1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27178 inlägg · 5186 ämnen

VIK-RBK

VIK-RBK
Det vaskas om lite i femmorna inför morgondagens match. Kolla länk till HD.

Sv: VIK-RBK
Nicke: Verkar vara en vettig uppställning. Bra att han splittrat Hall o Forsberg.

Är det någon mer än jag, znuttis o Svenne som ska till Västerås idag?

Joinzzon: Nja, för min del missar jag tre perioder denna gång, tyvärr...

Joinzzon: För långt för Södra allsvenskan, tyvärr :(

The Punisher o Mygel:
Jag kommer att skriva lite om matchen, men det blir inte förren jag kommer hem på Torsdag morgon. Jag kör nämligen direkt från Västerås till jobbet.

Hur går det för Henke Eriksson...är Månsson kvar?

Joinzzon: Annars skulle du kunna försöka hålla telefon kontakt med Patrik eller någon annan som skulle kunna lägga in det i GB:n direkt i varje paus.

Ambroo: Månsson kamperar i Bofors numera.

Eriksson skulle, precis som flera av de andra nyförvärven, kunna visa lite mer. Det finns där, vilket vi såg på försäsongen, men än har det inte riktigt kommit. Han har gjort ett mål hittills vilket han tycktes vara väldigt glad över.

Mygel:
Det ska jag göra. Det hände ju rätt ofta på RFN tiden.
Jag ringer den gamle mannen i morgon när jag har vaknat ;-)

Joinzzon: Perfekt :)

Mygel: Jaså han har hamnat hos Bobcats han, utlånad eller?

Henke har potential, han är en gudabenådad skridskoåkare och när han har självförtroende och allt stämmer håller han riktigt hög klass.
Problemet ligger väl i att han inte har sån hög lägsta nivå vilket inte minst märktes under åren i TIK, han kunde var lysande i en match men osynlig i nästa...får han bara förtroende kan han blomma ut.

Joinzzon: Jag är hemma ikväll, så vi kan ha kontakt så att jag lägger ut periodrapporter på AIA-sidan.

Ambroo: Nej Månsson är inte utlånad. han accepterade inte det nya kontraktet och när han sedan bestämde sig för att acceptera det så var det för sent. Och då var inte Bofors sena med att värva honom. han är en spelare som boforspubliken kommer att älska..

Nu börjar det närma sig... man börjar bli lite nervös, för man hoppas ju verkligen att Rögle tar revansch på dom.. Dom föll i bägge mötena mot Västerås ifjol!

Sumo: Ja tror ändå på vinst. Dom toppar Serien va!?

Det stämmer!

Yngligen: Minst oavgjort, sen blir det lottning (straffar)

Nu går färden mot Västerås för min o Joinzzons del........Vi hörs efter matchen!!

znuttis: Nån som har nått tips!?

Nicke: Har du den då?

Sumo: Du har rätt, hitills har han inte gjort oss besvikna.

znuttis: ja...hoppas dom vinner ikväll!

Yngligen: Om du kollar nere till höger ser du "länk"

Nicke: Ok....!

Hur hittar jag till chatten med matchrapporteringen?

Sumo: Titta ovanför detta inlägg i huvudet på gästboken så finns där en direktlänk välkommen dit även du sumo och idag har vi fria touchdowns på chatten

Belix: va menar ni mä tuchdowns!?

Yngligen: Följ med på våra bussresor så kommer din allmänbildning att öka :-) jag refererar till en händelse på en bussresa till sthlm och den lämpar sig kanske inte i tryck här

Jag är bra på rugdby och basket. det är det de handlar om.. hehe

Belix: Helt riktigt lämpar det sin inte här... En sådan sak bör grävas ned i urberget...

The Punisher: Helt klart ska det grävas ner ingenting som man bör leka med i öppenhet.

Belix: Nej det är giftiga saker...

Sumo: För att inte nämna miljöfaran man borde kanske skylta med farligt gods på bussen

Belix: I´m too young..Ja har ente fyllt 15!

Belix: *HM*JA TROR JA FATTAR =)

Kommentarer ute från Hinke!

« · 296496