mikenomad: Härligt med olika åsikter. Men alltså, vad har hänt? Blev det soyakorv på nyår? Blivit partner med Modano i taxibranschen? Visst, vi känns inte jättesexiga detta år på förhand, men det finns fler som känns så på förhud
JanneH: För de andra klubbarna räcker det med ett par NHL-matcher för att klassas som stjärnvärvning..... För våran del..... krävs nog minst två fulla säsonger som ordinarie i minst andralinan.