Jag vet att ni har flaggor hemma för de har sålt bra de här nya supporter flaggorna... På torsdag kör vi flagg tifo i hallen!!
Hardcore FanZ är medoch röjer på läktarn som vanligt, Knylan är tillbaka från Åre, Frella förhoppningsvis lite piggare än sist och actionleif har förhoppningsvis slutat tjura =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vet att ni har flaggor hemma för de har sålt bra de här nya supporter flaggorna... På torsdag kör vi flagg tifo i hallen!!
Hardcore FanZ är medoch röjer på läktarn som vanligt, Knylan är tillbaka från Åre, Frella förhoppningsvis lite piggare än sist och actionleif har förhoppningsvis slutat tjura =)
Röj med oss! Stöd Vårt lag..
Våga vägra kval!! Kämpa Timrå