« Föregående · 1335550 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Intervju med David Rundbblad om straffar
Knegare: Så lite så!
Jo Rundblad verkar vara en bra person utöver en bra hockeyspelare
Jo Rundblad verkar vara en bra person utöver en bra hockeyspelare
Sv: Intervju med David Rundbblad om straffar
Niklas Persson: Jo hej själv Djurgårdare.
Klart att VI är dom riktiga...vi vet ju vad Hårde-Hardy sagt i den frågan ;)
Tack för länken om coole Rundblad...ännu en Svensk som står med bägge fötterna på jorden...
Klart att VI är dom riktiga...vi vet ju vad Hårde-Hardy sagt i den frågan ;)
Tack för länken om coole Rundblad...ännu en Svensk som står med bägge fötterna på jorden...
Intervju med David Rundbblad om straffar
Hejsan AIK:are.
Jag har förståt det är ni som är det riktiga AIK och inte kopiorna från solna... :-D
Tänkte tipsa er om en liten kort intervju med eran David Rundblad.
Jag har förståt det är ni som är det riktiga AIK och inte kopiorna från solna... :-D
Tänkte tipsa er om en liten kort intervju med eran David Rundblad.
Sv: Silly season
Knegare: Och nu finns Jonte Hedström på marknaden. Vad sägs om att ge honom ett 5-års kontrakt? ;)
Sv: Silly season
Å nya kontrakt skrivs på löpande band...igår Pite-Foppa på 2 år...å idag Forre på 3 år.
Sv: ES 10/11
Knegare: Ja ta ut renarna på en frisk oh härlig friluftsdag för att sedan stopp in dem i stallet, sedan åka med skotran och kö full tank på läffes privata mack, läffe de är en gobit de ojoj vilka historer han bruk dra.
"Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience."
"Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience."
Sv: ES 10/11
Knegare: Det finns inga förutsättningar för att bli ett etablerat topplag däruppe. Talangfabriken i all ära, men de rycks numera bort snabbare än de hinner växa klart. Vad ska sen hända när det börjar till att sina? Modo är ju där ett lysande exempel. Vi däremot har på sikt alla verktygen, förutsett då att vi klarar denna sässe och hittar in till Sundsvall inom en relativt snar framtid.
Sv: ES 10/11
Knegare: Ursäkta att jag lägger mig i, men du skriver "de stora lagen..."... Räknas SAIK till den skaran nu bara för att ni, likt oss för några år sen, är uppe och nosar? Jag skulle inte vilja vara i era kläder när killar som Lindström, Lehtonen, Rundblad och Erixon försvinner nästa säsong.
Sv: ES 10/11
Olle: Lilla lilla Olle...mors lilla Olle,kanske? Å er tid är ute...ni kommer att snart...mycket snart få ta avsked till de stora lagen i denna serie...å bara få se det hela vi kabel-tv i bästa fall.
Å själv sitter jag å njuter av vad vi åstadkommer...trotts vi spelar uselt...drar in poäng i serietoppen...
Å själv sitter jag å njuter av vad vi åstadkommer...trotts vi spelar uselt...drar in poäng i serietoppen...
« Föregående · 1335550 · Nästa »
Samt en länk till viktigaste sidan på facebook!