Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Dynastiernas dynastiförenings guldresa

« · 2045804 · » Till forumet


Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Enda sattet for Qatar att vinna guld

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Nar ska det svenska smittakyddoinstitutet komma till insikt att det enda ratta att gora i detta lage ar att branna ned Qatar och Koop arena till grunden? Kill it with fire!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Barn och ungdomar som drabbats av gnetfinnarnas sargutpedofili behover extra stod av samhallet

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
GULDStaden:
Ibland är det lågsäsong här inne och då blir det tydligt för vi som läser båda böckerna.
När det inte skrivs något i vår bok på dagar veckor så fortsätter lögnerna i Luleåboken. Många missar att vi med fakta bara bemöter all skit som föds i några skadade som levt i skuggan av Skellefteå AIK och förnedrats på isen i så många år.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Kanske staller ligan in slutspelet nu pga corona. Jag tycker vi ska lyssna pa experterna.

Till saken hor att bi har Qatar i sista omgangen. Alla som har vart i Koop arena kan vittna om stanken och hotbilden mot normalt funtade. Lag sedan till nazismen, pedofilin, leastadianismen etc. Det rimliga vore saledes att stalla in bade slutspelet och Qatar, for allas basta.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ungdomstranarna runtom i Smaland tjuter av lycka nar den genuina klubben fran Smaland lyckas gneta in tre poang efter 3 ramtraffar och skada pa keepern. Yipee det gjorde vi bra! Knappt nagon inkopt!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
GULDStaden:

Hihihihi!

Se det sa har, om du har barn och inte onskar att de ska utsattas for valdsamma analattacker stup i kvarten, kryddat med sargutdunkarmedley och allman leastadiansk nazism och livsmarodori, da ar det faktiskt nagot positivt!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
GULDStaden: Fick denna notis nyligen:

"Du har blivit blockerad i sidorna för Luleå HF
Anledning: Noterar att du skriver på Apsidan. De som skriver på Luleåsidan är överens om att sätta apmonstrumen ensamma så du får några månader på dig att fundera på var du trivs bäst.
Blockeringens längd: 2160 timmar"

Hmm. Trodde "Sven.Savage" att jag var en Luleåsupporter när min användare heter "GULDStaden" och jag skrivit ett flertal kritiska inlägg mot "Sven.Savage"? Var det några tvivelaktigheter kring vilket lag jag håller på? Eller är det så enkelt att de blev kränkta över sin förlust och att vi fortfarande är på 2:a platsen?

Jag konstaterar att Luleå"supportrar" verkar ha otroligt låg självkänsla och klarar inte av att hantera motgångar, precis som laget sitt. Kanske därför de är så menlösa i slutspelet varje år, men vad vet jag.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: "Sargutpedofiler" var ett vackert tillmäle :)

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

En liten nazisttrudelutt far de qatarska sargutpedofilerna att dra pa smilbanden

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
hanzon:

Sjalvklart MoDo, 101 av 100 svarar det. De flesta AIKare gillar MoDo

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Vilket lag ser ni helst i SHL, Björklöven eller Modo?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Pedofili har urholkat de lulesamiska avelsegenskaperna genom arhundradernas gang

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Lars
Uppladdat:

450x300-larspng.pnglarspng.png


Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Pedofili ar en typisk familjeaktivitet for lulesamiska lestadianer

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Tillbaka in under radarn nu när slutspelet är säkrat var känslan i kväll.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Ljudet av en puck som dunkas i langsargen ar heligt i leastadianska Koop arena

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Charliejfz:

Sa ma det vara, kommer ihag hjarnskakningen pa er spelare. Men som lag har jag ingen emot dem

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Högström i DIF är inte vidare sympatisk.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Det har ju kopts en del i Qatar genom aren

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Ja Möller är klass det har jag aldrig förnekat trist bara att han aldrig hittat hem till moderskeppet men än är det inte försent

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dembo:

For ovrigt far jag erkanna att jag har en mancrush pa Moller, fy fan vilken harlig kille och sa javla duktig ocksa. Matchvinnare ikvall tillsammans med dynastidemonen Lindvall

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dembo:

Ta det med en nypa salt. Grattis till tva poang och lycka till i framtiden. Gillar Djurgarden som ar ett sympatsikt lag med mycket stolthet och med manga lokala spelare trots att ni skulle kunna vara det storsta kopelaget

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Hämnas gör vi genom att försöka vinna hockeymatcher inte genom att hugga ner spelare till höger och vänster fult dessutom är sänket som sänkte Fernholm borta från SHL och i och med att han lirar i Modo så lär vi inte se honom i SHL nått mer - Ahlén försökte ta en fight med honom för ett antal år sen men då la han sig som en padda på isen och man slår inte nån som ligger det bara är så och efter det kom Ohlson in som tränare istället för Säcken och han har inget för hämndaktioner så då rann beefen med poeten ut ur sanden

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja ikvall vankas det hockey.

Dynastiernas mot Danmark. Dynastiernas vinner!

