Annaaa: Det är väl inte så konstigt. Man vill inte säga det men man betraktar Timrå som ett så mycket bättre lag än Djurgården, så att en spelare i Timrå platsar knappt i laget, men om han kommer till DIF sånär han en toppspelare.
Jaha helg igen då. Kall öl solen skiner och m0d0 i HA. Noterar även att de små liven är oroliga att något lag i NHL eller SHL ska norpa någon av deras spelare
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer