1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

"Varmt mottagande" i kväll


"Varmt mottagande" i kväll
Det skulle vara kul om Luleå kunde tas emot i kväll med en låt av Sven-Gösta Jonsson, den gamle samerockaren från 60-talet; känd som "Den Rockande Samen". Låten: Vid foten av fjället.

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
John K: Gjorde han inte en låt som hette "Vid foten av knölen" också?

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
mike66: Jag ska läsa mätarn ikväll, ställning 5-2...
Men min fråga kvarstår, vem hittade på "Proppskåpet"?
Jag tyttjer att hä ä ett kult´t namn, hä!

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Nej nu packar man ihop jobbet och far till ladan och ser TIK gör sitt jobb.....
FORZA TIK 5-2

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Tellus: Det är två resultat som sitter i skallen.
Men det får bli det mest olågiska.
11-1

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Helg Ernest: Det skulle sitta fint

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Helg Ernest: Det skulle sitta fint

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
orion: Proppskåpet coolt, jag vem hitta på det, är mycket bättre än Sydcragt Arena, som lär bli Eno Arena eller vad nu företaget hette som köpt upp sydcraft?

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Helg Ernest: Om detta skulle gå vägen skulle jag bli helt till mig!

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Tellus: Ja, jag har 11-1 och 8-2 i skallen.
Men eftersom det bli "Lappskojs" ikväll så släpper PROPPARNA och
förnedrar Lulingarna ordentligt.

Man skall väll sparka på dom som ligger ?

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Helg Ernest: 1-12

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Knappen: Ja, någon måste ju hålla emot.
Men vi vet ju alle hop att du menar tvärt om ! ( c :
Visst är det bra att Hockey*Flickan fick häst ?
Nu slipper ju jag se matchen , för jag måste ta hand om Brunte.

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Helg Ernest: Inga kommentarer.

Sv: "Varmt mottagande" i kväll
Knappen: Underbar tippning.

« · 468648
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer