1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27214 inlägg · 5186 ämnen
« · 324584 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Var är nyförbärven?
Skulle inte RBK värva nya spelare under uppehållet? Hmmmm....alla till ladan mot Lakejerna....Lakers FÅR inte vinna läktarmatchen!!!

GRÖNT OCH VITT

Sv: ALLA ska komma
Putte-LL: Vi var överens i dom två senaste inläggen det finns hopp även för ett lakersfans :-)

Yngligen: Det är möjligt, på ert kansli sa dom 4600

Yngligen: maxantalet människor i hallen är inte antalet vid en hockeymatch 4600 personer är nog rätt siffra

Putte-LL: Kan man med en styrka på 6-700 man på en bortamatch en fredag inte klara av att hålla tryck utan en trumma så är man knappast värd att ta på allvar. Om alla ni skulle sjunga så hörs knappast en trumma om man nu bortser från dårskapen i uggleland som är det klockrena beviset på att det borde vara förbjudet att ha trumma inne bland folk. (hörselskaderisken överhängande).
Jag tror inte ni klarar er utan den bevisa gärna att jag har fel :-) men är övertygad om att ni inte klarar er utan den

Putte-LL: Ja har för mig att det står en skylt vid lillaisen där det står:I denna lokal för visstas max 5 200 personer.

Belix: Har aldrig påstått att ni ska tycka om vår fina trumma :) Vi klarar oss bra även utan den men vi älskar den och vi är bättre med den... Ni tar inte många på allvar va?? Vi bryr oss inte så värst mycket om vad ni tycker heller... trumman åker med :)

Belix: Jag är nöjd men tycker det hade varit ROLIGARE om alla 500 kunde stå på samma ställe med bara för att JAG tycker det är roligare ska ni inte bygga om er hall för att vi kommer... vi ska säker få fart på våra sponsorer mellam oss också =)

Jag har aldrig begärt att vi skulle få hela "hyllan" men jag tror att RBK helst ser att alla Växjöbor är på samma ställe annars kan det bli lite väl livat på fredagskvällen i hallen... Tror även att RBK tycker det är bra att vi kommer så många, det blir ju närmare 100.000:- i kassan... sen tar ju hallen 4600 pers så alla kommer säkert att få plats iaf!

Kom gärna så många ner till Växjö också, jag lovar att ni får hela vår kortsida som tar 800 pers om ni skulle lyckas få ihop så många!

Vi hörs!!!

Putte-LL: Du menar allså att vi måste tycka om er JÄVLA trumma bara för att 95% av hockeyklackarna har så dålig taktkänsla eller är så få att dom måste ha hjälp av en med trumma??? Att ni som är så många inte kan klara er utan är en ynkedom. Bevisa för oss att vi ska ta er på allvar genom att lämna trumman hemma. Sen att du kallar det att vi lipar för att ni är hjälplösa utan trumma får stå för dig.
Vi skiter i vad ni tycker! Vi tycker inte att en eller flera trummor hör hemma i en ishall.

The Punisher: Vilket JÄVLA tjat om en stackars trumma!!! 95% av hockeyklackarna har minst en trumma och en del har 4-5 st!!! Lipar ni alltid lika mycket när ni är på hockey och det finns en trumma i hallen??? Vi kommer 700 pers och EN trumma så ni ska inte vara så oroliga...

Sv: Apropå ingenting...
Sumo: Ärligt talat tror du att det vore rätt förhandlingsteknik att gå ut i en gästbok och skriva om alla kontakter man tar i jobbet med ev nyförvärv?? Helt klart är man nyfiken men som alltid så lär varken du eller jag få reda på något nyförvärv förrän signaturen är på papper.

qp: Allting bverkar så segt.. man får inte veta vad som pågår!!

Sv: Ang bussar
Gigel: Låter kanon! Men se nu till Ni andra anmäler Er också så vi kan åka och stötta!

Lej: nu får du snart komma med nåt intressant i spelarväg, tack!

Apropå ingenting...
Har frågat tidigare men gör det igen: Har någon av er en actionbild på vår gamle keeper Björn Larsson? Han vaktade buren på 70-talet. Kanske har ni något gammalt tidningsurklipp som ni kan vara vänliga att scanna in...

Nu är jag oxå anmäld, alla som inte är det, snälla anmäl er så att vi får en buss till troja,

allting har vänt nu, vi vinner lätt där uppe=)

vi älskar RÖgle....

Sv: Hur många kommer från AIA?
Belix: Ok, men man får ju alltid hoppas på d bästa!

Scholdi:
Tja med tanke på hur det sett ut dom senaste matcherna på ståplats finns risken men med så många motståndarfans aviserade så kommer det kanske fler.
När det gäller frågan i rubriken så är det max 236 st AIAmedlemmar som kommer att vara på plats resten i klacken är wanabees :-)

Belix: Växjö för d hade varit skam och fasa om dem hördes mer..

Scholdi: Vilken match menar du?

Sv: Årets konstaterande
Thomas17Srsen: Ja d har du fan ta mig rätt i, det hade vatt kul att se!

Hur många kommer från AIA?
Har nån en susning?

