Aah...äntligen!! Det där med Tenkrat alltså...Tjecker å Slovaker är ju vääldigt kända för det där med "hängskalle"...nä nog f*n är det bättre med en hungrig junior som nyss lärt sig vart målet finns än en rostig senildement Tjeck som glömt var desamma ligger...
Jag kanske är ensam men jag diggar verkligen att läsa riktigt bra och roliga hockeybloggar. Någon mer kanske?
Nu har en polare startat en hockeyblogg som jag kan börja med att tipsa om. Han har ett gediget hockeyintresse,är insiktsfull och rolig så jag vet att den kommer att bli bra.
Knegare: Se där se där...inte illa av ett gäng som de senaste säsongerna tippats som G-A-R-A-N-T-E-R-A-D-E till kvalserien sen VI tog steget upp i Elitserien...
ante08: Som någon expert sa förra året, coolt med så många på första ispremiären i SAIK men hade varit ännu bättre om dom lyckades få bra med folk till varje match med.....
Lemmy: de är något speciellt med rönnmark och hv . han avgjorde 2 matcher mot timrå också . var lika uppenbart som denna match .. han har nog något sponsor avtal med husqvarna
HillBiliRedNeck: Faktiskt så hoppas jag att nån junis sätter en riktigt ful knätackling på han så säsongen är över...vore faktiskt skönt att han kunde åka dit på eget grepp...han har f*n tjänat ihop till det!
Knegare: GRATTIS SKELLE ..fan det gjorde ni bra som slog ut grisarna från Karlstad. Gör alla Timrå fans en stor tjänst och slå ut HV asen nu i semi. Se oxå till att proppa kvinnan Thörnberg på samma gång.Hårt och skoningslöst.