Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18

789251 · » Till forumet


Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
Åkerman: Ja det är nog inte så förb. lätt att hitta nån riktigt bra spelare som är ledig nu...det är väl samma sak för oss om vi ska stoppa in nån på Virtanens plats...

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
Knegare: Det är bra att Lövarna är bittra. Finns inget värre än Lövarna som "unnar Skellefteå framgång". Jag själv unnar Björklöven ingenting.

Laine till Timrå förresten. Oväntat.

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
73Sjöbba: Mötte en lövare vid omklädningsrummen nu på morgonen på jobbet som yylade: Fan vad TUR ni har!! Han tyckte att segern bara berodde på att TIK hade många skador å att jag i princip inte skulle visa nåra som hellst glädje yttringar över huvudtaget efter denna seger...

Här på jobbet är allt som vanligt då det gäller "lövare" kontra Skellefteåiter..

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
Åkerman: Satan att jag missade dig då. Bedrövligt minst sagt.

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
ernie eagle:

Tackar och bockar!

Köper din analys! Vi såg på det stora hela mer hungriga ut!

Samtidigt håller jag med om att några i Timrå bör sätta sig ner och fundera lite på varför de inte tar chansen nu när de får hoppa in p.g.a. alla skador, precis som Kenta säger!

Kickan:

Tackar och bockar, klart vi ska hålla sörlänningarna efter oss! :)

Nu ska vi suga lite på karamellen innan det är dags att sätta Dalkarlarna på plats!

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
ernie eagle: Jodå. Nog försöker man se Norrlandsmatcherna.

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
Åkerman: Fan var du där?

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
Fantastiskt vilken trevlig stämning det blev härinne!
Nej, men det kändes riktigt skönt och jag tycker inte heller det var orättvist.
Timrå såg ut att gå på knäna ju längre matchen led, och det är nog väldigt slitna spelare.
Samtidigt gör vi en riktigt bra match rakt igenom. I sista när anstormningen skulle komma släpper vi inte ett enda skott på mål förutom några backskott från blå.
Kul också att få en trevlig busshemresa för första gången i år. Behövdes så väl för den mentala hälsan.

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
4EVER: GRATTIS! Lycka till i fortsättningen! Idag var vi inte på tårna från nedsläpp och hade inget bett överhuvudtaget i vårat spel samtidigt som SAIK inte verkade hade ätit sig mätta på fjorton dar. Satan vad hungriga ni var. Helt otroligt bra alltså.

Men det finns en antal spelare i Timrå som nog bör rannsaka sig själva efter dagens insats.

Man tog inte kampen, man tacklades, man sköt inte och framförallt ställde man sig inte mitt i rusningstrafiken och skymde Hadelöv på så vis fick han en lugn dag på jobbet.

Over and out!

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
4EVER: Grattis! Frölunda skalll hållas bakom, som hittills.

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
4EVER: Stort (och lite surt!!) grattis! Ska vi tappa poäng så gärna mot lag som är som vi var när vi gick upp i Eliten! (underdoggar!)

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
73Sjöbba, red-line å uhahl:

Tackar och bockar!! Snyggt av er att gratulera!
- Tycker vi var värda segern ikväll!

Var lugn, era skador vänder och Timrå går långt i år!! Önskar er allt väl men bara torskar mot oss!! ;)

Lycka till!

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
Bara att lyfta på hatten,ni var bättre på allt,nej inte på att bjuda på misstag.

Sv: Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
73Sjöbba: Instämmer med föregående talare. Maken till att checka högt, f-n ni spelade som vi brukar göra.

Timrå vs Skellefteå. 2006-11-18
Fan vad kass ni är på att starta matchtrådar (8^(/)
Grattis till segern idag! Den var ni väl värda.

789251 · »