Favorit i repris
« Föregående · 131408 Till forumet
Sv: Favorit i repris
colfax: Du hade ett bra tilläg i din kommentar.. "så här långt" Det har ju trots allt bara gått 6 omgångar ? När det har gått 25 omgångar kan vi börja dra lite mer slutsatser och verkligen utläsa något !
Delar dock ditt resultat tips,,,. 2-4, Nordgren pytsar sista !
Delar dock ditt resultat tips,,,. 2-4, Nordgren pytsar sista !
« Föregående · 131408
"Timrå tror jag riskerar att bli en strykpojke. Henrik Zetterberg ut och en massa medelmåttiga finländare in.
Dessutom frågetecken på målvaktssidan. Det kan inte sluta annat än på 12:e plats."
Det enda han har haft rätt i så lång är väl att Zetterberg inte är med, det andra är ju så fel det kan bli!
Ikväll:
2-4 till TIK