Sen Djurgarn mot Qatar. Jag tycker att alla vi hockeyalskare ska tanda ett ljus for Fernholm, ett av manga offer som drabbats av de lulesamiska lestadianernas manovrar pa och utanfor isen. Standiga terrorbrott mot hockeypubliken. “Det enda som kravs for att de onda ska vinna ar att de goda inte gor nagonting” var det en vis man som sa en gang. Det ligger nagonting i det. Darfor kraver jag att Djurgarden star upp for det som ar ratt, att de hamnas Fernholm, att det gor det ratta, och plockar bort minst ett Qatarhjon nu infor slutspelet. Garna fler! Om alla hjalps at kan vi stoppa varbolden inom svensk hockey fran att sprida sina pedofiltentakler runtom oss alla.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Ibland klunkas det urin pa Umeas kulturscen

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Jocke berör. Den psyksjuke Sven Savage på Luleås sida skriver inlägg efter inlägg om Jocke. Han berör mer tydligen än att Luleå vann serien, vilket är förståeligt, då Luleå är skittråkiga och inte berör någon, inte ens deras egna psyksjuka moderator på deras fan-sida...

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Tre matcher for den gudomlige Jocke, for en liten knuff! Ja ja, nu far han vila upp sig infor slutspelet da han behovs som mest.

Att Mustonen sticker ut benet precis dar Jocke ska aka, klantigt gjort tycker jag.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Om du beter dig som en idiot hela livet riskerar du att aterfodas som ett Qatarhjon i nasta liv

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Kommer du ihag den har manovern? Kast med litet Qatarhjon!

Det som hande var att dvarg-Klasen, efter en helt vanlig narkamp, gor en facewash pa valvaxte hockeygiganten Jocke. Jocke blir lite sur, plockar upp hjonet och kastar hjonet i isen.

Samma sak hade hant i NHL, i AHL, i KHL, i finska ligan, overallt inom hockeyvarlden. Ar du dvarg bor du veta din plats och undvika att facewasha hockeykrigare.

Jaga sargutpucken Bulan Bob, han tycker att det var sa hemskt. Eftersom han byggde hela sin karriar pa att dvarga sig och provocera och dra utvisningar. Sant, men tragiskt.

Jocke ar artusendents spelare i SHL. Han svaghet ar val att han ar lite lattprovocerad. De andra lagen skickar dit sina dvargar for att provocera, Bulan/Klasen typer, och Jocke faller lite latt for provoceranse dvargmanovrar.

Det man kan konstatera, det ar att Jocke ar bast I ligan pa bade att spela hockey samt pa kast med liten dvarg. Punkt slut

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Kändes som vi bjöd de på tre poäng.
Nåja tama avslut annars kontrollerade vi Frölunda som säkert kan bättre men AIK gjorde ingen toppmatch heller. En tisdag få kommer ihåg i april.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Hoppas anda att vi undviker att valdta barn, Qatarstyle

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Fittlunda, nae nu ar det dags for lite krigsdans runt totompolen samt fjadrar i haret

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
hanzon:

Kanske som assisterande, och sen befodra Klockare eller Hedlund? Varfor inte?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Varför inte ta in Jimmie Ericsson ?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Bydgens lag denna gang ar Pitea Hockey. Hela norr och vasterbottens lag!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja sa ar det dags att tampas mot bottenlaget fran Jotta-borrrj!

Som en av deras spelare sa nyligen: "vi maste borja spela for indijanen pa brostet"...
ja for det kryllar ju av indijaner i Jotta-borrj!!! hihihihihi

Indijanena fran Jotta-borrrj maste vara ett av varldens larvigaste hockeylag?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Ronken, flensis och Bulan Bob bor alla atalas i Haag

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
hanzon:

Jag vet inte, men gissar pa Wallson. En sak ar saker: dynastiernas kommer att tampas om guldet om an vem som styr den sovjetiska skutan!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Tar ni in Bert Robertsson nu när Tommy slutar?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Gnetfinnarna diggar sargutdunkarmedley

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Gneeeeeeeeeetfinne!
Koooooooooooooop!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Att de inte fick kora bil kan ju ocksa ja medicinska skal, tanker pa forstandshandikapp och skelogdhet som enligt bildbevis verkar vara vanligt forekommande uppe i ingenmansland. Lagstiftningen runt korkort har luckrats upp. Det har med bilkorning och Qatarhjon... kanske darfor de kande sig manade att kopa in rallymannen Kovacs?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Luleås Laestadiankvinnor ska helst inte idrotta enligt deras tro.
När Sunnanå vann SM-guld i damfotboll ett par gånger i början av 80-t fick kvinnorna i religiösa delar av Luleå fortfarande inte köra bil eller vistas utomhus ensamma. Fotboll var i princip en dödsdom.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Det skulle vara intressant att se en match mellan Dynastiernas damer och Qatar damer, dvs damer fran Qatar kommun? Mitt tips hade vart 10-0 till dynastiernas. Damer fran Qatar ar lika illa lampade for att spela hockey som herrar fran den forbannade orten.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Slutspelstider ger gnetfinnarna skramselhicka

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:

Leksand bör vara glada över att de fick tappa sin segersvit mot tidernas mest anrika hockeylag. Ingen skam i det.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Det ar ingen hejd pa hur dynastiiga slottermaskinen dynastiernas ar for nuvarande. 8-2 och tionde raka!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja Rogga Rodfejja ar ju javligt odmjuk nar Frolunda vinner.. NOT! In your red face Rogga!

Harligt gjort av Bulan, gillart!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Dagens visdomsord fran Yoda:

Kopmani ar en obotlig beroendesjukdom

« · 2045804 · »