Någon som vet vem som är domare i kväll är det lärking ? Jag trodde i allafall att det skulle bli byte nu efter två matcher men enligt AB skall Rådbjer dömma DIF-FBK i kväll igen... Har kollat på Swehockey men där står det bara TBD
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag trodde i allafall att det skulle bli byte nu efter två matcher men enligt AB skall Rådbjer dömma DIF-FBK i kväll igen...
Har kollat på Swehockey men där står det bara TBD