« Föregående · 2310868 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Synct: I teorin är det väl inte kört om vi tar 9 poäng till men man måste väl vara realist...
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Laget såg faktiskt lite piggare ut idag än vad det sett ut de senaste matcherna. Man får väl hoppas på att blir en trend som håller i sig!
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Villervalla: Det som i och för sig ligger Tyrväinen i fatet är att han höjer klubban för att slå den i sargen och träffar domaren istället. Så det var ju ingen naturlig klubbrörelse som domaren råkade vara i vägen för.
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Hank: det var precis min känsla…
Edlund ville bruntunga lite på Bulan… Bulan var tjejtjurig och kunde ta det…
Edlund fick brallan i knävecket och ville inte störa Bulan mer… hahahaha!
Episkt…
Edlund ville bruntunga lite på Bulan… Bulan var tjejtjurig och kunde ta det…
Edlund fick brallan i knävecket och ville inte störa Bulan mer… hahahaha!
Episkt…
+ 6
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Kerstin_k: Hoppas ni att Djurgården vinner mot Malmö imorgon och att de båda lagen förlorar resten av matcherna och vi vinner 2 och tar poäng i den 3e?
+ 6
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Således kostade Svensson bara en poäng idag! Haha..
Alltså de snyggaste avsluten har Svensson…
Vad är hans ursäkt att inte visa denna killer instinct i under matcherna…
Det är inte bara Svensson…
Det finns en massa jävlar i Timrå som kan så jävla mycket bättre än dom visar.
Det är lixom tramsigt och för mycket ”försöka passa” om inte läget är perfekt…
Kul att en allsvensk 3a fick avgöra matchen iaf.
Alltså de snyggaste avsluten har Svensson…
Vad är hans ursäkt att inte visa denna killer instinct i under matcherna…
Det är inte bara Svensson…
Det finns en massa jävlar i Timrå som kan så jävla mycket bättre än dom visar.
Det är lixom tramsigt och för mycket ”försöka passa” om inte läget är perfekt…
Kul att en allsvensk 3a fick avgöra matchen iaf.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Pinsamt Bulan. Många höga klubbor som inte varit avsiktliga och det blir 2 minuter, den regeln gäller nog även på domaren.
+ 7
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Synct: lustigt det där ändå. Svensson gör två dundertavlor (mot DIF och idag) i superviktiga matcher men skulle gärna ta honom på livstidskontrakt. Alvarez skulle kunna göra 20 mål mot DIF i kvalet och jag skulle fortfarande vilja ha honom sparkad till nästa säsong.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Zäta75: Nr 2 är nog mest lättad av alla där inne att han avgjorde. Lite upprättelse ändå. Ärlig intervju av Svensson.
Vilken jävla intervju Bulan och kommentatorn bjöd på! Förstår frustrationen hos Luleå fullt ut. Hade det där hänt Timrå hade jag blivit vansinnig. Precis som Bulan mest troligt är.
Vilken jävla intervju Bulan och kommentatorn bjöd på! Förstår frustrationen hos Luleå fullt ut. Hade det där hänt Timrå hade jag blivit vansinnig. Precis som Bulan mest troligt är.
+ 15
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Synct: Otroligt roligt i intervjun när Edlund och Bulan blir ovänner. Nära att de ber varandra dra åt helvete. Edlund säger bara hej kort och Bulan går. Stor komik!
+ 16
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
{297}: Fördel i kvalet och att bygga självförtroende. Att gå ner i ett kvalspel med två-tre segrar i baggaget är en helt annan grej än om vi viker ner oss fyra matcher i rad.
Det här laget är så sjukt känsligt för med- och motgång att det kan vara skillnaden mellan SHL och Allsvenskan nästa säsong.
Det här laget är så sjukt känsligt för med- och motgång att det kan vara skillnaden mellan SHL och Allsvenskan nästa säsong.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Zäta75: haha Edlund fattar verkligen inte sin roll i näringskedjan, sitter och tjafsar med bulan i intervjun efter match om domarna.
+ 7
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Timrå Isstadion: Gick sådär för kommentatorn när han skulle fjäska för Bulan
+ 13
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
She: Molinder måste stå där gratis. Ingen kan vara så mycket kompis med Nubben att han får betalt för att stå i båset som ett levande frågetecken.
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
{297}: Vilket iofs kan bli oerhört viktigt om vi ska ha NÅGON chans.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
{297}: Japp, vi behövde 3 poäng och det hade förmodligen inte räckt heller.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Olli Hahl: Fördel i kvalet är allt vi realistiskt kan spela för nu.
+ 5
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
roger_sundsvall: Skönt att han fick göra det. Synd att det inte blev tre.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
The great one: Svensson revancherar sig men vi förlorar en pinne ändå.
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
She: YEEEEERZZZZZZZZ DAN SÅTE'N IGEN!!!!!!!!!!!🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦💪💪💪💪
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
bar mofftak:
Idiotisk regel i så fall, domarna är väl inget eget lag? Var ju klart och tydligt en icke medveten handling. Men det var väl Karma på Lulefinnen.
Idiotisk regel i så fall, domarna är väl inget eget lag? Var ju klart och tydligt en icke medveten handling. Men det var väl Karma på Lulefinnen.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Va?: Molinder ska vi ha kvar till kvalet de är också en riktig förlorare
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Charles: Riktigt pinsamt av zebrorna att ta game på den där! Hoppas tik kniper extrapoängen nu..
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
She: Hockeytränare sökes!
Sugen på testa nåt nytt? Då kan denna tjänst vara något för dig, varierande arbetsmiljö med lågt tempo. Ingen tidigare kompetens behövs dock gärna ett gott humör!
Sugen på testa nåt nytt? Då kan denna tjänst vara något för dig, varierande arbetsmiljö med lågt tempo. Ingen tidigare kompetens behövs dock gärna ett gott humör!
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Olli Hahl: haha jag glömde det. ”Man måste våga förlora” Fredrik Andersson.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
{297}: Han skulle ha haft matchstraff och avstängning. Fattar inte varför dom inte tog det.
Regeln är stenhård, all kontakt är matchstraff...
Regeln är stenhård, all kontakt är matchstraff...
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Olli Hahl: varför tog inte Freddan målvakten i spel 4-4? Varför varför varför? Vad fan väntar han på?
+ 3
« Föregående · 2310868 · Nästa »

ska man hålla på mif el dif imorrn???