« Föregående · 653168 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Spännande
Marcus:
På första sidan, så finns det ju Mest aktiva Gbn, Heta skribenter, Senaste HS+ och nya medlemmar.
Om jag klickar på något av namnen som står under, Nya medlemmar och Senaste HS+ så kommer jag ingenstans, däremot fungerar det perfekt i de två andra "rubrikerna"
Hm, hoppas du förstod vad jag menade.
På första sidan, så finns det ju Mest aktiva Gbn, Heta skribenter, Senaste HS+ och nya medlemmar.
Om jag klickar på något av namnen som står under, Nya medlemmar och Senaste HS+ så kommer jag ingenstans, däremot fungerar det perfekt i de två andra "rubrikerna"
Hm, hoppas du förstod vad jag menade.
Sv: Spännande
Marcus: Är det inte snyggare om vänsterspalten "arenor", "innehåll", "medlem" och högespalten "omröstning", "nyheter" ligger fast och att bara själva mittendelen rör sig när man scrollar neråt bland inläggen?
Som det är nu så blir det ganska vitt och dött när man kommer en bit ner i listan av inlägg.
Som det är nu så blir det ganska vitt och dött när man kommer en bit ner i listan av inlägg.
« Föregående · 653168 · Nästa »

Marcus:
Jag skulle försöka att byta bild på min sida, det gick inte alls. Den gamla bilden försvann och den nya bilden kom inte fram. På "gamla" HS, var det ju en knapp ta bort bilden, någon sådan hittar jag inte. Men det kanske inte är det som är orsaken.