hanzon:
här på hockeysnack sitter man och kallar andra lag för öknamn, det är hela grejen.
Kaiser:
håller inte med om Wikegård. Han försöker skapa en spännande sändning och försöker vara objektiv, men han hatar inte Skellefteå. Petter sitter där och tokhåller på vår motståndare, match efter match
Petter sitter där helt ogenerat och håller på köpelaget. Tigigare fanns det en hel del servetter där på pressläktaren, men alla är borta. Petter är den skyldige. Det gick för honom.
Vi har haft skott i målramen i varenda match i hela finalserien. Helt jävla otroligt, och inte förvånande att Petter missade det.
När SKellefteå vinner närkampen och tar pucken, då är det bra jobbat av Dubai. Petter är äcklig.
Men Dubai känns hetare just nu. Håller vi tredje så blir vi räddade av gong-gongen
Petter försöker säga något objektivt. "Två jättebra byten av Skellefteå" efter att pucken balanserar på mållinjen. Nähä?
Typ som när random hjpn från Qatar, Qatar B eller Géatan Royers gäng säger "Pesonen är en bra värvning". Nähä?
Zappaholic:
Jävlar vad Växjö tryckte på i sista, där kom Wallson och gänget undan med hjärtat i halsgropen, hade det varit serie hade SAIK spelat box sista 10 minuterna.
Blir så less på den låga nivån under serien, det är ju så här det ska vara. Få utvisningar och låt spelarna mäta styrkan istället.
hanzon:
jag har inte skrivit ett enda inlägg som inte var hockeyrelaterat. Men då måste du komma in där och lägga in ett personangrepp mot mig.
Det måste besvaras.
Du skriver att jag har något slags komplex, och det kanske stämmer. Du måste däremot försvara Petter från Géatan Royers gäng eftersom ni båda växte upp i samma fismoln.
Hanzon.. med z... istället för s eller ss... det tyder på att du är lite speciell, eller vill vara lite speciell? Lite ring sådär i höger öra, sluka åderpåle när tillfälle ges? Stämmer det? Eller är det ett annat komplex?
Sven Sewage:Är det halvdunken som talar nu eller är du orolig på riktigt? Hursom intressant att notera hur saikarna var trötta och de som skall vara såååååå vältränade och har spelat 4 färre matcher än Växjö i slutspelet.
Huge:
Visst är det en del som du säger, men det jag vill peka på är att jag inte tror det hade stått 0-2 ifall dom fortsatt med sina försök till full offensiv. Deras chans är att tighta till det och sedan satsa allt på kontringar och ta de få chanser som dyker upp, Växjö är sjukt duktiga på att stänga ytorna och neutralisera.
DansbandsWolf:
knip igen åderpåleslukaren. När vi vill diskutera bastu och sexuella tjänster så hör vi av oss.
"Svårt att säga om det var en bentackling" säger Petter Rönnqvist. DIN JÄVLA HORA! HÅLL KÄFTEN!
Sven Tuta:
jag är då mer objektiv än den där horan Petter från Géatan Royers gäng. Han tycker att det är svårt att se att det är en mycket ful bentackling som tar rakt över knäet på vår bästa spelare. I repris alltså. Vilken hora Petter är
Jaha! Man får även hugga folk med klubban i ansiktet! Inte ett dugg konstigt, enligt Petter eller någon annan? Hugga i ansiktet, knätackling, det är svårt att se.
HOROR!
Sven Tuta:
just nu sover mina barn, men vi har en känsla för rättvisa i vår familj. Ja, samt att vi älskar varandra i den egna familjen och den egna familjen, ja. Inte heller bor vi i ett fismoln.
och där kommer den. Den obligatoriska utvisningen på Sevc. Inget fel på den. 2 minuter efter regelboken.
Probelemet, som jag ser det, är att Sunqvist får en fet jävla klubba rätt i plytet, och att Holmström åker på en SOLKLAR jävla bentackling. Vi åker på en enormt petig 6 spelare på banan.
Har Dubai köpt domarna? Petter är inte köpt, utan han lider av samma avundsajuka syndrom som resten av mongisarna från Géatan Royers gäng där i fismolnet.
Boxen rödtjut är slut... känner kraftiga spykänslor mest hela tiden, men när jag drar av ljudet så jag slipper Petters äckliga stämma, ja då inser jag att det är rock n roll att var Skellefteå AIK och att vi kommer att ta detta.
Tror att vår Sovjetiska träning kommer att fälla avgörandet och att vår Sovjetiska spelare Kabanov ligger bakom den avgörande kassen. Kommer att skriva: in yopur face Petter! när vi lägger in den. Nu menar jag inte in your face som dansbandskillen från Qatar tänker däremot.
Huge:
så du tycker att det är utvisning när man hugger någon i ansiktet efter ett skott, eller när man knätacklar någon stenhårt. Eller att det är nära när man skjuter i stolpen?
Sådant Petter missar - när det var åt vårt håll.
Wikegård kommer sedan in och påpekar dessa saker, emellan Petters alla hyllningar mot Dubai.
Jag tycker inte att Petter är objektiv, eller kunnig. Smaken är som baken, men jag tycker att hugga någon i ansiktet, knätackla någon, det borde minst vara 2 min, speciellt när man kikar på REPRISEN!!! Man har en REPRIS! och killar blir huggna i ansiketet, och knätacklade. Helt jävla otroligt att man inte kan se att det ska vara utvisning. Då är man köpt. Eller en trög jävla hora.
Sven Sewage:
Petter står där med öppen mun säger han själv. Det kan jag bara tolka på ett sätt. Det är en åderpåle på väg i den riktningen
Redigerad kommentar
Ytterliggare ett exempel. Svensson kör matchens räddning. Då måste han lyfta fram Dubais spel.
HORA!
"Rhaksani och Jognsson visar bra energi"
Petter, du är genomskådad. HÅLL KÄFTEN DITT HJON!