« Föregående · 1862410 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
5-0.......
Som jag sa..
De rinn lätt i VÄSTERVIKS KAZZE ikväll!!!!
Som jag sa..
De rinn lätt i VÄSTERVIKS KAZZE ikväll!!!!
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
Kul, men maken till dåligt motstånd får man leta efter hittills.
Nivån på de allsvenska lagen är pinsamt upp och ner..
Fast bra med mål och poäng oavsett :)
Nivån på de allsvenska lagen är pinsamt upp och ner..
Fast bra med mål och poäng oavsett :)
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
tjobba: Och Almtuna ligger tydligen också under mot Björklöven. Annars är det inte klokt. Jag missar sex minuter av första perioden och en minut av andra och missar därför alla tre målen. Glad ändå såklart. :)
+ 1
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
EXPLORERSMÅLAND: Och Tingsryd har vänt på steken mot Leksand, så just nu är vi tillbaka i tabelltopp igen!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 7
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
EXPLORERSMÅLAND: nu kommer den 2 perioden dom brukar vara sämre då
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
Woody Jokinen: 5-1 hade varit mer rättvist efter första. Många som ser piggare ut igen, lite som i början av säsongen, Kinnvall till exempel.
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
BlackBay: väldigt hyfsat får man säga, det vore väldigt trevligt med en 4-0 vinst eller något likande styrkebesked.
+ 1
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
lungan: Trolig publiksiffra ca 2300 pers, lika med runt 1500 på plats
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
timråhockey: Inte så konstigt! Fattigaste månaden och folk har varit lediga och har nog endel att jobba ikapp, efter jul/nyårs semestern
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: jag skulle betala 19:- varje mån och bara få tillgång till TIK-artiklarna!
Sv: Apropå nånting...
jokklas: på tal om cmore och skev fördelning. Har klubbarna som skrev brevet till SHL fått något svar än, har jag i så fall missat det?
Läste en artikel från den 21/11-17 och klubbarna ville ha besked inom en månad kring framtiden för ligorna.
Ingen som hört något?
Läste en artikel från den 21/11-17 och klubbarna ville ha besked inom en månad kring framtiden för ligorna.
Ingen som hört något?
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
Hälge: Dallas 7e back? Tycker han har varit vår bäste back i år efter Larsson och Kinnvall. Måste vara skadad eller nått?
+ 1
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
lungan: hoppas att vi kommer tillbaka till spelet vi hade förut rakt o snabbt!!!!
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
lungan: Hoppas Freddan luggar Rogga på en eller annan pinne i afton.
Go-go rödavitalaget!!!
Go-go rödavitalaget!!!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kevin O Shea: Jag e varken rik eller bor i Sundsvallstrakten (drygt 60 mil enkel resa) men tycker det är värt 99kr varje månad för att kunna läsa om mitt kära Timrå i ST😀 så visst går dom att läsa, men det är upp till en själv. 😉
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Förbannade otyg att länka till dessa artiklar som inte går att läsa :-(
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
Detta säger Fredrik i artikeln inför matchen ikväll på hockeyallsvenskans hemsida
"– Tittar man generellt så tror jag det handlar om att vi spelar lite för mycket på utsidan och blir bekväma. "
Äntligen kanske vi kan se en förändring i sarghockeyn, och återgå till de spel som laget spelade första 7-8 omg!
Jag hoppas :)
"– Tittar man generellt så tror jag det handlar om att vi spelar lite för mycket på utsidan och blir bekväma. "
Äntligen kanske vi kan se en förändring i sarghockeyn, och återgå till de spel som laget spelade första 7-8 omg!
Jag hoppas :)
+ 5
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
{8399}: Västervik har tagit poäng i de 4 senaste matcherna. Lär bli lika tufft som senast hemma mot Västervik, den gången hade vi flyt.
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
The great one: Detta måste bara bli 3 poäng, jag känner på mig att det blir så också. Västervik är ju helt under isen.
Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
Ytterligare en match ikväll då vi möter ett lag vi ska slå och kunna göra ett ryck i tabellen. Oerhört viktig match således. 17:e gången gillt, alla till ladan 👍🏻
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen:
Ja, och det var därför jag skrev MER sånt även för oss. Vi kan ju alltid fortsätta redan i kväll, även om jag ännu hellre ser att vi tar en solklar trea. : )
Ja, och det var därför jag skrev MER sånt även för oss. Vi kan ju alltid fortsätta redan i kväll, även om jag ännu hellre ser att vi tar en solklar trea. : )
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Fast så länge fördelningen av pengarna är lika skev är C-more just nu ointressant för mig. De får komma med 70% rabatt, spelar ingen roll.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Icetea: Svårt o tro på en satsning mot SHL. Kul att 2 spelare börjar närma sig spel iaf :)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Herminator:
De får gärna komma med fler rabatterade erbjudanden. 20% är lite snålt. Men alltid en början...
Stark vändning av MoDo i kväll. Kvittering med två sekunder kvar och sedan vinst i sd. Mer sånt även för oss!
De får gärna komma med fler rabatterade erbjudanden. 20% är lite snålt. Men alltid en början...
Stark vändning av MoDo i kväll. Kvittering med två sekunder kvar och sedan vinst i sd. Mer sånt även för oss!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
timråhockey: vi skulle ha startat en insamling till en spelare, tror många skulle haka på det med tanke på tabellplacering, säkert många företag som skulle haka på också.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: He, he, har C-more redan fått kalla fötter? Såg just ett erbjudande med 20% prissäkning. Heja upproret!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Icetea: tror ärligt talat inte det kommer göras någon storsatsning till SHL den här säsongen. Nubben har ju deklarerat att Timrå inte riktigt är moget att ta steget upp denna säsong, men att man givetvis tar platsen om man får den.
Sv: Apropå nånting...
Icetea: blir nog inget satsning mot shl som det inte finns några pengar till det.
Sen om Dahlén går så kommer nog Zetterlund in
Sen om Dahlén går så kommer nog Zetterlund in
« Föregående · 1862410 · Nästa »