« Föregående · 2771711 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Härligt att krigar Walli fick sätta dit den så jävla värd det 🇦🇹💯💪
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Jåkkinen: Det är där han ska stå. Han har ett fint skott från nära håll. Stänk in ett par till nu så man kan andas.
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Wedin siktade på fel kryss, det är till vänster man ska skjuta
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Woody Jokinen: Jävligt fint anfallsspel som låg bakom det målet!
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Rip Kirby: Jaaaa! Oceaner av yta där! Genidrag att flytta upp honom! 😊
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
josha840: Da'n såt'en igen Yeeeeezzzzzz wallllliiii !!!!!!!!👍🤣😎🤠
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Söderöver: Dahlén, snabba avslut? Tycker han är en som brukar hålla i pucken en sekund för länge.
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
{9829}: håller med.
Jag unnar Hartmann framgång men det är back to basics som gäller för honom.
In och brunka åk skridskor och hitta skott.
Det blir ett lir han inte har en chans att uppfatta med Kapanen och Dahlén…
Det är väl det som talar mot Lundmark är väl om han får för sig samma som Hartmann att han ska vara involverad i sånt spel…
jag vill att Det ska komma mer avslut.
Nu känns det som att Wedin och Dahlén är dom enda som tycker att det är värt att prova snabba avslut.
Jag unnar Hartmann framgång men det är back to basics som gäller för honom.
In och brunka åk skridskor och hitta skott.
Det blir ett lir han inte har en chans att uppfatta med Kapanen och Dahlén…
Det är väl det som talar mot Lundmark är väl om han får för sig samma som Hartmann att han ska vara involverad i sånt spel…
jag vill att Det ska komma mer avslut.
Nu känns det som att Wedin och Dahlén är dom enda som tycker att det är värt att prova snabba avslut.
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Söderöver: Jag är mer orolig att man inte får ut pucken ur egen zon när man har den under kontroll, felpass och schabbel hela tiden.
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
{10473}: Det blir ett krig i 3e. Vilka vill vinna mest och gå upp i topp 6 med tätkänning?
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Söderöver: För att vi inte har någon offensiv back på den nivån. Näkyvä har potentialen. Men inte säkert att han blir kvar. Därför är Eronen en spelare som vi måste byta ut om vi vill försöka få in något med bättre offensivt potential. Ganska enkelt val i mina ögon.
+ 7
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Man saknar den tidiga säsongens in-your-face när det fanns ett driv för att vinna. Det kommer kanske tillbaka.
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Söderöver: spela Svensson offensivt bara han som får igenom skott
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Blir 3e perioden i samma stil som dom två föregående bedömmer jag att vi har sisådär 13% chans att plocka tre poäng. Alldeles för mycket på chans, total osynk i egen zon, knappt några spelvändningar i vår favör.
Skulle verkligen vilja se platsbyte på Lander och EP i tredje. Ingen av dom kedjorna funkar nu. 4e dessutom helt under isen.
Oerhört frustrerande detta. Ser inga linjer alls.
Skulle verkligen vilja se platsbyte på Lander och EP i tredje. Ingen av dom kedjorna funkar nu. 4e dessutom helt under isen.
Oerhört frustrerande detta. Ser inga linjer alls.
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Zäta75:
Ja, en riktig trippel A-kedja det där. Ligans vassaste om dom får fortsätta tillsamman. Skapar tryck i varje byte dom är inne. OJ trivs ju bra med Wedda och Lander även. Så bara spika dessa formationer nu.
Ja, en riktig trippel A-kedja det där. Ligans vassaste om dom får fortsätta tillsamman. Skapar tryck i varje byte dom är inne. OJ trivs ju bra med Wedda och Lander även. Så bara spika dessa formationer nu.
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
{9829}: Ja, jag hoppas man fortsätter med Dahlen Kapanen Hållander efter denna match. Ser genast bättre ut. Hartmann har inte varit bra i 1a
+ 8
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Fortfarande för dålig passningskvalité, börjar fundera om det beror på den allmänt dåliga isen numera i SCA…
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Woody Jokinen: Nu ser det ändå rimligt okej ut, men man saknar det där tunga trycket som våra två första femmor borde kunna skapa. Känns lite som risken är att vi ligger på och sen gör Cehlarik mål på en kontring.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Vad hände med Forsmark offensiv?
Varför har vi inte någon back som kan få igenom pucken från offensiv blå?
Varför har vi inte någon back som kan få igenom pucken från offensiv blå?
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Fångade ni Elvenes nya filmningsförsök?
Hans modus är att sparka sig själv på skridskon och slänga sig framåt…
Ser coooool ut med både skägg och tatueringar men spelar som en fuskande tönt.
Hans modus är att sparka sig själv på skridskon och slänga sig framåt…
Ser coooool ut med både skägg och tatueringar men spelar som en fuskande tönt.
+ 12
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
erathoo: Precis! Men vi bjuder ju på alldeles för mycket i egen zon hela fucking tiden!
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Zäta75: Matchen mot HV ägde vi ju inte för 5 öre, där var det rånarluva på
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
erathoo: Boyce höll på att ställa till det när han tag en hämnd-tackling och gick bort sig. Juel räddade oss.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Det känns som vi har ett övertag, men Leksand är giftiga som en kobra när dom får chansen
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Zäta75: det känns inte riktigt som om det är så ojämnt i a lägen dock…
Lite övertag men det skulle inte skada med enklare spel…
Lite övertag men det skulle inte skada med enklare spel…
« Föregående · 2771711 · Nästa »
Rättvist med 2-1
Hoppas vi tar 3p viktigt 🙏🏻