« Föregående · 1367950 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Rögle BK - MODO Hockey 2011-03-25
Rögle åker på utvisning när det är 5min kvar av tredje.. skulle inte förvåna mig om sur-Susse surar in ett mål i PP :(
Sv: Rögle BK - MODO Hockey 2011-03-25
LAKERS tar ledningen!
Hell yeah!
EDIT : Fan, där kvitterade SSK :(
EDIT2 : Där tar LAKERS ledningen IGEN!!! :D
Hell yeah!
EDIT : Fan, där kvitterade SSK :(
Redigerad kommentar
EDIT2 : Där tar LAKERS ledningen IGEN!!! :D
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Rögle BK - MODO Hockey 2011-03-25
T T: TIK i förrgår, Lakers igår och Rögle idag... Rätt eller fel? Så länge det finns släktdoppare så är svaret enkelt!
Sv: Rögle BK - MODO Hockey 2011-03-25
Visst tusan är Rögle konkurrenter med oss i denna kvalserie, men inte skulle det sitta helt fel med en trepoängare för just detta Rögle mot MoDo! Mitt LAKERS-hjärta kommer klappa lite för Rögle imorgon också.
Nu tar vi SSK av bara farten grabbar!
Nu tar vi SSK av bara farten grabbar!
Sv: Rögle BK - MODO Hockey 2011-03-25
Har ni bytt klubb redan? Jag hinner inte med. Det är ju returmöte snart!
+ 1
Sv: Rögle BK - MODO Hockey 2011-03-25
Johnny Rocker: All heder åt dig!! Du gör grovjobbet jag inte klarar av =)
+ 1
Sv: Rögle BK - MODO Hockey 2011-03-25
Blizzard: As u wish :) Jag drar mitt strå till stacken ändå!
+ 1
Sv: Rögle BK - MODO Hockey 2011-03-25
Johnny Rocker: Vet inte om jag kan haka på detta, har väldigt stort agg emot Rögle sen förra säsongen iaf, äkligare lag för man fanimej leta efter, nej jag kommer tillbaka när det inte är Rögle som ska möta m0d0 :)
+ 1
Rögle BK - MODO Hockey 2011-03-25
Kom igen nu gubbar och gummor! 3 fina poäng mot Mora idag, nu siktar vi in oss på 3 pinnar mot m0d0!
+ 1
Sv: Rögles fans
Metal Guru: Det är en underbar läsning här snackar vi ironi och humor på hög nivå där man inte behöver vara Röglefan för att njuta av alsterna. Ska ta ett snack med nämda Dr och inför säsongen försöka få igång hans penna igen åtminstone någon gång.
Sv: Rögles fans
K70:Jodå jag är oxå här då och då men den som ställer frågor eller påstående kan inte förvänta sig svar av andra än dig och mig :-)
Sv: Rögles fans
Metal Guru:
Helt klart var det en fantastisk sida men allt har sin tid och dom som skrev där har blivit äldre och har kanske inte den energin längre
Sv: Jag Blir Så Jävla Brydd!
Din sexuella självbild matchar tyvärr inte omgivningens uppfattning av dig.
Sv: Ny säsong
mattias - 74: Nej, Strumpan fick gärna ta vägen någon annanstans än till Ängelholm:-) Många kockar i den nya tränarsoppan, men personligen gillar jag RH. Även om han fått en del gnäll i rollen som sportchef. Och Kung Kenny är ju alltid Kung Kenny! Ska bli spännande att se vad de kan göra av detta.
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
Limpan: "Varför tjafsa med slödder", punkt. Därför ingen anledning att svara mer i den här tråden.
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
Snoop: Varför tjafsa med slödder som håller till i Allsvenskan, bye Rögle BYE BYE
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
verbal31:
Det där har jag aldrig hört förut. Snälla förklara för mig.
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
K70:
Hoppas att vi inte faller i kvalserien. Leksand blir nog farliga i år.
Hoppas att vi inte faller i kvalserien. Leksand blir nog farliga i år.
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
arnio: Har du någon gång besökt Lindab Arena, så vet du att: Rögle, vi ger oss aldrig! Vi bara gnäller inte så högljutt, meningslöst och tjatigt som vissa så kallade fans till vissa andra lag....!:-)
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
Alla, arnio:?
Det kanske helt enkelt inte finns så mycket Röglefans på ett Timrå-forum.
Det kanske helt enkelt inte finns så mycket Röglefans på ett Timrå-forum.
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
John K:
Rögle var chanslösa i period ett.
De kommer vara lika chanslösa i period två.
Samt fullständigt chanslösa i period tre.
Frågan om det räcker för Timrå Red Tampons?
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
K70: Det där är historia nu det. Nu gäller det kvällens match och Rögle är chanslös denna gång.
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
Det hade varit så skönt om man kunde knipa poäng i plural i 2 matcher minst på raken. Hårt, tungt och hungrigt.
COME ON RÖGLE!
COME ON RÖGLE!
Sv: Timrå Red Tampons - Rögle BK 14/1
John K: 5/10: Rögle - Timrå 3-2. 19/11: Timrå - Rögle 4- 5. 12/12: Rögle - Timrå 4-1. Är det denna säsongs stolta tradition av "storstryk" som ska fortsätta i kväll? Man bävar... ;-)
« Föregående · 1367950 · Nästa »