Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Publik

« · 753848 Till forumet


Sv: Publik
Cyklob: Konstigt är det iaf att det är så få. Vi får väl vänta tills någon uppifrån ger en förklaring.

Sv: Publik
65selander: Jo iof men man tycker ju endå att en lördags match borde locka fler folk egentligen ? :). Speciellt i en hockey tokig stad som Skellefteå. Angående Malmö så har du ju helt rätt.

Sv: Publik
Cyklob: Med tanke på att det var lördagsmatch också. Ang MIF så är det väl som DIF, fotbollen lockar mera

Sv: Publik
Metal Guru: Varken Skellefteå eller Malmö har väll övertygat med publik i dom inledande matcherna. Tycker det är speciellt konstigt att Skellefteå inte drar mer publik.

Sv: Publik
Johan J:
Efter den bitterhet, ångest och frustration som Moras rena och skära existens i den högsta serien under de två senaste säsongerna orsakat SAIK, så hade i varje fall jag förväntat mig en fullsatt hall där man krävt tre solklara pinnar.

Den allmänna maggropskänslan var kanske att det inte skulle gå; därför den något beiga publiksiffran..?

Sv: Publik

Marcus: Finns inga ursäkter en sånn här kväll. 3908 åskådare i Skellefteå Kraft Arena. Okej, motståndet i Mora kanske inte är det roligaste men nog hade jag väntat mig betydligt bättre uppslutning i Västerbotten.


Sv: Publik
Tycker det här med publiken är den största "skandalen" då det gäller SKellefteå. Är det en organisationsmiss eller finns det helt enkelt inte fler som vill se elitseriehockey i Skellefteå? Allt man läst i media om Skellefteås enorma stöd känns ju något överdrivet.

Sv: Publik
Ambroo: Ja man kan ju undra om det egentligen är en riktig "hockeystad".

Sv: Publik
Ambroo: Pinsamt var ordet,vad väntar Skellefteåpubliken på?

Tungt med Wernbloms skada oxå:
"
- Det rör sig om en ledbandsskada, berättar Skellefteåtränaren Per-Erik "Perra" Johnsson för hockeyligan.se och fortsätter:

- Hur allvarligt eller hur lång tid han blir borta vet jag inte. Han ska undersökas så får vi veta hur illa det är med honom. "

Se länk.

Sv: Publik
Pucken: Pinsamt!

Publik
Vad lite publik ni har i skellefteå.4232 första matchen,och idag mot Mora bara 3908.Vad ska detta sluta med.

« · 753848