Apropå nånting...
« Föregående · 2841884 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: frågan är om man fan inte hatar Öjebjos fans lite mer ändå. Blir så jävla tiltad på deras surr om att de är röd & vit. När deras matchställ är svart, rött & vitt. Såg deras banner på matchen också, blev man tiltad igen 😂😂
+ 3
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Jag ljög mest för mig själv i mitt förra inlägg.
1:a plats (alla kategorier): IF Blötröven
2:a plats (1:a i SHL i särklass) öjebjo
3:e plats Linköping
Hatet man känner mot Modo är som du säger nåt helt annat. Det är ett hat man inte på något vis behöver uttrycka för att ändå lyckas tydliggöra för en blind person. Ja, lite på den nivån är det.
1:a plats (alla kategorier): IF Blötröven
2:a plats (1:a i SHL i särklass) öjebjo
3:e plats Linköping
Hatet man känner mot Modo är som du säger nåt helt annat. Det är ett hat man inte på något vis behöver uttrycka för att ändå lyckas tydliggöra för en blind person. Ja, lite på den nivån är det.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Överens om 1 och 2 men på 3 är Björklöven självklara. Fan, de är nästan 2:a
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Samma motivering på plats 2 . Sen Växjö med noll kultur och för mycket plast
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Skulle säga att hatrankingens topp 3 för min del är
1. Linköping (kultursaknande rövhål med idioter som supportrar)
2. Örebro
3. Färjestad
Nån kanske läser detta nu och tänker: Med MODO då????
Hatet till Modo är inte kommet ur vrede och hat - det är något annat som kom med modersmjölken.
Skulle säga att hatrankingens topp 3 för min del är
1. Linköping (kultursaknande rövhål med idioter som supportrar)
2. Örebro
3. Färjestad
Nån kanske läser detta nu och tänker: Med MODO då????
Hatet till Modo är inte kommet ur vrede och hat - det är något annat som kom med modersmjölken.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Nu är det klart då
Så spelas kvartsfinalerna i SM-slutspelet:
Rätt tipsrad blir då Etta etta tvåa tvåa
Brynäs - Malmö
Luleå - Växjö
Frölunda - Timrå
Färjestad - Skellefteå
Så spelas kvartsfinalerna i SM-slutspelet:
Rätt tipsrad blir då Etta etta tvåa tvåa
Brynäs - Malmö
Luleå - Växjö
Frölunda - Timrå
Färjestad - Skellefteå
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{469}: Målningen i korridoren i Plast Arena ser ut som den är gjord av fritids åk. 3!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Bra att det inte blev förlängning i Växjö. Tydligen en rafflande final i Korpenpingisen som blivit senarelagd och skulle spelats i samband med eventuell förlängning.
Stor risk att supportrarna i Vida hade lämnat arenan i paus inför sudden.
Stor risk att supportrarna i Vida hade lämnat arenan i paus inför sudden.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: hahahahahaha!!!!! 4 domare… ingen ser den där alltså!
Specsavers är väg till Umeå för riktad insats mot synskador som slagit till akut! Hahaha
Specsavers är väg till Umeå för riktad insats mot synskador som slagit till akut! Hahaha
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: jag har inte sett det men min känsla är att man anmäler inget som visar på domarnas tillkortakommanden där matcher avgörs på deras tavlor…
Överlagda slag mot huvuden brukar generera avstängningar dock…
Överlagda slag mot huvuden brukar generera avstängningar dock…
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Risken är ju 4-0 Växjö , 1-0 i varje match och tråkigaste matcherna i slutspelshistorien , ett rekord dom för övrigt redan har själva
+ 4
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: öjebjo är hatlaget nr. ett, totalt utan konkurrens. Där snackar vi hat på riktigt. BYE BYE!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: jäkla tur att inte Plastebro vann dock…
Tänk en matchserie mot Lule för dem…
Dom skulle simma längre längs isen än Sara Sjöström och sprattla som italienska fotbollsspelare med epilepsi…
Nu får Växjö smaka på Luleås taktik.
Hoppas det kostar för Lule.
Tänk en matchserie mot Lule för dem…
Dom skulle simma längre längs isen än Sara Sjöström och sprattla som italienska fotbollsspelare med epilepsi…
Nu får Växjö smaka på Luleås taktik.
Hoppas det kostar för Lule.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Björklövens high stick som inte blev något borde rendera i någon slags avstängning? Är ju ingen olyckshändelse utan ett rent och skärt slag i ansiktet på Tärnström
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Om växjö går till semi åker ja ner till tv4+studion o spyr på Rönnqvist's kavaj
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Inte sett matchen men verkar som Växjö hittat sin gamla taktik .... Spela så tråkigt som möjligt o hoppas Larmi räddar
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jobbigt läge för domaren i Umeå, missar en solklar utv och avgör matchen åt björkis i efterkommande friläge
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Cairns, sett mer passionerat försvarsspel under allmänhetens åkning på Gärdehov en fredagkväll
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Såg att Sundsvall Hockey fick ge sig mot konståkningsföreningen då dom ska kvala mot Hamburgebröderna. Blir konståkning i Brandcode Center och bobcats får dra till Holmen Center i Hudiksvalls istället för sin match.
Sv: Apropå nånting...
{10884}: man förlorar hellre en kvartsfinal än ett kval så fokusera på kvalet istället för fokusera på kvartsfinal :)
+ 4
« Föregående · 2841884 · Nästa »