Inlägg: 1722442
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Sticker ut hakan och påstår Svensson agerar konstigt på målet.
Ska man inte försöka ha koll på pucken?
Ska man inte försöka täcka första stolpen?
Ska man inte försöka ha koll på pucken?
Ska man inte försöka täcka första stolpen?
Sv: SHL 2015/2016
{7603}: Det måste bero på att de är nedtränade, så här dåliga är de normalt inte. Det är bara att bita i och hoppas det släpper inom ett par matcher.
Lyckas vi vinna med den här insatsen då blir jag imponerad.