Skellefteå AIK

SHL · 16006 inlägg · 301 ämnen
« · 1299162 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: ES 10/11
Knegare: Äch mer Junior backar åt folket. GO,GO. Lasse.

ante08: Tyydligen så anser tränarstaben att vi har nu alldeles för hög snittålder på backuppsättningen...så därför ska vi skeppa Skrbek...f*n troot!

Knegare: Yes var aldrig orolig.

Sååå enkelt!! ;)

Åsså kanske man är tillbaka i "på jobbet" lunken då...

Sådärja!

Albert Hall: Tsss...kom med nåt nytt,va?

Knegare: Aaah...ännu en dag på jobbet...

Alltså...våran första femma...saknar banne mig ord...

Sådärja!!

Aah...äntligen!! Det där med Tenkrat alltså...Tjecker å Slovaker är ju vääldigt kända för det där med "hängskalle"...nä nog f*n är det bättre med en hungrig junior som nyss lärt sig vart målet finns än en rostig senildement Tjeck som glömt var desamma ligger...

Tips på bra hockeybloggar??
Jag kanske är ensam men jag diggar verkligen att läsa riktigt bra och roliga hockeybloggar. Någon mer kanske?

Nu har en polare startat en hockeyblogg som jag kan börja med att tipsa om. Han har ett gediget hockeyintresse,är insiktsfull och rolig så jag vet att den kommer att bli bra.

Kika gärna in och see for yourself: 

blogg.aftonbla...ckeypucken

Någon som har några andra tips?

Dunc: Verkade bli så...

Knegare: Klart väntad seger även om den på papperet var i knappaste laget.
Tar ni Brynäs?

Dunc: Jo jo...lätt å lätt...det gäller ju att det inte blir nåra tankar på underskattning för då går det åt h-vete...

Knegare: Nu får ni en enkel match mot AIK. Men det kanske ni behöver?

Knegare: Here we go again...2p mot skansen borta är rätt hyffsat...

ES 10/11
Aaah...ännu en dag på jobbet...

Sv: Så j-kla vackert!!
Blizzard: Exaktemente...

Knegare: Brynäs och modo får gärna fortsätta som dom gör nu ;)

Om grapparna bara kunde fortsätta så här då serien börjar...idel segrar å inga förluster...

Jahapp...ännu en dag på jobbet!

Hyffsat förvärv... ;)

Knegare: Se där se där...inte illa av ett gäng som de senaste säsongerna tippats som G-A-R-A-N-T-E-R-A-D-E till kvalserien sen VI tog steget upp i Elitserien...

Blizzard: Håller med till fullo där...

ante08: Som någon expert sa förra året, coolt med så många på första ispremiären i SAIK men hade varit ännu bättre om dom lyckades få bra med folk till varje match med.....

skrattar åt Färjestads Publikrekord på sin första isträning 800. När vi hade 4500 minst i Templet ikväll. Respekt.

Får en Tikare dela med sig av sin David Rundblad video här som man gjort? (med material hjälp av en hygglig SAIKare!)

bara en månad kvar nu tills man får gå in och svalka sej i en kall ishall igen.

4 AIKare gick i KHL Draften.

Sv: Silly season
precis så här kan man samanfatta hur jag känner just nu.

Sv: ES 09/10
Om vi har varit "underdogs" tidigare så är det inget om man jämför med ikväll...bara att hoppas å be...

Knegare: Kan bara hålla med...man blir matt. Ni kämpar bra och är fortfarande med, slå etablissemanget på käften nu.

superfalle: Lindrigt sagt...man blir inget annat än jäääävligt matt av denna skit + kanal9:os hockey"experter" som HV onanerar utav bara h-vete...

Lemmy: de är något speciellt med rönnmark och hv . han avgjorde 2 matcher mot timrå också . var lika uppenbart som denna match .. han har nog något sponsor avtal med husqvarna

Knegare: Men Rönnmark och Rönnq.q.q.vist vafan, vilka sopor.

Hoppats hade man väl...men kanske inte riktigt det resultatet...

Kuben och Lärking som Domare ikväll vi verkar då aldrig få slippa kuben.

Lemmy: Well...bara att ta nya tag...Rundblad får ta å briljera lite mer å vända det här själv...må hända...

Kom igen SAIK! Nu hejar vi på er!

Fet-Ecke: Håller med till fullo...

Kom igen Skellefteå - sparka stjärt å det grövsta ikväll!!!!!!!!

Grattis till semifinalplatsen, ni kändes på förhand tyngre än FBK och hoppas ni täpper igen käften på Petrasek o co nu :)

HillBiliRedNeck: Faktiskt så hoppas jag att nån junis sätter en riktigt ful knätackling på han så säsongen är över...vore faktiskt skönt att han kunde åka dit på eget grepp...han har f*n tjänat ihop till det!

Knegare: GRATTIS SKELLE ..fan det gjorde ni bra som slog ut grisarna från Karlstad. Gör alla Timrå fans en stor tjänst och slå ut HV asen nu i semi. Se oxå till att proppa kvinnan Thörnberg på samma gång.Hårt och skoningslöst.

Oooooaaaaaah!!!! Kanske inte helt rättvist men faaaan vad skönt att sätta dit loobens gullgossar!!

JAAAAAA Grattis SAIK :D

Fet-Ecke: Fan ett MÅSTE att nita Loob-united...

Knegare: You go and give them hell, boy!
Vinn ikväll för hela Norrlands skull!

Andersson: Hoppas kan man ju alltid...

« · 1299162 · »