1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Djurgården - Timrå IK 2006-12-19


Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Ambroo: nä fy faan

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Ambroo: balders BALLE

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Ambroo: 2-0... illa, illa...

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Ambroo: NEAJ!!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Dream Team: Det är spännande värre... 2-0 DIF nu!


Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Ambroo: Skräll på g?

Mora IK - HV71 4-1

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Lemmy: "Djurgården slår en icingavblåsning..."

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
mikenomad: Heja Hockey... Webradion lever!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
uhahl: Ungefär lika korrekt som det här... 21:14 TIM Skott Magnus Nyberg

Asplund står och Jesper Backlund, junior, är backup.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: Tackar,är han sjuk eller

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
uhahl: Jesper Backlund är juniormålis.. Johan Backlund är hemma, Aspen står idag.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
vem står iförsta stod Backe enl hockeyligan nu verkar det vara Aspen som stått och andre Keeper Ngn Jesper Backlund

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ernie eagle: Gaahh !!. Det var ju precis det jag sa, dumbom !! "Jag förstår din frustration". Känns det igen kanske? Om inte så läs inlägget en gång till... din rackarns yrmössa :-/.
Är för övrigt inte mer kvinna än vad du är. Har nog sett din handväska ;-)


Tänk dig för innan du kastar skit nästa gång.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
mikenomad: Självklart, vi vinner med 2-4 sista i öppen bur....woooo!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
mikenomad: det är klart vi gör ;)

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
mikenomad: 0-1 i baken efter 1:a...det här vänder vi! :-)

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: Nu får det vara slutneggat! RR2 kom tillbaka, ALLT är förlåtet! Herregud, hans neggoattityd är som en lyckospark i arschlet jmf med era!

Var är han förresten? Emigrerat el. nåt..?

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ernie eagle: :))))))

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
-Gurra-: Vad fan är det med dig då? Hört talas om frustration! Men du kanske är mera kvinnlig i ditt sinne?

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Lemmy: det kommer man långt på

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
mikenomad: Låter i alla fall som Timrå spelar bra.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: Effektivt värre, 17 skott...

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ernie eagle: Men så skoj för dig! Du om nån borde väl veta hur uppskattat det är när moståndarfans kommer in och visar sin skadeglädje! Stick o brinn...;-)

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ernie eagle: Men hallå, vaf*n !!... Jag förstår din frustration över ett tidigt motgångsmål men försök att hålla lite mer höjd på det du skriver tack.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: Jomenvisst självklart! Jag blev skitglad! Har ju lirat en etta på Djurgården vettu!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ernie eagle: verkar nästan som att du blev glad av DIFs mål

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ernie eagle: sådärja...........

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Lemmy: Captain Morgan är bra skit! 1-0 DIF nu...rackarns!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ernie eagle: Dubbel det!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Kanske lika bra att man inte får lyssna på skiten...


Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ernie eagle: 1-0 till DIF! Ölvestad!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Ambroo: Jo...haha med Captain Morgan.  ;) . Verkar ju som att statistiken ligger efter också, tyckte mig höra att DIF hade en utvisad igen. Dock inget på Hockeyligan ännu.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: Jahapp! Trodde Timrå dunkat puckdjäveln ja! Men ICKE!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
nixXz: läszz

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: Ja, det höll ju länge ;-)

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: men vad i helskotta håller de på med

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Lemmy: Cola?

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Hallå kom till datorn nu, fungerar webbradion för er? (timrås match)

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ernie eagle: Äntligen! webradio

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Ambroo: Ash, nu dog den igen, jag tar en grogg istället.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: Någon som är förvånad att ljudet försvann lika fort som det dök upp?

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Dream Team: Vaddå äntligen?

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Red-line: jag är glad ändå .. kommer kanske fungera framtida matcher iaf.. förut har jag aldrig fått ljud ö.h.t.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19

ÄNTLIGEN!


Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: Du fick inte vara glad länge. P4 igen... :-(

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ska alltid vara på timrås radio sändning :/

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif: Otur, för det verkar vara stumradio...

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
ee_: tomten är tidig i år.. webradion som inte funkat för mig på hela säsongen sprakar helt plötsligt igång.. nu är det bara å vänta på nån som pratar

« · 803106 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer