AIK - Timrå IK 2011-01-02
« Föregående · 1326895 · Nästa » Till forumet
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Undra om Timrå kommer kämpa och verkligen ge allt, käka grus för att vända matchen nu.. knappast.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Olle:
Är AIK ett allsvenskt pissgäng vill jag inte ens veta vad Tik är!!!!!!!!!! AIK har lekstuga med Tik!!! Är så jävulskt sjukt besviken på detta gäng. Finns inget tempo! Ingen struktur! Anfallsspelet är så dåligt att man mår illa!!! Nä, fy fan!! Nu måste man bygga ett lag som fungerar som ett lag med rollspelare!! Med folk som klarar av det dessutom!!
Är AIK ett allsvenskt pissgäng vill jag inte ens veta vad Tik är!!!!!!!!!! AIK har lekstuga med Tik!!! Är så jävulskt sjukt besviken på detta gäng. Finns inget tempo! Ingen struktur! Anfallsspelet är så dåligt att man mår illa!!! Nä, fy fan!! Nu måste man bygga ett lag som fungerar som ett lag med rollspelare!! Med folk som klarar av det dessutom!!
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Kerstin_k: pissgänget? gnaget har ju nåt som Timrå inte har..HJärtA!!
pisstimrå
pisstimrå
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Men förhelvete sparka tränarjäveln nån gång, vi har ju inget spel alls.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Jockz: Ja något allvarligt fel är det ju men någon markering lär väl inte ske. Är inte säker på att det är rätt väg att gå heller men tre raka torsk mot ett lag som alla spöar utom vi, det är INTE elitseriemässigt. Man kan inte tala om felstudsar eller otur, man måste kunna föra en matchjävel mot ett så dåligt motstånd, man måste kunna leda såna här matcher med 2 mål en helt vanlig dag på jobbet.
Total apati.
Total apati.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Hoppas att TJ ringer och skäller ut Perra och C. Eriksson ordentligt ikväll. Ledare my ass...
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Jockz: Äh, vi värvar oss ur krisen. Vi kan visserligen inte få de tilltänkta stjärnorna att prestera, men det blir säkert annorlunda bara vi får in lite nya namn...
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Olle: det svider nå så jävulskt att hela tiden få spö av det här jävla pissgänget. blir så trött.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Jockz: ja jag håller på att explodera .. de är så JÄVLA dåligt så de är ofattbart . jag vill slå sönder något
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Olle: Borde sättas upp banderoll på eon parkeringen. Dom ska ju skämmas som hundar.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Timrå Icon: fy fan va dåliga timrå är. jävla skitspelare. inget hjärta, Nä fy fan ..Heja Kovland
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Stolpe hit och stolpe dit och sen mål för råttorna igen. Vi blir än en gång förnedrade av ett allsvenskt pissgäng med en lång skadelista. Aja det var en kort strimma av glädje man fick hålla i efter matchen mot Frölunda. Nu är allt så där grått och pissigt som vanligt igen då.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
RocknRolf2: Vi har svårt mot det här skitlaget. Men hade Pikkens stolpskott gått in och offsidemålet varit bortdömt så
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Timrå Icon: Timrå är aldrig ens inne i matchen. Byt ut tränare, sportchef och halv laget tack.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
superfalle: Man kokar ju innuti då man inte ens kan slå ett lag som AIK.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Timrå Icon: men skit i de . man ska inte kunna vinna en match då man spelar som ett lag i botten av allsvenskan . de här är ju en total katastrof
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
ttt: Mest less blir man när gomseglet sitter och säger att han har pucken under kontroll.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
ttt: Men faan också! Empty the tanks boys!! Viktigaste matchen på länge!!
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Fan ska de va så svårt för oss att trycka in den.. aik är ju inte ens bra!!
Tror tyvärr att aik vinner detta om vi inte börjar producera snart.. men hoppas på tik seger såklart
Tror tyvärr att aik vinner detta om vi inte börjar producera snart.. men hoppas på tik seger såklart
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
mikenomad: har du problem med mitt nick? stackars grabbhalva som retar opp dej på sånt..
« Föregående · 1326895 · Nästa »