Dream Team: Hmmm, Hockeysnack på Facebook, jag prövade att leta vänner med ordet "Hockeysnack" och hittade jag någon Regina Hockeystick och inget Hockeysnack. Kan någon ge mig en ledtråd för att göra rätt?
Marcus: Fått samma meddelande igen... Nytt inlägg med röd bakgrund och vit text när jag loggar in. Länken är: www.hockeysnack.com/medlem//guestbook.php Klickar jag på den säger den att användaren inte finns. Har inget nytt meddelande i gästboken...
För att slippa begreppsförvirring samt för att förbereda för HS4 så byter denna avdelning namn från HockeySnack till Support. Kategorin i toppmenyn ovan kallad "övrig hockey" byter namn till "nationellt/övrigt"
mattias - 74: Nånting blir fel för en del tydligen. Jag fixar det när jag kommit hem från Kina. Lite svårt att fixa det fårn hotellrummet i SHnaghai. Du får givetvis en del extratid när jag fixar det.
Köpte imorse ytterligare 6 månader men det verkar inte ha blivit aktiverat, nu är det 2:a gången det tar tid efter att jag betalat, skall det vara så här?
Friman SR: Jag vet faktiskt inte vad felet är. Så jag kommer inte att lägga någon kräm på det. Däremot så kommer det att fungera bättre i HS4. För närvarande läggs all kräm på att färdigställa HS4. Endast akuta fel kommer att rättas i HS3.
Marcus: Kan du inte brandkårsutrycka för att fixa Mina...-felet? För mig hände det alldeles nyss och det är faan så irriterande. Dock så kan man till nöds rädda sig genom att man kan välja ett forum ur textboxen uppe till höger om t.ex Mina Forum vägrar visa sig...
NuMo: I HS4 så kommer detta att fungera mycket bättre kan jag säga redan nu. HS4 är nästa version (v4) av HockeySnack som kommer om en månad eller två.
Wayne Gresky: "Är det bara för mig som "mina vänner", "mina forum" och "mina ämnen" ofta inte visas?"
Flera har deklarerat detta problem. Jag skriver under. rutan/menyerna vägrar att veckla ut sig, ibland mer ibland mindre, men alltid irriterande länge.
Nu vecklar den inte ut sig alls. I alla fall inte utan att jag behöver äämpa och slita genom att uppdatera sida, tryycka t.ex. på "tjuvkika" ett antal gånger osv.
Dags att ta tag i den här irriterande funktionsmissen Marcus.
Stigsson: Ja nu vet jag vad du tänkte på. Tänkte först på en annan tabell. Jag kommer att nollställa alla tabeller denna vecka samt ordna med spelscheman och sådant här på sajten.
mattias - 74: Min tur att undra varför HS-pluskontot fortfarande är inaktivt? Det är ca. ett dygn sedan jag gjorde överföringen via Pay-pal. Ja, jag har rensat cookies, t.o.m skapat en ny användare på min dator.. =)
Nu vet jag inte om sajten har varit nere för er idag men jag själv har inte kommit åt den förrän just nu. Jag skulle gissa på att det är något DNS problem (som vi inte kan påverka) för sajten är igång och allting rullar på som det ska.
Tackar på förhand då da...