« Föregående · 1933000 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
TIK-Lund: Så jääääääääävla skönt och väldförtjänt i tredje!!!!
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Woody Jokinen: I tredje mot Frölunda spelade Freddan Wedin/Laxen/Robot, den kedjan var riktigt bra tycker jag
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Woody Jokinen: Sade upp Cmore så sitter här rastlös och lyssnar på SR och SHL flashscore...
Därav mina cyniska analyser.
Vi har vittring...
Därav mina cyniska analyser.
Vi har vittring...
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
TimraStockholm: Det sa du säkert mot Brynäs också med fem minuter kvar. Vakna upp ut idet.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Woody Jokinen: Vårt spel i sista perioden påminner väldigt mycket om de första matcherna. Jag är hoppfull. Vi har en fin kurva.
+ 5
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
TIK-Lund: Det måste väl vara olycksfall i arbetet. Vi borde kunna återskapa succékedjan med Berglund-Boyce-Gallo och ge Wedin tillbaka Laxen och kanske Törna eller JP.
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Gewe: Du var före mig.... Inget ont om Berglund men mina farhågor har besannats än så länge. Berglunds styrkor sitter i det defensiva och det är för mycket begärt att han helt plötsligt skall bli en poängspelare på SHL nivå. Står fast vid att fixar Nubben nyförvärv så skulle jag vilja sen en Center med skills som kan ge ett annat djup i spelet, gärna en som kan hitta kemi med Wedda.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Kan nån snälla berätta varför nr 22 Berglund spelas i första kedjan???????
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Blir så le på sådana situationer, tacklingen ÄR schysst. Till någon gräns ska man väl kunna ta en tackling och skylla sig själv om man blir proppad oförberedd?
Tacklingar kommer försvinna om man fortsätter med sådana här tramsbedömningar
Tacklingar kommer försvinna om man fortsätter med sådana här tramsbedömningar
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Sputnik: Inget annat än filmning. Bra och schysst tackling av Hampus...Idioten kastade sig, nästa sekund var han helt oberörd. Tycker att han ska anmälas för filmning.
+ 5
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
EXPLORERSMÅLAND: Vänta du bara när lotterinämnden kommer igång. Hittar nog nått kryphål!!!
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Sputnik: 2 + 10 Checking to the head blir det ingen avstängning på!
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
{8437}: Blir det avstängning på den så kan ju hela domarkåren avgå!!!!!!!
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
{8437}: träffar inte huvudet!!!!! Hoppas grabbarna gör ett mål då blir de en dunk+ruschian=rödsprit!!
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Woody Jokinen: För mig en helt obegriplig utvisning. En tackling axel mot axel, när Luleåspelaren borrar ner huvudet. Jag fattar nada.
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Årets domarmiss? Saknas bara att dem får ett mål på situationen också..
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Varför inte dra nytta av den oerhörda bevakningen på Wedin genom att sätta Två konstruktiva spelare i den formationen som kan göra något av ytorna som blir till följd?
Mer aktiv coachning efterfrågas
Mer aktiv coachning efterfrågas
+ 3
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Reign in red: Jo, men vi sticker upp ibland så kan vi bara hålla tätt bakåt så. Vem vet.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
mikenomad: Vi gör 3 raka i andra, JP x2 o turbojalle gör ett.
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
mikenomad: just de det är inte över förräns den korpulenta tanten sjungit!!😊
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
FH - avdammad: Vi bör nog peta in någon av våra halvchanser fortsättningsvis.
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
FH - avdammad: håller med. Sen kan vi tacka svedberg, med nån annan i kassen hade det säkert rullat in 3-4 puckar till
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Kul med Johan Persson. Den kedjan fungerar riktigt bra. Men Wedin behöver andra lekkamrater. Luleå är ruggigt tunga. Blir nog väldigt svårt detta.
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Herminator: men vi ligger bara under med ett mål med 40 minuter kvar. Med tanke på att vi har vår starkaste period de sista två sekunderna känns der hur tryggt som helst! :D
+ 7
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Svedberg står på huvudet men på något olustigt sätt känns det som att det är så in i helvete skakigt så fort det kommer skott mot mål, han måste verkligen bli bättre på att inte sjunka ihop så mycket. Tur att komma undan med 1-0 bara efter denna relativt svaga första perre, nu kan det bara bli bättre. Forza
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
EXPLORERSMÅLAND: 23 - 6 i skott efter första. Svedberg får göra rätt för traktamentet..
+ 1
« Föregående · 1933000 · Nästa »