Apropå nånting...
« Föregående · 2837739 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Haha, sa precis samma till frugan. Vad var anledningen att inte dra ett slagskott när han ändå lyft klubban för det :/
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Koivisto hyttar för en slagga, sedan hejdar han sig och skickar iväg en förare mot mål.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nougath: Tycker vi kör på Wedin som skytt i pp även när Dahlen kommit tillbaka. Någon som inte håller med? 😎
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Läktarproffset: Wedin har väl nästan varit bäst i PP på slutet. Kör nu in i kaklet och gör något vettigt av säsongen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Vi ställer upp på riktiga positioner och skjuter direkt då kan det bli mål. Dock hade jag varit tokig om Johansson släptt den
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Det blev gliid, bara gliid än så länge. Vi är jäkligt nöjda med att ha en ryggsäck i lugnt tempo. Nu PP.
Sv: Apropå nånting...
Nougath: Varför i h-vete finns det nästan aldrig en Timråspelare framför motståndarnas kasse vid anfall för, brukar vara enklare att göra mål då. Nu ett PP iaf
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10779}: Nu kör vi!
Dags att vända trenden inför slutspeket och ge oss chans till direkt kvartsfinal där vi hör hemma
Giv oss frid VINN!
Dags att vända trenden inför slutspeket och ge oss chans till direkt kvartsfinal där vi hör hemma
Giv oss frid VINN!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: På plats, känns mer som man är i ett vardagsrum mer än en hockey arena.
Orange myspys belysning överallt.
Men såg nyss Lander och de andra typ 6 meter ifrån
Orange myspys belysning överallt.
Men såg nyss Lander och de andra typ 6 meter ifrån
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Otroligt att 1 av plastklubbens 14 supportrar har hittat hit.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Hank: Han kan inte ens stava sitt eget namn, Puckcp ska det egentligen vara.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Äsch, han vill ha uppmärksamhet nu när plastklapporna försvunnit från arenan. Ignorera
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 6
Sv: Apropå nånting...
PuckkcuP: Din jävla fjant! Du skriver alltid samma sak för att försöka reta upp oss
Hoppas av hela mitt hjärta att Växjö fakers spelar i hockeyallsvenskan inom kort där ni hör hemma.
Hoppas av hela mitt hjärta att Växjö fakers spelar i hockeyallsvenskan inom kort där ni hör hemma.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Ääh lugn nu, vi får vårat facit om trekvart. Har Hållander varit febersjuk kommer det ju definitivt synas… Sedan är det väl ett obestridligt faktum att i princip alla sjukdomar med för en smittsamhetsperiod på minst en vecka?
Sv: Apropå nånting...
Välkommen till Växjö! Ni lyckas alltid vara som bäst mot slutet av serien med en Emil Pettersson som var skicklig i Växjö men nu endast väntar in lönen i slutet av månaden.
Lycka till!
Lycka till!
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Jo absolut, hoppas vi bara slipper en Frölunda med 11 spelare borta pga sjukdom(visserligen nån skada på det).
Med en eventuell play in redan på torsdag.
Med en eventuell play in redan på torsdag.
Sv: Apropå nånting...
HS är HS. 😂
Skulle Hållander inte spela idag så är det katastrof. Nu när han spelar så är det också katastrof.
Skulle Dahlén spela så är det inte bra och när han inte spelar så är det inte bra heller.
Fantastiskt el nåt… håll mä om dä.
Skulle Hållander inte spela idag så är det katastrof. Nu när han spelar så är det också katastrof.
Skulle Dahlén spela så är det inte bra och när han inte spelar så är det inte bra heller.
Fantastiskt el nåt… håll mä om dä.
Sv: Apropå nånting...
Synct: Hoppas verkligen på Malmö. De vill förlänga säsongen och gå till slutspel. De har plus på Rögle i år och henmaplan. Malmö är vårt hopp att nå topp 6 enligt mig. Modo med många borta vinner aldrig i Skellefteå som har mycket att spela för
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Inte för att jag skulle kalla det skräll om Malmö vinner, har nästan dom som favoriter själv, dom har allt att spela för, en play-in plats. Och dom är ett boogey-team för Rögle denna säsong.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{469}: Jaja, man kan även ifrågasätta din insyn i Hållanders sjukdomsbild och din känsla huruvida Jokinen pushar Hållander att spela. Jag väljer iaf att tro att Timrå gått igenom alla tänkbara alternativ och landar i att detta är bäst.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Jag tror att vi vinner utan Dahlen ikväll. Det gjorde vi senast han var borta. T.om 2 raka matcher vann vi då och spelade bättre än på länge
Ikväll vänder det också och vi vinner. Känslan är god. Vi har nått botten nu tror jag. 5 raka förluster får räcka
Ikväll vänder det också och vi vinner. Känslan är god. Vi har nått botten nu tror jag. 5 raka förluster får räcka
« Föregående · 2837739 · Nästa »
