Vilken urdålig kanal Canal + är. Under säsongen har dom visat endast två Timråmatcher tror jag. Jag trodde att det skulle bli bättre nu när jag kunde köpa matcherna på Kiosk. Jag höll på att koka över av ilska när jag upptäckte att Timrås matcher inte går att köpa, en enda futtig match dvs. den som var mot Brynäs, är det inte skandal!!! AIK visas 4 gånger under samma period, likaså DIF. Är det bara hockeypubliken söderut som räknas kanske. Nä, nu tänker jag skaffa ett piratkort jag också, för jag tänker inte betala ett enda öre till Canal Digital igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
AIK visas 4 gånger under samma period, likaså DIF. Är det bara hockeypubliken söderut som räknas kanske.
Nä, nu tänker jag skaffa ett piratkort jag också, för jag tänker inte betala ett enda öre till Canal Digital igen.