Jonasson kunde INTE dölja sin besvikelse, när han kom in och berättade att "det är slut på matchen efter 25 sek. i förlängningen".
"HV har dominerat matchen totalt både spelmässigt och MÅLMÄSSIGT ändå vinner TIMRÅ". Jonassons ord. Nu är det ta mig f-n dags att Sveriges Radio plockar UT denne TIMRÅ-hatare från TIMRÅ ISSTADION.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jonasson kunde INTE dölja sin besvikelse, när han kom in och berättade att "det är slut på matchen efter 25 sek. i förlängningen".
"HV har dominerat matchen totalt både spelmässigt och MÅLMÄSSIGT ändå vinner TIMRÅ". Jonassons ord.
Nu är det ta mig f-n dags att Sveriges Radio plockar UT denne TIMRÅ-hatare från TIMRÅ ISSTADION.
TIMRÅ IK 4 Ever !!!