Första matchen i Stockholm har vi 20 sep mot AIK 18.30! Nu taggar vi upp för det! Res med supporterklubben, med egen bil eller bilda mindre grupper genom länkar nedan! Ge Timrå det stöd dom ska ha!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Första matchen i Stockholm har vi 20 sep mot AIK 18.30! Nu taggar vi upp för det! Res med supporterklubben, med egen bil eller bilda mindre grupper genom länkar nedan! Ge Timrå det stöd dom ska ha!!
Håll koll på dessa sidor:
www.facebook.com/pages/Timrå-IK-Support-Syd/1468386650094206?hc_location=timeline
www.facebook.com/pages/TIK08-Timrå-IKs-supporterklubb-i-Mälardalen/210185035705157?fref=ts
twitter.com/TIKsyd