare !!!

Nyförvärv
Hoppas att Rögle knyter yill sig Jens Bergenström till nästa säsong,
Vilken teknik och speed han har!!!

Näsvall kan vi nog helt å hållet glömma, för inte skulla han väl passa som ersättare till Wågström?!

JPP säger att det knappt inte finns några bra spelare att få tag i så här års. Nej inte spelare som vill spela gratis eller som spelar i fjärde linen i elitserien!!!
Men annars finns det gott om bra spelare!

Sv: En liten fråga bara....
Mindreader: *snyft*

bjärebo: Har en 2 minuters snut med målen på video...det börjar med " många hade kommit till Ängelholms ishall för att se Modos stora stjärna Peter Forsberg, men det var en hemmaspelare som stal showen..... ;=)......Lööw Lööw super Lööw

Sv: Under strecket igen :(
Sumo:
...än!

Sv: Under strecket igen :(
bjärebo: men en poäng mer o en match mer spelad är ingen fara

Under strecket igen :(
Hämmes vann mot örebro på straffar...5-4, vilket innebär att halmstad går förbi Rögle i tabellen :(((

sv
minns ni Anders berglund som spelade i rögle 96
nu e han i jonstorp kan inte rögle damma av någon back

Sv: Troja matchen
Gigel: Undran om det blir någon buss eller ej beror på hur många av AIA:s medlemmar som väljer att köra själv. Åker alla som ska till Ljungby med bussen blir det troligen två bussar. Allt beror på hur många som anmäler sig. Det finns en del som inte anmäler sig förrän dom vet att det går buss så det är lite moment 22 över detta med att ordna bussar.
[f]Så ring och boka plats[/f]nummret högst upp på sidan eller på AIA:s hemsida

Nicke: Tack Nicke för din bekräftelse, samt länk!

Troja matchen
E de många som ska med till troja?

Jag ska nog ringa och anmäla mejj typ imorogn eller på fredag, undrar bara om de blir nån buss eller ej?

Vi älskar rögle....

bjärebo: Jepp, 10-2 bidde det kolla länk

En liten fråga bara....
Jag bara undrar om någon vet vad det blev mellan Rögle-Modo den magiska säsongen -93? Var d 10-2??? Om det nu var d, vet någon var man kan få ett bevis på detta någonstans? Typ i ngt arkiv eller så?

Sv: Mötet
Nu står det om mötet på HD!!

Och angående Elitkommiten så ingår det en Förra detta Rögle spelare!!

Benny Johnsson som är scouting ansvarig!!

Sv: Rahm
Rögle Martin: Innsbruck

Sv: Rahm
Vilken klubb i Österrike spelar Rahm för nu?

Sv: Förslag på ny sportkommité
Klarsynt 65a: Bara för att Elvis var en förbannat bra spelare är det inte så säkert att han passar som tränare.Det är väldigt få spelare som klarar omställningen.

Hälsningar
Jan

Sv: Problemen kvarstår...
Thomas17Srsen: ajdå... men vi får glädja åt den stunden! =)) Men jag tro ändå ett liv efter jul!

Ha de gott

/erik!

Junior:
Jag lever inte i den villfarelsen att man bara "går ut och skaffar" en ny libero, eller något annat.
Om Rögle bestämmer sig för att göra de nada, vad ska vi göra åt det? Skrika och gapa ett tag fram till nästa match, då vi får något annat att skrika och gapa om?
Om Rögle håller på och undersöker och tar kontakter för tillfället, har jag full förståelse för att man kniper om det. Dels för att inte blåsa upp en massa förväntingar, dels för att större affärer gått om stöpet för att man babblat om det i förtid.

Visst är vi sårbara näst längst bak och en defensiv back hade säkert varit önskvärd för att öka konkurrensen i laget och göra oss mindre sårbara vid eventuella skador. Men vi får nog inse att det är ett önsketänkande.

Men för all del, fortsätt gärna att spekulera i Kenny, Näsvall och andra. Det går åtminstone åt lite tid inför nästa match.

Junior: Det är ju klart att dom ska värva en back om dom vill uppåt..

Det är för att backsidan är sååå tunn.

Hofnar: Ja för det vore förbaskat hemligt att man bestämmer sig för att skaffa en ny libero under uppehållet. Och kanske en ersättare till Wågström. Pssssssssss kanske ska skriva det med mindre bokstäver så att ingen ser vad jag skrivit.

Sv: Problemen kvarstår...
erik:Tyvärr kan RBK vara under SA-strecket i kväll, eftersom Hammers
spelar en match i nästa omgång redan i kväll.

JAN

« · 323447 · »