1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen
« · 2040815 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Andersson: Det är inte ofta man blir glad när det händer.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Gnaget gjorde mål .....

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Söderöver: Dahléns Lina? Heter hon inte Wilma? Haha.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Woody Jokinen: 8 mål i 3e ska vi väl klara av? Allt annat är skandal!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Woody Jokinen: Vilket lir sista minuterna! Vi KAN fortfarande vinna med 11-2! :)

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Söderöver: ja utvisningar kostar så i tredje får de hålla sig i skinnet.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
{9037}: Håller med. Ohlsson är min absoluta favorit. Aldrig en dålig match, alltid farlig.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Söderöver: sedan har vi sparkapital i madsen o ohlsson. Jävlar vilket driv i ohlsson som måste vara snabbast i hs.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
luckner
OPARTISK som vanligt

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Woody Jokinen: Det finns fler som kan! Daaaahhhléééééééééééééééén!!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Lückner tycker inte att dahlens Lina levererat tillräckligt...

Den linan ha nu gjort 2 av tre Timrå mål...


Sitt ner Harald

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
roger_sundsvall: världens bästa Jonathan!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
erathoo: nu blev det vått i brallorna nästan.....

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
wooooooopw
woooooow
3-2

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
erathoo: Madsen är otroligt spelsmart. Hela tiden.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Nä nu vill vi bara hålla rent inför 3e Perioden, kämpa!!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Tom Topp: haha fingertoppskänsla o sätta luckner, hälften modoit hälften Mora-kis, bra cmore.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Vi känns lite trötta iaf...

BP kostar...

Skulle behöva ett långt byte i offensiv setting nu...

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Andersson: dynamic duo - harald och Wennerholm. Står förmodligen på lönelistan hos foppas.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Tom Topp: Armbrott på Hardegård eller? Såg inte bra ut.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Jockz: Pensionera Luckner!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Andersson: Missar att spelare gräver å skyfflar bort Brattström

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Woody Jokinen: Moras spelare använder sin klubba mot brattströms plock... så bör man inte göra...

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
bar mofftak: Grattis . Harald tycker de är solklart mål , men blåhåller man på modo så .....

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
bar mofftak: Moraspelaren hoppar in i Brattström, måste vara spelare i målgården

Edit, såklart tydligt enkelt.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Woody Jokinen: Lückner tycker såklart INTE att Moraspelaren är i målgården. Han LIGGER ju på Bratten??!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
erathoo: Var blockerat. Men det sket idioten i.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
erathoo: garanterat mål

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
roger_sundsvall: men hörni.....tungt idag ...det borde nog dömas bort....

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
hitta DOMAREN
på sop högen????????

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
roger_sundsvall: Snälla, skärpning nu. Det här håller inte. Vi spelar bra, men även om BP innebär målchanser genom Sebbe kan vi väl försöka spela 5-5 ett litet tag åtminstone.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Andersson: Tog säkerligen för huvudtackling.. Fick sen i panik hitta på något..

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
sluuuuta ta utvisningar
för faan

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Charlie2: för många skär ... domarn rolig nu eller ?

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Jävlar vilken träff han fick på då.. Fan!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Charliejfz: Mora är bra! Tunga att möta!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
- "finns det någon chans att Dahlén spelar i Timrå nästa säsong?"
Nubben: - "Ja, det gör det".

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
sönderläst - gör en förändring

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Hoppas ni vinner ikväll.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
jokklas: ja pucken dansade på linjen ett par gånger men i andra så sitter de. Bra målvakt i Mora.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
{9037}: Sällan vi får sidledsförflyttning på målis vid direktskott dock. Men bra PP var det med flera bra chanser. Nästa gång ringer det!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
{9037}: Hyfsad målvakt också

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Jävlar vilket pp vi har!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Almtuna verkar repat sig bra sedan sist. 3-0 nu.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
TIK-Lund: Vilket jävla byta av EB

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Signature: Vi glömde att (köpa domarna idag.) ;)

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
bar mofftak: Tror att det beror på att linjemännen viftade bort en icing som borde varit en. Då hade dom kunnat byta målvakt.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Andersson: Horribelt agerande.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
bar mofftak: Ja jisses så han gick bort sig där :-(

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Andersson: Lööke gick och köpte korv.

« · 2040815 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer