« Föregående · 2308359 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
roger_sundsvall: ”Ja ä så jävla förbannad på Leksand och Linköping att ja skulle villa ge på dom en smäll!!!”
+ 7
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
pingvin: Den här situationen känner man igen. ”Vi är nära, vi siktar uppåt” men i själva verket går tåget och abra kadabra är man åtta poäng efter och körda/. Fem matcher kvar - uppgivet: Vi är sist - 12 poäng efter, när känslan var vi har detta för sju matcher sedan.
Trenden är klar: De andra bottenlagwn förstår faran. Vinner. Vi ligger och sprattlar. Vi blir sist/
Märk väl - vi kan klara oss kvar - men vi kommer bli dyngsist när proppen går ur nu sista fem
Trenden är klar: De andra bottenlagwn förstår faran. Vinner. Vi ligger och sprattlar. Vi blir sist/
Märk väl - vi kan klara oss kvar - men vi kommer bli dyngsist när proppen går ur nu sista fem
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Ja men det var väl förbannat väl det!!!!!
Tänkte väl att när åber snodde läget av lundin i situationen innan så får han fan leverera och det gick ju bra!
Hela kedjan jag sågar skiten ur får en poäng var!
Gott!
Gör det igen!
Tänkte väl att när åber snodde läget av lundin i situationen innan så får han fan leverera och det gick ju bra!
Hela kedjan jag sågar skiten ur får en poäng var!
Gott!
Gör det igen!
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Olli Hahl: just då man håller på skriver ett surt inlägg så gör dom 2-1..☮️
+ 5
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
pingvin: Inte fan kommer det bytas nån tränare den här säsongen. Kaptenen följer med skeppet ner i avgrunden, precis som förra gången. Det som är mest anmärkningsvärt med det är väl att det är samma jävla kapten som kör in i isberget igen.
Men sedär! Jesus har presenterat sig, frälsaren ger oss hopp!
Men sedär! Jesus har presenterat sig, frälsaren ger oss hopp!
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Timrå har alltså näst bästa ?? backen poängmässigt i ligan , Per Svensson tacklar mest av alla, Rattie femma i poängligan och över 90% på JJ ..... borde vi inte va högre upp ?
+ 8
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Sputnik: han återkommer med den kalkylen efter han gjort klart lördagens V75a. Det är viktigare.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
{9386}: Hur ser Nubbens prognos ut, hur många procents chans var det att vi skipper kvala nu igen?..
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Öppet mål ... ja men varför sätta den? Vi spar på chanserna så kanske vi får tillbaka dom i kvalserien.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Zäta75: Håller med, 3 poäng är ett måste! Enda positiva vid en förlust är att då MÅSTE man man ta in en ny röst i båset! Eller är det fortfarande tålamod??
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
pingvin: hade vi hopp i slutet av serien förra gången vi var i SHL? Jag minns det bara som en lång utdragen misär.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
{8328}: ja han har satt i system att tappa puck/drälla på offensiv blå… det är kul…
Blir åka av då…
Blir åka av då…
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Zäta75: Känns detta bekant: Ny i SHL, börjar ok, sen massa förluster, fast förankrade i botten, sen sprattlar till lite i slutet på säsongen och ger fansen hopp, sen som sämst när det gäller?
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Rallarn: Timeout ? Va är de ? De där man får ta efter 18 min av tredje ?
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Sooooooooporna ska vila hem en torsk till…
Ståååå stilla speeeeeela hockey…
Timrå iks anfallshockey ikväll är ett stort sömnpiller…
Rör på benen byt plats hitta ytor…
Nooooooooope
Ståååå stilla speeeeeela hockey…
Timrå iks anfallshockey ikväll är ett stort sömnpiller…
Rör på benen byt plats hitta ytor…
Nooooooooope
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
mikenomad: Dom chanserna är väl sumpade för tid o evighet snart!
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
{297}: Om??????? Vi får ett pp till så måste dom sätta in pagge med sitt hårda skott o han är bra passare oxo därtill!!!!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
EXPLORERSMÅLAND: Vi måste ha 3p ikväll vågar jag påstå. Su full fart framåt!
« Föregående · 2308359 · Nästa »
Tungt att resten av resultaten fortsätter att gå käpprätt åt helvete - Malmö och Djurgården måste ju sluta rada upp trepoängare NÅN gång om det här ska gå vägen.