« Föregående · 2201254 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Slutspel 2021
Dags för match. En vinst och final serien fortsätter. Nåväl, säsongen har varit fantastisk oavsett.
+ 2
Sv: Slutspel 2021
K70:
Det är inte förrän sista slutsignalen gått, hoppas ni får en enkel resa nästa.
Det är inte förrän sista slutsignalen gått, hoppas ni får en enkel resa nästa.
+ 3
Sv: Slutspel 2021
K70: Vill verkligen hålla med om detta:
"...den vackra hockey som detta Röglelag har bjudit oss och hela hockey-Sverige på...".
Det är helt korrekt. Ni är folkets lag. Ingen kommer att glömma den härliga resa ni bjudit på.
"...den vackra hockey som detta Röglelag har bjudit oss och hela hockey-Sverige på...".
Det är helt korrekt. Ni är folkets lag. Ingen kommer att glömma den härliga resa ni bjudit på.
+ 3
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Det är en god inställning, och det ser jag såklart också fram emot!
Men först ska vi ändå fortsätta fightas om det så långt det går, och sedan får vi unna oss att bara njuta en liten stund av den här säsongen och den vackra hockey som detta Röglelag har bjudit oss och hela Hockeysverige på - alldeles oavsett vem som drar det längsta strået i finalserien.
Men först ska vi ändå fortsätta fightas om det så långt det går, och sedan får vi unna oss att bara njuta en liten stund av den här säsongen och den vackra hockey som detta Röglelag har bjudit oss och hela Hockeysverige på - alldeles oavsett vem som drar det längsta strået i finalserien.
+ 3
Sv: Slutspel 2021
K70: trist, tyvärr är det nog kört nu 😥 men å andra sidan vinner ni nästa kanske dom får lite hjärnspöken, får inte ge upp hoppet
+ 2
Sv: Slutspel 2021
...och nu blir det fortsatt händerna framför ansiktet och i bästa fall våga kika fram i en liten liten glipa mellan fingrarna. Riktigt trist utvisning i slutminuterna, skönt att den (förhoppningsvis) inte avgjorde i alla fall.
Sv: Slutspel 2021
+ 3
Sv: Slutspel 2021
Hoppas finna motivation att skriva klart master uppsatsen. IT mastern blev i alla fall klar 2019 ☺️
Sv: Slutspel 2021
roger_sundsvall: Sent svar, men superstort grattis till första finalvinsten. 3 till så får ni den bästa av somrar
+ 1
Sv: Slutspel 2021
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Mike.F: Gäller att köra resten av matcherna. Hoppas på att Rbk kan fortsätta trumma på. Match igen hemma.
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: det känns som om bara Rögle fokuserar på uppgiften så vinner ni men om dom spelar som vid 3-1 målet och ett tag efter det så går det åt skogen! Bra match!! Grattis!
+ 1
Sv: Slutspel 2021
K70: 5-1 ... Nice! Nu kör Rbk för att vinna nästa också. Roligt att de visar Hallam var skåpet ska stå.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
{2064}: Tack för det. Nu står det 3-1 med drygt tio minuter kvar. Hoppas resultatet kan hållas. I så fall är läget riktigt bra inför nästa hemma match.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Nu vänder det….i matchserien!
Håller tummarna för er och den fantastiska ishockey ni lirar.
Håller tummarna för er och den fantastiska ishockey ni lirar.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Oerhört viktigt, njutbar hockeyunderhållning nu och bra att Växjö får känna på Rögle så som Rögle kan funka! Håll ihop detta nu bara.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
3-0;... drygt andra perioden spelad .... Zaar och Dennis nätar ... gott att se
+ 1
Sv: Säsongen 2021-22
Eftersom Zaar, Hansson, Ryfors och Seider lämnar så behövs minimum två riktigt bra backar och två vassa forwards till nästa säsong. Palola lämnar nog så han bör ersättas också. Tänker att Chris bör leta efter två vassa RW och två vassa backar. På grund av finalspelet så kanske svenska spelare av rang inte finns att tillgå så AHL/NLA spelare blir nog aktuella. Som ersättare till Seider är en möjlighet för Chris att plocka in någon från Red Wings organisation. Bristedt kom ju efter College och tänker att det säkert finns guldkorn i college ligan.
Sv: Slutspel 2021
K70: Håller med... bara att utnyttja fördelen att spela i Catena. Synd att det inte blev utjämnat men chansen finns ännu. Oavsett hur finalen går så har säsongen varit fantastisk.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Men, vi får försöka skaka av oss det sura i detta resultat och fokusera framåt. Nu två matcher i Ängelholm. Hoppas på positiva nyheter om Edström och Brithén så kan vi ännu vara med och vända. Tycker vi hade ett rejält övertag länge denna gång, hoppas det kan upprepas och hålla ihop längre i nästa match(-er).
+ 1
Sv: Slutspel 2021
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: inget flyt alls med dom jättelägena i slutet på 3:e! Nu blir det svårt men det skall ju spelas om det!!
Mike.F
Mike.F
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Mike.F: Och sedan blev det virrigt igen, och bittert värre med 2-2... Usch, nu är det lite obehagligt. Kan bli drygt, det här.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: ja det såg minst sagt lite virrigt ut ett tag där i andra men sen i slutet såg det bra ut igen!
Mike.F
Mike.F
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: ser ju mer ut som i kvarten nu! Växjö lite bättre än Frölunda dock! Kellgren ser bra ut i målet och får gärna glänsa om ni ändå vinner om han nu skall till oss:)
Mike.F
Mike.F
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Men då åker vi igen. Letade fram dyrgripen till tröja anno 2009 och hoppas att den ska bringa tur till både supertwins och superteam of Rögle.
+ 2
Sv: Säsongen 2021-22
Zaar kommer enligt info att spela i KHL nästa säsong. Förväntat men riktigt tråkigt för Rbk. Vidare spelar troligen Ryfors i AHL. Så första linan kommer förändras nästa säsong. Ted är given men frågan är vilken rightare Chris kan hitta.
« Föregående · 2201254 · Nästa »

Mike.F