+ 6
1
Sv: Silly Season 2026-27
Annaaa: Haha ja, När Djurgården värvar från Timrå låter det så här "En rutinerad spelare som är högerfattad, jobbar hårt, gillar att smälla på, retsticka, god för 20-25 poäng.
Omvända roller, dvs Timrå värvar Hartmann från Djurgården. Valfri hockeyjournalist på dom stora tidningarna "En spelare som börjar bli till åren med en dalande produktion. Han kanske skulle funka i en tredje, fjärde femma, men jag förstår faktiskt inte vad Timrå ska med Hartmann till. Han kommer knappast bli bättre med åren"
Typ nåt sånt, lite roligt att det är sån skillnad.
Omvända roller, dvs Timrå värvar Hartmann från Djurgården. Valfri hockeyjournalist på dom stora tidningarna "En spelare som börjar bli till åren med en dalande produktion. Han kanske skulle funka i en tredje, fjärde femma, men jag förstår faktiskt inte vad Timrå ska med Hartmann till. Han kommer knappast bli bättre med åren"
Typ nåt sånt, lite roligt att det är sån skillnad.
+ 5
1
I övrigt nämns Linus Eriksson som en kass värvning, vilket jag inte håller med om då jag tycker han avslutade starkt ifjol och fortfarande är väldigt ung.