Poffa: Det är bara att hoppas att det inte blir såhär i fortsättningen. Efter uppdateringen har HS blivit väldigt segt långa stunder även vid väldigt få anslutna och gäster.
Nu hade jag strul med HS, det var hur segt som helst innan det lade av helt. Jag fick försöka flera gånger innan jag fick kontakt med HS, trodde först det var mitt bredband som spökade men andra sidor funkade perfekt.
65selander: Verkar bara vara för dig. För mig känns det snabbt även fast 100 pers är på sidan just nu. De nya server-uppdateringarna har gjort susen :)
Kan verkligen "räkneverket" på vilka som är online och gäster stämma. Jag har under ca en minuts tid "uppdaterat" HS-sidan och såg att en gången var det 136 gäster, nästa 64 gäster, var ända uppe i 272 gäster ett tag. Något skumt är det, eller?
Men jag har ett förslag. Tänkte när det lyser grönt under "Mina Favoriter" så skulle man kunna trycka på lampan, och så kommer man direkt till dom senaste inläggena. Jag tycker det är ganska jobbigt att scrolla ner.
Marcus: njae kan inte riktigt hålla med. Skrev ett inlägg förut i vfs gästbok och det hände inget och då trodde ja att ja inte hade skickat den men d hade ja så den kom ut två ggr.
Paddan: Du menar inte att du sitter och kör HS genom bredband? Hur retro får man vara? Jag kör sen åtta månader Internet genom Magma, funkar fetbtra. Man kör ett järnspett ned genom jordskorpan, och plockar upp ettorna och nollorna från direkt från Magman. I andra änden sitter nån och kör ner bittar och bytes i en aldrig sinande ström. Jänkarna har nu också börjat med magmalagring, där hela Internet cachas direkt i jordens inre. Går du också över till Magmanet kommer du aldrig ångra dig.
Marcus: Kanske en aning missvisande rubrik, men det känns för mig som att HS under den senaste månaden blivit allt segare, redan vid strax över 50 användare online. Påminner mig konstigt nog hastighetsmässigt om perioden som modemcyklist.
LingaN: Med den lila gula pilen till höger om texten "vänner online" så uppdaterar du rutan med dina vänner. Men det finns en tråd tidigare som du kunnat söka på ang detta. För du är ju väldigt mån om att inte starta nya trådar =)
Bara jag som haft det bökigt med "vänner online" funktionen? Personer som varit inloggad för flera timmar sedan och sedan loggat ut igen men dem kvarstår på listan. Man blir förvirrad och vet inte vilka som är online och vilka som inte är det.
Vad spökade?
Eller var det nåt man inte talar om offentligt? ;0)