« Föregående · 2106987 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Kerstin_k: Vi kan inte spela rejält i egen zon, det är söl söl söl.
+ 1
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Spock: Hmm, ok. Tyckte inte det såg så ut. Men i så fall var det bara skjut oflyt alltihop.
+ 1
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
bar mofftak: Jag vill minnas att dom hade nå liknande när dom va så här högt sist!!
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
{8671}: Ser inte matchen men ny har, enligt, Swehockey Vildarna målat 3 ggr på 16 skott. Vi har å andra sidan målat 4 ggr på 19.
Hur ser det egentligen ut på isen? Följer alla spelare Tegnells 2m avstånd?
Hur ser det egentligen ut på isen? Följer alla spelare Tegnells 2m avstånd?
+ 2
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Woody Jokinen: Hela den här matchen är ju en kopia på de andra både matcherna mot Väsby. Timrå dominerar och Väsby gör mål på i stort sett varje läge. Hoppas den här följer mallen ända in i kaklet och slutar som de andra. Dags för Olofsson kanske?
+ 3
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
bar mofftak: Kollade några gånger i slowmotion och det är tyvärr Löökes klubba.
+ 1
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
TimraStockholm: Alltid lika jäkla surt med mål på uppenbart felaktiga utvisningar...
+ 1
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Olli Hahl: Hur är det ens möjligt att ha sån jävla flax gång efter gång?! Helt obegripligt.
+ 3
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Rallarn: De skapar ingenting i PP. Det där var ju inte heller en chans. Suck.
+ 2
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
JonteD: haha seriöst, dom gör mål igen. Väsbys målskörd kontra antal skott bara måste vara allsvenskt rekord.
+ 4
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Woody Jokinen: Jaha här gör man en pisspaus o då blir det mål... 🙄
+ 1
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Andersson: han är hockeyns motsvarighet till vad humlans är för flygfän, han borde inte kunna göra mål men han gör det ändå. Livstidskontrakt på Madsen.
+ 2
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
JonteD: Han gillar Väsby den gode Madsen. Bra kedja för övrigt! Den också!
+ 3
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
TimraStockholm: Tung jävla kedja det där alltså. Toppat med lite dansk tjurskalle.
+ 4
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
{8671}: Det är ju inte så konstigt. Det känns ju lite som hela serien består av bara Timrå och Väsby.
+ 4
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Olli Hahl: dom gör fan mål på precis varenda halvchans dom får, så less på att se Väsby nu.
+ 2
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Tom Topp: Men det är ändå en kedja som har en enorm potential offensivt. Låt de bli varma i kläderna. Ju fler gånger jag ser Ohres räddningar, desto mer imponerad blir jag. Puh!
+ 4
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
She: Olofsson, Lodin och Hartman har inte riktigt hittat sina positioner. Glimtar till ibland men tappar spelare i defensiven. Men det är bara andra matchen också!
+ 1
Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
bar mofftak: Det är ju offensiven som är, och lär bli, skillnaden som vanligt. I försvarszon är vi inte ett dugg bättre än Väsby.
« Föregående · 2106987 · Nästa »
Men samtidigt; det studsar på en skridsko upp på ett tandskydd, ner på en skridsko, vidare på ett halsskydd på isen som domarna missat och rakt på bladet till öppet mål för Väsby.
Typ.