Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

ES 10/11

1343254 · » Till forumet


Sv: ES 10/11
HELL YEAH!! Sådärja...detta var deffinitivt en dag på jobbet...

Sv: ES 10/11
HALLELUJA!! Crippe vad najs...

Sv: ES 10/11
HERREJÄVLAR!! Vilket pytts Lehtonen...

Sv: ES 10/11
HELL YEAH!! Såå jäkla enkelt det kan vara med en dag på jobbet ibland...

Sv: ES 10/11
Ouff!! Äntligen AIK seger ;)

Sv: ES 10/11
Jag har 2 ståplats biljetter ( för mycket ) till lördagens match mot SAIK, är det någon som tänkt köpa men inte gjort det ännu så får ni gärna ta mina. Kan skippa ticnet avgiften. Kan maila över dom.

Sv: ES 10/11
Ambroo: Verkar f*n inte så ;)

De flesta vill kanske inte befatta sig med Skellefte då vi har en så kass spelare som Rundblad i vårat lag...

Sv: ES 10/11
Knegare: Har du inga kompisar?

Sv: ES 10/11
Men till slut kan man säga att D-E-N-N-A match var en heelt vanlig dag på jobbet,eller?

Sv: ES 10/11
Skit också...så kass man kan vara...han fick inte ens ett andra ass...

Sv: ES 10/11
Så värdelöst av Rundblad...bara ett andra ass detta mål...

Sv: ES 10/11
Foppaaa!!

Sv: ES 10/11
Hyvää Koistinen!! Med pass från den "värdelöse"...

Sv: ES 10/11
Sådärja Lechtonen! Åsså var ju den där "värdelöse" Rundblad med på ett hörn igen...

Redigerad kommentar


Sv: ES 10/11
Ja tänk vad "värdelöse" Rundblad kan...

Sv: ES 10/11
HELL NOO!! Scheisse...well...en pinne är ju bättre än nada...fast vilket sömnpiller till match var det länge sen man såg...

Sv: ES 10/11
HELL YEAH!! Sådärja...detta var en hyffsad dag på jobbet...fast 3 pinnar å serieledning är ju trots allt inte kattskit...

Sv: ES 10/11
HELL!! Noooooooo...en så kallad tung arbetsvecka...ja ja veckan är ju inte slut ännu...

Sv: ES 10/11
Ja ja... det finns ju även tyngre arbetsdagar ibland...

Sv: ES 10/11
Aaaah...ännu en dag på jobbet!! Nån som säger emot?

Sv: ES 10/11
HELL YEAH!! Nu verkar vi vara inne i arbetslunken igen...nice!!

Sv: ES 10/11
Olle: Ha ha ha...bad looser du också?

Sv: ES 10/11
Knegare: Tog du plusmeny och dippsåser eller hur blev det?

Sv: ES 10/11
Blizzard: Dålig förlorare,eller?

Sv: ES 10/11
Blizzard: Nä nä Blizzard du försökte I-N-T-E...du gjorde bara som du A-L-L-T-I-D gör....

Sv: ES 10/11
Knegare: försökte prata som en mongos men ingen aning hur man beter sig där uppe.

Förövrigt är ni inte så jävla intressanta så man har skolundervising om nå jävla she-left-you

Sv: ES 10/11
Blizzard: Nädu...där har du fel...har inget stall...du har verkligen inte läst på hemläxan din klassföreståndare gav dig häromdagen...visst är det lågstadiet du går på(tänker på hur du stavar)? ;).

Sv: ES 10/11
Knegare: Ja ta ut renarna på en frisk oh härlig friluftsdag för att sedan stopp in dem i stallet, sedan åka med skotran och kö full tank på läffes privata mack, läffe de är en gobit de ojoj vilka historer han bruk dra.

"Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience."

Sv: ES 10/11
Olle: Dream on lilla Olle...se så...natti natti!

Sv: ES 10/11
Knegare: Tyst nu, jag pratar med andra skribenter.

Ambroo: Ja det är ju ljuset i mörkret just nu. Att vi har en potentiellt positiv utveckling att vänta samtidigt som vi håller jämna steg med andra lag som redan uppgraderat.

Sv: ES 10/11
Olle: Lilla Olle har blivit lite kinkig vad det verkar...dags för dig att pussa mamma godnatt för dig nu...

Sv: ES 10/11
Blizzard: VA?! Nä nu blev jag ruggit imponerad...ni har så pass intelligens att lista ut att vi även använder renar som transportmedel...

Sv: ES 10/11
Blizzard: Nej men dom har inga MC-parkeringar. Jag antar att jag inte behöver förklara vilket motorfordon som ersätter dessa.

Sv: ES 10/11
Knegare: Ja ja snacka på ni. Flytta nu på er...å titta inte för mycket på tabelltoppen...det enda som kommer att hända för er är att ni får i bästa fall nackspärr...medans vi sitter lugnt å stilla å njuter av färden...

Sv: ES 10/11
Olle: kör man där uppe, trodde man tog renarna.....

Sv: ES 10/11
Olle: Gillar inte Frasses...smakar rätt å slätt skit...fast ni gillar kanske sånt ni sörlänningar? Föredrar max om det nu nödvändigtvis ska vara sånt käk på kvällskvisten...

Sv: ES 10/11
Knegare: Inget hindrar en total makeover och blir det S-vall så törs jag garantera det.

Sv: ES 10/11
Ambroo: Jo just det...de rätta verktygen...gäller det eran klubbledning också?

Dom har fått rätt mycket skit vad jag förstått på sistonde,eller?

Sv: ES 10/11
Knegare: Det finns inga förutsättningar för att bli ett etablerat topplag däruppe. Talangfabriken i all ära, men de rycks numera bort snabbare än de hinner växa klart. Vad ska sen hända när det börjar till att sina? Modo är ju där ett lysande exempel. Vi däremot har på sikt alla verktygen, förutsett då att vi klarar denna sässe och hittar in till Sundsvall inom en relativt snar framtid.

Sv: ES 10/11
Knegare: Skynda dig ner på Frasses nu innan dom stänger! Kör försiktigt, det är halt ute.

Sv: ES 10/11
Olle: Tsss...grabben...tala för dig själv du lilla Olle...

Sv: ES 10/11
Ambroo: Det kommer mera...mycke mycke mera...

Sv: ES 10/11
Ambroo: Schhhh! Han tänker inte så långt. Låt grabben drömma lite...

Sv: ES 10/11
Olle: Dröm sött du lilla Olle...för det är ändå bara en dröm du har...eller ska vi kalla det för mardröm?

Det är bara att inse...ni kommer sakta men säkert dö ut...eller så kommer lagnamnet ST-hockey dyka upp igen...för namnbyte lär det bli då ni flyttar in till Sundsvall...

Sv: ES 10/11
Knegare: Ursäkta att jag lägger mig i, men du skriver "de stora lagen..."... Räknas SAIK till den skaran nu bara för att ni, likt oss för några år sen, är uppe och nosar? Jag skulle inte vilja vara i era kläder när killar som Lindström, Lehtonen, Rundblad och Erixon försvinner nästa säsong.

Sv: ES 10/11
Knegare: Det löser sig nog ska du se. Jag tror att SAIK är som dålig indisk mat. Lika fort som ni kommer in så åker ni ut, knappt märkbar är tiden i mellan. Om ni kan sprattla i någon säsong så ska jag inte missunna dig den korta lyckan.

Sv: ES 10/11
Olle: Lilla lilla Olle...mors lilla Olle,kanske? Å er tid är ute...ni kommer att snart...mycket snart få ta avsked till de stora lagen i denna serie...å bara få se det hela vi kabel-tv i bästa fall.

Å själv sitter jag å njuter av vad vi åstadkommer...trotts vi spelar uselt...drar in poäng i serietoppen...

Sv: ES 10/11
Knegare: Jag bidar min tid, ni blir inget storlag och det vet du :)

Kila ner på Frasses nu, eller vad det nu är ni har i "restaurangväg", och tjocka på dig lite till nu. Passa på medan det finns kvar!

Sv: ES 10/11
Olle: Oooh...som du såg...så att även om vi spelar kasst så VINNER vi ändå...måste ju kännas i din ryggmärj gaaanska ordentligt,eller?

Nä det är bara att inse att vi...tillsammans med Groko är kungarna av norrland numera...å ni får lira på bakgårdarna...som sig bör...

Sv: ES 10/11
Knegare: Staden Skellefteås absolut enda dragplåster kommer nog hitta sig ner i sanitetslådan igen bland bindor, pappershanddukar och all annan skit som annars är vardag för er :) Jag tycker att det ser lovande ut ändå! Spela den där Rundblad mer i fortsättningen!

1343254 · »