Sv: Nya spelare
Pommer:
Skulle gissa på att han har större planer än att spela allsvensk hockey.
Killen lär säkert inte sakna anbud från både bättre ligor o få bättre betalt än vad vi kan erbjuda.

Joinzzon: Dusan Milo had väl varit något för Rögle, eller?

The Punisher: Håller med...vore synd att inte kunna fylla en buss! Själv är man ju anmäld sen länge....
Kom igen nu ni andra som inte anmält er...Rögle kommer nu att inleda en rykande toppform...

Ang bussar
Det är egentligen dålig stil att inte anmäla sig till bussar när det ordans sådana. Vi har fåtts ställa in en resa redan i höst, och nu verkar det som om även resan till Ljunby får fimpas. Är det verkligen så jävla illa att det är så många medgångsfi**or så att vi inte kan få ihop en buss till Ljungby, medan den kringresande cirkusen kommer med flertalet? Se nu till och anmäla er, pronto!

Rögle Martin:
Här är en länk om Milo

Lakers00: Nej, att ni inte får motstånd på läkteren i din värld beror säkert på att du, liksom många andra är till hälften döva av trumhelvetet...

Men det är klart, då slipper man iaf höra rasorna som verkar vara hämtade från klass 4Cs skolturnering i handboll...

Jodå är lugnt idag..

Sv: Årets konstaterande
Mygel: Kan man inte göra en såpa från fängelset om Percy , när han förmodligen skall skaka galler för skattebrott, hade fått höga tittar-siffror i Ängelholm i alla fall.

Jan

Junior:
Ja, för vid den här tiden en fredagkväll är du väl knappast körduglig?

En libero är det MÅSTE annars blir det katastrof jobbigt resten av hösten. Kanske kan cykla ut till Landskrona ispalats och höra om dom har en back ledig?

Dusan Milo är på väg bort från Modo står det i deras forum för dom ska banta antalet backar...

Putte-LL: Ni får väl vara nöjda med att ni får hela hyllan till ert förfogande. I vilken hall kan man begära mer än att få en hel kortsida att fylla?? Menar du att vi ska flytta sittplatserna som är mittimellan ståplatssektionerna för att ni i en match åker så många?? Sittplatserna som är imellan har ni era sponsorer på ska dom slängas ut? hur skulle ni själva göra om en 6-700 bortafanns kom till er lada och begärde fler platser än vad som finns?? Flytta er egen klack?

havsmussla: Synd att inte alla kan stå samlade...

Sv: eller vad sejer ni?
HasseT: Hasse lille..då är vi pack vi oxå ju.... :=)

Lakers00: Vi tycker att man ska göra låtar själva.. det är bara pack som stjäler...

Junior: Ni behöver inte skämas för det,ni trummar ju inte!
Har ni någon favorit som är bättre? Bara den inte innehåller "RBK" för då kan den ju inte bli bra ;)

Lakers00: Ni behöver inte skämmas. Vi skäms för er istället, så det behöver ni inte tänka på.

Har mina aningar vad ni går för. På er hemsida så hade ni en omröstning om vilket som var er bästa låt

"Växjö Lakers olé olé" vann.. Jisses.

adizz: Det va ju kul för er. Det är många andra lags supp som har trummor så det är inget vi skäms för. En del har,en del inte "thats it".
Däremot tutor och sån skit gillar jag inte för det har ju inget med rytmen att göra,det låter bara illa.
Hoppas på bra match och go stämning,vi ses RBK:are.........

Addemaan: Vi får väl se! Vi ska tokköra i 3 perioder......vinner vi kör vi i 4 :). Det ska bli spännande med lite motstånd på läktaren,vi är inte så vana vid det. Men det går inte att rubba er där nere har jag läst....det ska vi ändra på:)

FORZA LAKERS IN MED PUCKEN HEJ HEJ................

Sv: Vart går Kenny.....
Innan säsongen var det väl snack om att han
skulle välja Frölunda om det blev spel i Sverige.
Men som sagt, det var inför denna säsongen.
Möjligt att han har ändrat sig nu, men det är
iaf det senaste som jag hört....

eller vad sejer ni?
vi kan sjunga utan trumer som inte lekers kan .d puss på er leker noobs

Sv: Hämta hem Stass nu !
Thomas17Srsen: Rättelse, blev lite fel i texten i mitt tidigare inlägg.
Skall vara .Tycker inte dom tillför Rögle någonting.

Sv: Hämta hem Stass nu !
gasolin: Både Stass och Elvis har sina karriärer bakom sig, tycker dom tillför Rögle någonting, frågan man också kan ställa sig platsar dom i dagens Rögle lag. Tveksamt, åldern har hunnit ikapp Bröderna Elvenes.

Hälsningar
Jan

Lakers00: Hmmm.... Dream on!!!

Lakers00: väl mött... ska bli kul att se 600-700 färgglada kids på balkongen..

Dorza: lakers.griffel.net/aktuellt/11921.php

Just nu är vi 600 pers...........vi ska knäcka er!!!!

Sv: Glädje!
skovde_peter: Va kommer spelarna ifrån ?

Sv: Glädje!
Mygel: Är inte den Sjögren något som borde testas i a-laget då? Eller vilket mått håller han? O vad hände med Moen som var på G enligt ngt av Waltins uttalanden...

« · 324584 · »