Såg Boorks kommentarer om Timrå igen och tänkte att de var värda att upprepa.
"Timrå tror jag riskerar att bli en strykpojke. Henrik Zetterberg ut och en massa medelmåttiga finländare in. Dessutom frågetecken på målvaktssidan. Det kan inte sluta annat än på 12:e plats."
Det enda han har haft rätt i så lång är väl att Zetterberg inte är med, det andra är ju så fel det kan bli!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Timrå tror jag riskerar att bli en strykpojke. Henrik Zetterberg ut och en massa medelmåttiga finländare in.
Dessutom frågetecken på målvaktssidan. Det kan inte sluta annat än på 12:e plats."
Det enda han har haft rätt i så lång är väl att Zetterberg inte är med, det andra är ju så fel det kan bli!
Ikväll:
2-4 till TIK