The Punisher o Mygel: Jag kommer att skriva lite om matchen, men det blir inte förren jag kommer hem på Torsdag morgon. Jag kör nämligen direkt från Västerås till jobbet.
Eriksson skulle, precis som flera av de andra nyförvärven, kunna visa lite mer. Det finns där, vilket vi såg på försäsongen, men än har det inte riktigt kommit. Han har gjort ett mål hittills vilket han tycktes vara väldigt glad över.
Mygel: Jaså han har hamnat hos Bobcats han, utlånad eller?
Henke har potential, han är en gudabenådad skridskoåkare och när han har självförtroende och allt stämmer håller han riktigt hög klass. Problemet ligger väl i att han inte har sån hög lägsta nivå vilket inte minst märktes under åren i TIK, han kunde var lysande i en match men osynlig i nästa...får han bara förtroende kan han blomma ut.
Ambroo: Nej Månsson är inte utlånad. han accepterade inte det nya kontraktet och när han sedan bestämde sig för att acceptera det så var det för sent. Och då var inte Bofors sena med att värva honom. han är en spelare som boforspubliken kommer att älska..
Nu börjar det närma sig... man börjar bli lite nervös, för man hoppas ju verkligen att Rögle tar revansch på dom.. Dom föll i bägge mötena mot Västerås ifjol!
Sumo: Titta ovanför detta inlägg i huvudet på gästboken så finns där en direktlänk välkommen dit även du sumo och idag har vi fria touchdowns på chatten
Yngligen: Följ med på våra bussresor så kommer din allmänbildning att öka :-) jag refererar till en händelse på en bussresa till sthlm och den lämpar sig kanske inte i tryck här