Vill bara säga att ni är hjärtligt välkommna till Halmstad med ert fantastiskt fina lag som börjat serien på ett magnifikt sätt. Hoppas att Hammers kan matcha Rögle så att det blir en hockeyfest med fart och fläkt, Att Rögle hör hemma i SA är det ingen tvekan om och jag hoppas att Hammersa kan knipa en plats där också, Och till alla er som älskar att hata vill jag bara säga : varför skulle jag inte kunna lyckönska Rögle i Allsvenskan ? jag Bor i H-stad och håller på Hammers men för den delen kan jag vara ödmjuk och önska ett annat lag välgång, speciellt ett lag som Rögle som har kvallitè och är en tillgång och atraktion i denna serie, det finns för mycket hatskriverier i dessa olika gästböcker och jag kan inte glorifierar inte våran egen på något sätt. Detta är skrivet i all välmening och jag hoppas att det finns någon som tar det till sig på ett positivt sätt.
Backen: Tackar för välkomnandet. Jag tror att 99% av oss Rögle supporters också hoppas på en trevlig match på fredag (med Rögle seger såklart). Men tyvärr så har vi våra hmmm jag vet inte vad man skall använda benämning på dem, sandlådebarn??? Men vi får hoppas att dessa mindre mogna människor inte förstör detta härliga derby för oss andra.
Mygel: Jag hoppas att det är många Rögle Supporters ikväll i Halmstad och att dom ska ha trevligt kväll och håller på Rögle så klart för en seger mot Halmstad Hammers.