« Föregående · 2121506 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{297}:
Inte ens ett jinx-inlägg från dig fungerar på Olofsson...
Inte ens ett jinx-inlägg från dig fungerar på Olofsson...
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Lodin väl godkänt idag va?
Tycker han visade att han vill spela...men Olofsson....suck!
Tycker han visade att han vill spela...men Olofsson....suck!
+ 6
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
danne80: är det 80-85 skott på mål nu (på två matcher) och bara tre mål framåt? Det är många offensiva krafter som behöver höja sig framöver. Ok fyra mål nu men öppen kasse räknar jag inte.
Vi vinner mot domaren ikväll, Modo var inte ens på isen.
Vi vinner mot domaren ikväll, Modo var inte ens på isen.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Olli Hahl: jisses... 2-1 mot ett bottenlag, känns som en formsvacka jist nu
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
danne80: dom här ”offensiva tacklingarna”, där icke puckförande spelare stannar upp och tacklar en jagande spelare, det är ju solklar interference? Fattar inte att domarna missar det här hela tiden.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Olli Hahl: Hardegårda fis skott skapar ju mer kontringschanser när dom inte går fram
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Det känns som om det är nåt jädra rekordförsök i att "vara så många som möjligt framför MoDos kasse"
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Jag tycker Timrå ska börja ta betalt av Olofsson för att han får spela hockey. Det verkar mest vara en hobby för honom, inte ett heltidsjobb. Ska han fortsätta slå indianare och hänga med huvet i match efter match så borde vi få något i utbyte.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{297}: ja han skjuter ju på allt, bra att ta avslut men inte så fort man får pucken och målis har fri sikt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Woody Jokinen: Verkligen, Hardegård gör en av sina bästa matcher denna säsong tycker jag, om han bara kunde gå på avslut lite mer sällan. Tycker det är dags för Dahlén och Lööke att vakna nu, det märks att det inte klaffar riktigt mellan klubba och skalle just nu.
+ 5
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Woody Jokinen: Domarna gillar verkligen grishockey o vill verkligen främja det. Syns ikväll väldigt tydligt.
+ 5
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Sputnik: jo jag är samma. Av nån anledning kunde jag inte få tillbaka mitt gamla nick där för några år sedan men nu var det tydligen upplåst 😇
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
hockey_21: Håll dig i eran bok!!! Vi blir ju blockade så fort vi är där o på pekar ngt!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Olli Hahl: Olle och Hockeyoraklet är du inte samma nick? Eller jag som fått för mig bara? 😋
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{297}: Fattar inte heller hur Dalroth får utvisning när han tacklar en puckförande spelare.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Peacedog: vi får ingen ärlig chans att spela hockey idag. Tycker laget har höjt sig rejält sedan igår (som man kunde vänta sig), det finns bara ett lag på banan men domarna är ju under all kritik. Tänkte skriva att interferenceutvisningen på Lundin var billig men sen åker vi på hittepåutvisningen efter det.
Domarna var inte mycket bättre igår heller men där kommer vi undan med matchstraffet så det blev lika dåligt för både Modo och Timrå. Idag är det ju helt sjukt.
Domarna var inte mycket bättre igår heller men där kommer vi undan med matchstraffet så det blev lika dåligt för både Modo och Timrå. Idag är det ju helt sjukt.
+ 4
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Woody Jokinen: Dåligt att dom får med sig ett PP där, herregud.
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
EXPLORERSMÅLAND: Förlorar vi den här så tänker jag sjunka till en nivå som stinker men då är det fan domarnas fel.
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Vill sig inte för Dahlen idag heller ... kanske Modo börjat läsa att han alltid passar lööke nu ?
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Woody Jokinen: det är så jävla sjukt, zebrajäveln släpper 5-6 utvisningar på Modo och sen tar han en på Timrå när modospelaren får ett felskär utan att timråspelaren är på honom. Han måste ju kolla reprisen och backa en sån där grej.
+ 11
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Olli Hahl: Grishockey. Men de har väl inget annat val. De är rejält uppsnurrade nu.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Woody Jokinen: Frustrerande att vi inte gör mål. När det inte händer så kommer det skitmål i arslet förr eller senare.
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Herminator: Nu börjar man känna igen grabbarna igen. Bra tempo och rörelse och passningar på bladet. Ös på!
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
roger_sundsvall: domaren måste vakna, Modo spelar vårdslöst precis hela tiden och kommer undan med utvisning efter utvisning. Frustrerande när vi har sån total dominans i spelet och inte får utdelning.
+ 4
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
innekillenskomp: Det ska ju stå 5-1 i normala fall!
Peters står på huvet o Modo har jätteflyt just nu.
Peters står på huvet o Modo har jätteflyt just nu.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Tom Topp: Harald... snacka om att det gick för han. Nu blir det till att torka i studion
Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
{297}: Äntligen Lodin!! Det var länge sen sist, men i kväll har han verkligen förtjänat det!
+ 3
« Föregående · 2121506 · Nästa »