Apropå nånting...
« Föregående · 2838914 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Från samma match, Kossila ser ut att få sina knäskålar krossade.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tänk att när galan mellan Luleå och Örebro (ja det är gala inte match) gick av stapeln så slutar det med en anmälan till DN för diving…
Nu är jag så chockad!!
Bulan borde kallas Fulan.
Fulan borde ha en stående nominering på Oskarsgalan får årets regi!
Dynglag! Skräpmänniskor som lärt sig knyta skridskor!
Örebro är stark 2a i den aspekten eftersom dom gått genom säsongen med målsättning att spela så mycket PP som möjligt då det var ruskigt effektivt ett tag…
Bötfäll organisationerna!
Tvinga dom att kollektivt plugga fair play!
Nu är jag så chockad!!
Bulan borde kallas Fulan.
Fulan borde ha en stående nominering på Oskarsgalan får årets regi!
Dynglag! Skräpmänniskor som lärt sig knyta skridskor!
Örebro är stark 2a i den aspekten eftersom dom gått genom säsongen med målsättning att spela så mycket PP som möjligt då det var ruskigt effektivt ett tag…
Bötfäll organisationerna!
Tvinga dom att kollektivt plugga fair play!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Borde vi inte "lägga" oss?
Om Rägle o Skelet vinner vilket det lutar åt.
Då får vi möta Leksand i stället för Öret.
Om Rägle o Skelet vinner vilket det lutar åt.
Då får vi möta Leksand i stället för Öret.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Vöcksjö är livsfarliga i PP nu när dom fått in Rosén och Sylvegård Marcus
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Walli fri räddning. Synd
Sedan Växjö fria Koivisto åker ut
Klara bocplay nu vi har spelat bra
Sedan Växjö fria Koivisto åker ut
Klara bocplay nu vi har spelat bra
Sv: Apropå nånting...
Fan glömde att köttskallen Larsson spelar i Växjö nu, det gäller att vara på sin vakt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Stora delar av laget har spelat på autopilot ett tag. Tur vi har några som inte gör det.
Koivisto tar en tripping när situatione när över, så dåligt.
Koivisto tar en tripping när situatione när över, så dåligt.
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Haha, sa precis samma till frugan. Vad var anledningen att inte dra ett slagskott när han ändå lyft klubban för det :/
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Koivisto hyttar för en slagga, sedan hejdar han sig och skickar iväg en förare mot mål.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nougath: Tycker vi kör på Wedin som skytt i pp även när Dahlen kommit tillbaka. Någon som inte håller med? 😎
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Läktarproffset: Wedin har väl nästan varit bäst i PP på slutet. Kör nu in i kaklet och gör något vettigt av säsongen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Vi ställer upp på riktiga positioner och skjuter direkt då kan det bli mål. Dock hade jag varit tokig om Johansson släptt den
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Det blev gliid, bara gliid än så länge. Vi är jäkligt nöjda med att ha en ryggsäck i lugnt tempo. Nu PP.
Sv: Apropå nånting...
Nougath: Varför i h-vete finns det nästan aldrig en Timråspelare framför motståndarnas kasse vid anfall för, brukar vara enklare att göra mål då. Nu ett PP iaf
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10779}: Nu kör vi!
Dags att vända trenden inför slutspeket och ge oss chans till direkt kvartsfinal där vi hör hemma
Giv oss frid VINN!
Dags att vända trenden inför slutspeket och ge oss chans till direkt kvartsfinal där vi hör hemma
Giv oss frid VINN!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: På plats, känns mer som man är i ett vardagsrum mer än en hockey arena.
Orange myspys belysning överallt.
Men såg nyss Lander och de andra typ 6 meter ifrån
Orange myspys belysning överallt.
Men såg nyss Lander och de andra typ 6 meter ifrån
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Otroligt att 1 av plastklubbens 14 supportrar har hittat hit.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Hank: Han kan inte ens stava sitt eget namn, Puckcp ska det egentligen vara.
+ 3
« Föregående · 2838914 · Nästa »
Dessa organisationer…
Så jäkla ruttna!